Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muzieklokaal.

Ga naar beneden 
+19
Faith
Abbey
Dana
Raf
Mari
Adam
Flavio
Jake
Juliëtte
Stefan
Megan
Allison
Ian
George
Liam
Tim
Thomas
Lizz
Lively
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 2:00 am

Chris glimlachte. Hij kreeg een prettig gevoel door haar. Kreeg het gevoel dat hij nog steeds de moeite waard was. 'Zeker weten?' zei hij met een scheve glimlach. Hij sloeg al een paar akkoorden aan van een nieuw liedje. Hij had de woorden nog niet erbij bedacht, of in elk geval nog niet volledig. Dus hij hield het alleen bij de muziek. Terwijl hij speelde keek hij recht aan Megan, om te zien wat ze ervan vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 3:07 am

Megan glimlachtte, het was mooi en zelf geschreven! Tenminste dat dacht ze want ze kende het lied niet. Zachtjes beet ze op haar lip, wat was hij toch een lieve jongen waarom zat hij nou in een rolstoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:46 am

Hij sloeg nog een akkoord aan. 'Dat is wat ik tot nu toe heb, er moet nog tekst bij.' Hij keek Megan recht aan. Op een of andere manier was haar mening nog steeds ontzettend belangrijk. Hij was har in al die jaren nooit vergeten, was altijd aan haar blijven denken. 'Wat vind je ervan?' vroe ghij haar toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 5:07 am

'Prachtig, je moet hem echt afmaken!' zei ze vol overtuiging. Ze tokkelde wat op haar electricegitaar terwijl ze hem vrolijk aan keek, het was echt toevallig dat ze elkaar weer tegen waren gekomen. Nu die er zo veel ouder uitzag had ze hem nooit herkend.
-
Anders laat je hem haar uitvragen en dan ja.. dat merk je dan wel. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:27 am

Whahaha, hij is best onzeker eigenlijk he...
________________
Chris glimlachte. 'Dat zal ik zeker doen,' zei hij met ee nglimlach. Hij keek nog eventjes naar haar. 'He, heb je toevallig zin om een keer samen iets te gaan eten?' vroeg hij toen. Hij wist niet wat hem bezielde. Hij merkte aan zichzelf dat hij haar niet gewoon meevroeg als een vriendin. Nee hij voelde iets anders voor haar al kon hij het niet precies benoemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:31 am

'Is goed, gezellig! zal ik Rosalie ook meevragen? Dan kunnen we herinneringen ophalen.' vroeg ze met zeer vrolijke glimlach. Ze had natuurlijk niet gemerkt dat haar vroegere beste vriend het niet zo bedoelde, zulke dingen merkte ze nooit. Alleen als ze met haar zusje het erover had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:41 am

Chris wilde zich wel voor zijn kop slaan. Natuurlijk zag zij het niet zo. Natuurlijk zag zij het gewoon als iets leuks. 'Ehmm, ja is goed,' zei hij toen. Eigenlijk wilde hij haar zeggen dat hij alleen met haar wilde zijn, gezellig met zijn tweetjes. Ergens gaan dineren bij het kaarslicht. Maar wat moest zij met hem doen? Hij kon niets. Behalve stilzitten en een beetje gitaar spelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:48 am

'Oke mooi. Ik denk dat Rosie het ook leuk zal vinden om je weer eens te zien.' Ze reikte naar zijn hand en greep hem vast. Met haar blauwe ogen keek ze hem recht aan. 'Ik ben echt blij dat je hier ook bent.' Dit kwam uit de grond van haar hard, ze had hem gemist. Haar beste vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:52 am

Chris draaide zijn hand zo dat die van haar in die van hem lag. Zachtjes streek hij met zijn vinger over haar hand heen. 'het lijkt me heel gezellig,' zei hij. Hij kon het niet voorkomen dat zijn stem een beetje vals klonk. Hij moest het haar gewoon vertellen maar hij durfde het niet. Het zou alles verpesten, zij kon hem nooit op die manier leuk vinden. Zij zag hem alleen als vriend.
___________
WAAROM is ze zo blind??
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 7:37 am

Omdat zij nooit echt verliefd op een jongen is geweest? Ze heeft zich alleen aangetrokken tot een jongen gevoeld en alleen voor zoenen enzo..xd
-
Zachtjes kneep ze in zijn hand, het was lang geleden geweest dat ze weer zo bij een vriend had gezeten. 'Maar zullen we gaan beginnen met spelen?' vroeg ze terwijl ze zijn hand los liet. Met een glimlach begon ze weer wat te tokkelen, het begon eenvoudig voor haar te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 7:39 am

Hmmm laat het enzo maar weg... dat kan hij niet meer XD
_________
Chirs glimlachte, een beetje vals maar dat viel al niet mee rop. Hij pakte zijn gitaar weer beet. 'Wil jij de leiding geven of doe ik het?' vroeg hij haar met een glimlach. Hij sloeg een paar akkoorden aan. Hij was gewend zelf te leiden, maar hij speelde normaal ook alleen. Als Megan het graag wilde doen moest ze dat vooral doen von dhij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 7:47 am

Ahhww, dat is echt zieligg.. Sad
-
'Speel jij maar een duet wat je kent en dan kom ik er ook wel in. Ik ken toch bijna elk nummer.' zei ze terwijl ze haar gitaar op acoustische gitaar zette. Het was niet geoast om dan de harde klanken van electrische gitaar te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 7:55 am

Chris zetten in op een nummer dat ze zeker zou kennen. Half of my heart van John Mayer. (die ken je wel dnek ik...) Hij speelde rustig en telde in zijn hoofd. Hij luisterde extra goed om te horen waarneer zij precies inviel en hoe dat liep. Hij glimlachte terwijl hij speelde. Als hij speelde voelde hij zich vrij.
________
Ik ben nooit lief voor mijn karakters... alleen voor Amber maar dat komt omdat Amber mij is, dus als ik daar niet lief vor ben dan ben ik gemeen voor mezelf...
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 8:01 am

Ze legde snel haar gitaar weg en behendig sprong ze achter het drumstel. Zo snel als ze kon zette ze in. Haar stem zong de regels die ze mee moest zingen. Het was speciaal om te kunnen drummen en zinggen tegelijk. Toch lukte het haar.
-
Hihhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 8:52 am

Christopher luisterde eventjes naar haar stem, het klonk geweldig. Even later begon hij zelf ook te zingen. Het was dan wel niet zijn talent maar hij klonk nog wel redleijk. Hij vond het prettig om zo met haar te zitten. Het was gezellig. Vertrouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 8:56 am

De noten storven weg, maar haar glimlach bleef staan. 'Ik vind het echt zo leuk om met je te spelen , Chrissy.' ze legde de drumstokjes neer en stond op. Haar krullende haar veerde op bij elke beweging.
-
Oke, even totaal inspiloos.xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:42 am

Ian was totale lol aan het hebben. Niets was er leuker dan om 4 uur 's ochtends in een lokaal inbreken, en keihard een nogal droog liedje zingen. Ondanks het feit dat hij op het punt stond om in lachen uit te barstten wist hij het ook nog eens te zingen en ondertussen idioot te dansen op een ik-meen-dit-niet manier.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:51 am

Ik ka. Hem niet afspelen Sad
--
Mari was zoals gewoonlijk vreselijk vroeg op om weer eens in het mozieklokaal in te breken, ze had haar drumstel in dit lokaal mogen zetten zodat ze het niet elk jaar mee hoefde te sleuren op voorwaarde dat leerlingen hem mOchten gebruiken. Haar boeide het niet, haar goede drumstel stond thuis en deze was toch al vrij oud. Bovendien was muziek voor iedereen. Zodra ze hij het lokaal aankwam merkte ze meteen dat de deur niet op slot zat, niet zo vreemd gezien het gezang wat haar tegemoet kwam. Ze liep naar binnen en gichelde achter haar half onder een mouw verborgen hand toen ze de vrij bekende jongen aantrof. "Hey, jij!" zei ze enthousiast en ze maakte een arabier richting Ian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 8:05 pm

Aww... het was I'm sexy and I know it van LMFAO als je het weten wilt Smile
---
Ian lachte. "Hey You." zei hij met een knipoog voor hij verder ging met zingen. Hij liep naar haar toe en pakte haar handen. Hij deed haar een rondje draaien. Hij hield ervan om af en toe lekker gek te doen, wat niet raar was, met de hoeveelheden suiker die hij op een dag binnenkreeg kon je wel verwachtten dat hij de halve dag in een sugar-rush doorbracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 5:36 am

Mwhhaha die draaiden ze op de radio bij atl. Klas, en iedereen tegelijk:"I'm sexy and I know it!'
_
Mari danste en zong lachend met hem mee. Ze vond het geweldig om rond te dansen en zingen alsof ze gestoord was, wat ze eigenlijk ook was. Na een tijdje sprong ze lenig ever wat van de tafeltjes in de richting van het drunstel, waar ze achter kroop en meedrumde, zong en zelfs een beetje op haar kruk danste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 10:02 am

Ian dansde en zon lachend mee met het liedje en liet zich, toen het afgelopen was, op een stoel vallen en viste een van zijn oogbol lolly's uit de zak van zijn zwarte vest, daaronder droeg hij een feloranje vest met een gele tekening, die het op een jack-o-lantern deed lijken. Hij glimalchtte naar Mari. "Yo. waarom ben jij wakker op dit vroege uur?" vroeg hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 11:38 am

Mari. Gooide haar drumstokken. De lucht aan het einde van het lied, die met een perfecte klap op de snaredrum terechtkwamen, iets waar ze jaren op had geoefend. "Dat kan ik beter aan jou vragen." zei ze lachend "Ik kom hier haast elke dag om 4 uur, al ga ik soms naar het dak ..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 11:42 am

Ian haalde zijn schouders op. "Ik kan nooit pitten. Ik breek rond dit uur meestal in de keuken in of zo. Het is altijd tijd voor suiker, snoep en suiker." Hij gaf Mari een knipoog. "Als je me op rare tijden zoekt moet je eerst de keuken controleren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 11:51 am

Ari grijnsde "goede tip! Ik ga graag naar de keuken, al mag ik niet te veel suiker, maar ik mag ook geen cafeine, en dat drink ik constand." zei ze met een knipoog en ze hief de thermoskan die aan een smal leren bandje over haar schouder hing op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 12:05 pm

Ian lachte. "Ik zou misschien wel beter slapen als ik minder suiker zou eten, maar het kan mij eigenlijk niet schelen." Hij glimalchtte naar haar. Hij ging achterste voren op een stoel zitten, met zijn neus in haar richting. "Maar jij bent dus een koffie mens? Dat verasst me eigenlijk niet zo heel veel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muzieklokaal.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: