Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muzieklokaal.

Ga naar beneden 
+19
Faith
Abbey
Dana
Raf
Mari
Adam
Flavio
Jake
Juliëtte
Stefan
Megan
Allison
Ian
George
Liam
Tim
Thomas
Lizz
Lively
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydo dec 15, 2011 11:11 am

Raf knikte half glimlachend half teleurgesteld. Het was jammer dat de momenten die ze samen hadden maar kort waren, al haalde dat niet weg dat ze ook geweldig waren. Nu hij zelf keek hoe laat het was merkte hij dat hij nu ook moest gaan. Over een half uur moest hij bij het theater zijn om zich klaar te maken. Snel stopte hij de map met de tabs weer in zijn tas en sloeg de rugzak alvast over een schouder. Onderweg zou hij wel even het brood dat nog in zijn tas zat opeten, bedacht hij zich. Er was geen mogelijkheid iets te eten tijdens de voorstelling. Achter de schermen was het meestal een chaos met mensen die naar de snelverkleding rende en decormensen die spullen bij mensen in de handen duwden. Als hij even rust had probeerde hij altijd gewoon niemand in de weg te staan en zijn rol zo goed mogelijk vast te houden. "Ik moet ook gaan, anders mis ik de eerste akte," zei hij waarna hij haar nog even een kus gaf en opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydo dec 15, 2011 8:14 pm

Dana glimlachte verliefd en stond ook op. Bij de deur van het muziek lokaal moest ze toch echt weer afscheid nemen van Raf en ze gaf hem kort nog even een kus. Haar hand gleed over zijn wang en even voelde ze daarna de stof van zijn muts weer. Het voelde nog steeds lekker aan. Daarna zei ze met een toch wat verdrietige stem gedag en ging precies de andere kant op dan Raf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptyma dec 19, 2011 5:56 am

NEW
---
Ian stond in het midden van het lokaal en zette zijn muziek weer aan. Deze tekst was een afschuwelijke tongbreker, en afschuwelijk snel. Zeker als je geen japans sprak. Hij wachtte op zijn cue en begon toen weer te zingen. "boku wa nan no tame ni utau?
PARAJIKUROROBENZEN
tada imi no rikai sezu ni utau
PARAJIKUROROBENZEN
sou kotaemotome hashiridashita
PARAJIKUROROBENZEN
sono saki ni tadoritsuite nanimo nai to shitta kedo

saa utaimashou odorimashou
PARAJIKUROROBENZEN
saa wamekimashou sakebimashou
PARAJIKUROROBENZEN
inu mo neko mo ushi mo buta mo mina
PARAJIKUROROBENZEN
saa kuruimashou nemurimashou
kuchihateru made saa"

Zong hij redelijk helder, halverwege het tweede stuk struikelde hij aleen over zijn woorden, wat hem nogal deed vloeken. Hij oevende al een poosje op dit liedje, maar het wlde maar neit lukken.


Dit zingt hij:

Vertaling van het eerste stukje dat hij zingt:
For what do I sing?
Paradichlorobenzene [1]
I just sing without understanding why
Paradichlorobenzene
Yes, I ran, seeking the answers
Paradichlorobenzene
Though I knew there was nothing out there for me to reach

So let's sing, let's dance
Paradichlorobenzene
So let's scream, let's shout
Paradichlorobenzene
Dogs, cat, cows, pigs, everyone
Paradichlorobenzene
So let's go mad, let's fall asleep
Until we fall apart...
Terug naar boven Ga naar beneden
Abbey

Abbey


Posts : 17
Join date : 17-12-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 20, 2011 9:52 am

"Kan dat niet zachter?" schreeuwde Aurora, die net binnen kwam lopen, om gewoon te relaxen. "Of wil je me dood hebben?" Ze rolde met haar ogen, en pleurde haar tas neer in een hoek. Haar grijze schoudertas, waar inmiddels al een hoop slijtplekken op zaten, door het continu laten vallen en ermee gooien. "Het is vreselijk, even dat je het weet." mompelde ze nog, terwijl ze haar boeken pakte om aan huiswerk te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 20, 2011 10:04 am

Ian zette een hand in zijn zij en keek haar kritisch aan. "Dus, jij vind dat ik in een MUZIEK lokaal niet even mijn Japanse gezang mag oefenen? Mij best." Hij glimalchtte sluw voor hij gewoon een Engelse variant van exact hetzelfde liedje begon te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abbey

Abbey


Posts : 17
Join date : 17-12-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 20, 2011 10:07 am

"Beter. Maar je klinkt nog steeds niet." Aurora smeet de pen waar ze mee aan het schrijven was richting de jongen, pakte een andere pen, en ging verder met haar huiswerk. Ze zag er voor haar doen nog vrij netjes uit. Te groot, wit, T-shirt. Een gebleekte broek met meer gaten erin dan dat er broek was, en haar legerkistjes. Een simpel geheel. Voor Aurora's doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 20, 2011 10:26 am

Ian was gekleed in een wit shirt met een grote schedel op de voorkant, daaronder droeg hij een rood jongens equivalent van ahar broek en daaronder weer fel-fel-fel-oranje laarzen met zwart stiksel, rits enz. Hij keek haar aan. "Ach, weetje, ik denk dat de school e ongelijk geeft, ik ben hier immer aangenomen omdat ik kan zingen, niet omdat mijn talent.... huiswerkmaken is." Hij lachtte plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abbey

Abbey


Posts : 17
Join date : 17-12-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 20, 2011 7:45 pm

Aurora's ogen trokken in spleetjes. "Ik ben hier niet gekomen om alleen maar te zingen. En ik kan me niet voorstellen dat ze je met dat vage gezang hebben aangenomen." Weer rolde ze met haar ogen, en pleurde haar boeken terug in haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptywo dec 21, 2011 8:14 am

Ian glimalchtte naar haar. Zelfs als hij kwaad was stond er nog een glimlach op zijn gezicht, alleen telde deze niet echt als een vrolijke glimlach. "Oh ik kan ook in gewoon Engels en Russisch zingen, waar ik op dat moment meer zin in heb. Ik was aleen een veel te snel JAPANS liedje aan het oefenen." Hij glimalchtte zoetjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abbey

Abbey


Posts : 17
Join date : 17-12-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptywo dec 21, 2011 8:22 am

"Ik mag jou niet." Aurora glimlachte op haar beurt weer. "En ik vind ook dat je nogal onrespectvol tegen mij praat. Tenslotte ben ik óók aangenomen." Haar tas lag nu achter haar, en ze stond op. Ze was misschien een stuk korter, toch stond ze daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptywo dec 21, 2011 8:48 am

Ian glimlachte, "Ik kraak jouw talent niet af, ik heb je immers nog nooit zien zingen, spelen, dansen, werken of wat je ook doet. Ik verdedig gewoon mezelf tegenover jouw degraderende commentaar tegenover mijn muziek en zangkunsten." Zei hij op een kalme toon. Hij keek haar ondertussen strak aan, met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 6:47 am

Ian lag op zijn rug op een tafel. Hijn ene bleke hand stak hij op om hem in het maanlicht te drenken dat door het raam naar binnen viel. Hij streek met zijn andere hand een van de nu zwarte plukken haar opzij, al was het grootste deel in een kort staartje op zijn achterhoofd samengebonden. Hij droeg weer gekleurde lenzen, al waren deze zwart, niet rood zoals vóór Mari. Doushite? Waarom? Wat was er mis met hem? Waarom wilde mensen hem neit meer. Zachtjes begon hij te zingen.
"yoru no tobari no naka futari terasu tsuki
nukumori o motomete wa tsuyoku dakishimeta
toiki wa shiroku naru kajikanda yubi de
yuki ni nazoru namae tokete kiete yuku...."

Normaal faalde hij in het zingen van liefdesliedjes, maar dit was anders. Dit was meer een ze-brak-mijn-hart-liedje. En aangezien Mari zijn hart had gebroken, zij het wel op een lieve manier zoals je van een engeltje als zij kon verwachten, kon hij dit met aardig veel emotie zingen.


vertaling van wat hij zingt, en ja het laatste couplet is ook zijn onderschrift:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 6:57 am

Lauren kwam voor het eerst in maanden weer vrolijk het lokaal in. Ze wist niet waardoor het kwam, maar het had vast iets met Ryan te maken, aangezien hij sinds hun ontmoeting niet meer uit haar gedachten geweest was. Nee, ze was niet verliefd -dacht ze- want ze was nooit verliefd, en dat kon ook helemaal niet mogelijk omdat ze liefde afgezworen had na de dood van haar ouders. Maar Ryan maakte haar blij, door hem voelde ze zich niet meer zo alleen, en dat was echt fijn.
De stem die zong herkende ze meteen en ze stond even stil, wachtte tot het liedje voorbij was en liep toen naar hem toe. 'Hé, wat is er?' vroeg ze op meelevende toon en ze keek hem aan, omdat hij totaal niet vrolijk had geklonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 8:12 am

Ian ging overeind zitten. Hij had niet verwacht dat iemand anders wakker zou zijn rond deze tijd. Een hand fatsoeneerde de paar losse plukken rond zijn gezicht. "Hoi Lauren." zei hij op een beetje doods toontje. "Weetje nog dat ik je over Mari vertelde, dat ik haar ging zeggen wat ik voor haar voelde?" Was zijn retorische vraag. Mari's naam sprak hij uit als een liefkozing. Hij snoof om zichzelf. Man wat klonk dat sneu, ze had hem afgewezen, ze wilde hem neit, en toch vond hij haar nog geweldig. "Dat ging dus neit als gepland" Zei hij zeer onnodig erachter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 8:26 am

Lauren ging naast hem op de tafel zitten en pakte zijn hand. 'Dat is echt erg voor je' zei ze zachtjes en ze streek met haar duim over zijn hand. 'Maar het komt wel weer goed, ze zal vast niet geweten hebben wat ze afwees' zei ze met een opbeurende glimlach, en het zou hem vast niet vergaan zijn hoe vrolijk ze opeens was vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 8:49 am

ik bedenk me nu pas dat de ian dude op treinrails staat...
---
Ian snoof. "Volgensmij wees ze me af omdat ze dat TE GOED wist." Hij trok zijn hand bij haar weg en trok het haar elastiekje uit zijn zwarte lokken voor hij er met zijn handen doorheen ging. "Ik ben een enorme player en absoluut onbetrouwbaar als het om vaste relaties gaat. Daarnaast ben ik toch al niet de leukste jongen op aarde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 8:55 am

Hahah slimme Ineg
---

Lauren keek hem verdrietig aan. 'Nee je bent juist super leuk, en
sommige meisjes vallen op players hoor' zei ze en ze dacht terug aan de
tijd dat ze een crush had gehad op Ian, net voor het ongeluk.
Voorzichtig legde ze haar vinger onder zijn kin en zorgde ervoor dat hij
haar aankeek. 'Geloof me, je bent echt heel leuk' zei ze op zachtere,
lieve toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:05 am

Ian keek haar even aan, met ongevallen tranen in zijn donkere ogen, voor hij zijn hoofd weg draaide. "Dat kan je makkelijk zeggen." probeerde hij bot te zeggen, maar door zijn huidige stemming kwam het gewenste effect niet over. Nog steeds keek hij met gesloten ogen de andere kant op. Hij kon er niet tegen als andere mensen hem verdrietig zagen. Lauren wist al zo veel over hem, hij wilde neit ook nog eens voor haar instorten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:10 am

Lauren keek hem gekwetst aan. 'Denk je dat ik het niet moeilijk heb? Dat ik niet door een moeilijke periode ben gegaan? Mijn ouders zijn godverdomme geplet tegen een boom, waardoor ik nu nog steeds niet slaap. Jongens willen niks meer van me weten en ik sta op het punt wéér in te storten. O ja, ik heb zoooo makkelijk praten' zei ze en ze keek hem woedend aan. Hij deed echt zielig, zo erg was zijn verdriet niet vergeleken met dat van haar, en ze liet haar vinger van zijn kin over zijn borst glijden waarna hij op haar schoot viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:18 am

Ian rolde met zijn ogen. "Natuurlijk heb ik het DAAR niet over. Ik had het erover dat jij makkelijk kan zeggen dat ik leuk ben. Natuurlijk heb jij geen makkelijk leven en is het mijne veel gemakkelijker, maar dat heeft niet NIETS mee te maken." Hij was obviously kwaad. #1: Als Ian depri is en weer een prut hekel aan zichzelf heeft doet hij GEEN moeite meer om emoties op een andere manier te geleiden dan woede, verwaarlozing en zelfhaat. "Niemand heeft intresse in mij, in mij-mij. Tuurlijk ik ga regelmatig met meisjes naar bed, maar dat is niet omdat ze mij echt leuk vinden of vice versa. Dat is omdat beide partijen het doen om de ander zijn lichaam."
---
omijngrootmoeder ik kreeg net een leuk idee (leuk voor mij, niet Ian) hij gaat zichzelf weer uithongeren Razz Hij heeft dat vroeger eens gedaan, en laatst was de laatste keer dat ze controleerden, omdat het nu al zo veel jaren geleden was, en net nu begint hij weer opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:24 am

Whaha dat kan hoowr..
--

Lauren keek hem woedend aan. 'Alsof bij mij niet precies hetzelfde gebeurd?' vroeg ze hem, duidelijk retorisch, want het leek wel alsof hij haar beschreef. 'Maar ik ga niet zo vreselijk zielig doen als een één of ander wijf me af wijst' zei ze en ze veegde een irritante blonde pluk uit haar gezicht dat zich nu dicht bij dat van hem bevond omdat ze de woorden bijna letterlijk in zijn gezicht gespuugd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:29 am

#2 Depri Ian is nogal wisselvallig... erg wisselvallig.

Dat bewees hij dan ook. Opeens bewoog hij zijn gezicht dat kleine beetje naar voren en kuste haar. Het was geen lieve tedere kus, meer wanhopig en dwingend tegelijk. Zijn ene hand zocht zijn toevlucht in haar blonde haar terwijl de ander op haar onderrug drukte. Hij sloot zijn ogen en dacht niets meer, nergens aan. HEt gevoel van leegte was erg welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:33 am

Lauren schrok zo van zijn actie dat ze zich de eerste paar seconden niet kon bewegen maar toen zoende ze hem terug. Het gevoel van leegte was zeker welkom, Jake had een vriendin ofzo, dus ze ging elke keer maar met vreemde mannen mee, maar het was eigenlijk niks geweldigs dus dat deed ze ook niet meer. Haar ene hand legde ze in zijn nek waarna ze hem naar zich toetrok en haar andere gleed onder zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:45 am

#3 Depri-Ian heeft geen oog meer voor zijn princiepes
in dit geval was dat principe "I don't fuck friends"

Nee, Ian verbrak dit niet. Zijn lichaam wilde verder, dus dat deed hij dan maar. Zijn hart had hier niets op in te brengen, dat was toch al gebroken. Zijn ene hand verdween nu ook onder háár shirt terwijl de andere haar dichter naar hem toe trok. Hij wilde haar, correctie, hij wilde haar lichaam. Gevoelens hadden hier niets mee te maken.

--
Dit lijkt bijna wel een van de vele fan-PV's van Lens versie van 'Butterfly on your right shoulder'... wat ermee eindigt dat hij sex heeft met zijn friggin tweelingzus op de vloer van het muzieklokaal -.-" In die clip is Gakupo trouwens ook een pedo-bear aan het zijn... Zelfs als dit gezongen is door Len Append (gewone len is 14, append is 16, Ren is even oud of ze tweeling zijn handt van het liedje af, in deze dus wel) is Gakupo nog steeds volwassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 9:49 am

Wow, cool story bro, but pleaseeeeeeeeeeeeeee.... don't tell it again xdd
--

Laurens lippen gingen over zijn kaak en hals. Opeens besefte ze iets en haar ogen schoten open, terwijl ze half over hem heen zat. 'Ian, we moeten dit niet doen, we zijn vrienden' zei ze terwijl haar lichaam iets heel anders wilde. Voorzichtig haalde ze zijn hand ondr haar shirtje vandaan, maar ze ging niet weg waar ze zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muzieklokaal.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: