Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muzieklokaal.

Ga naar beneden 
+19
Faith
Abbey
Dana
Raf
Mari
Adam
Flavio
Jake
Juliëtte
Stefan
Megan
Allison
Ian
George
Liam
Tim
Thomas
Lizz
Lively
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Alana

Alana


Posts : 24
Join date : 05-01-12

Het muzieklokaal. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 7 Emptydi jan 17, 2012 4:28 am

Alana stak haar hand op en glimlachte. 'Ik ben Alana.' Ze merkte dat ze zenuwachtig aan haar shirt zat te plukken en meteen zei ze in haar hoofd tegen zichzelf dat ze niet zo stom moest doen en zich normaal moest gaan gedragen.
'Klinkt leuk,' zei ze en knikte naar de saxofoon. Eigenlijk wou ze zeggen dat het super klonk, maar ze wou ook weer niet over komen als een slijmbal. 'Ik neem aan dat je hierdoor ook ben aangenomen?' Het voelde goed voor haar om te proberen het gesprek op gang te brengen. Misschien durfde ze het ook wel omdat er behalve Jacky en haar niemand was in het muzieklokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 7 Emptydi jan 17, 2012 7:25 pm

Jacky glimlachtte naar het meisje. Je kon duidelijk zien dat het meisje moeite had met een gesprek beginnen. Dus nam Jacky zoals altijd eigenlijk het voortouw," Ja ik ben aangenomen vanwege mijn muziekale talenten, Saxofoon is mijn leven maar ik kan ook piano, gitaar, bas, drum, viool een heel klein beetje en hoorn. Waarvoor ben jij aangenomen?" Jacky legde haar saxofoon neer en liet zich op een stoel zakken terwijl ze geïnteresseerd naar het meisje met de naam Alana keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muzieklokaal.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: