Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De sportvelden

Ga naar beneden 
+10
Lauren
Gregory
Nyeri.
Jacky
Faith
Tim
Almasis
Dawn
Courtney
Lizz
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:25 am

Jacky schudde iedere keer lachend haar hoofd en gooide de bal terug in een toch redelijk mooie worp.' Wat nou als ik zeg dat het totaal nooit voorkomt hier. Of ik zie het tenminste nergens. Ik ben één van de weinige.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:35 am

"Geen idee, zeg maar" riep hij haar toe, en hij deed een paar stappen achteruit waarna hij de bal weer gooide. Hij ging met zijn hand door zijn gemillimeterde haar en keek haar vragend aan, maar er speelde ook een klein glimlachje om zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:40 am

Jacky grijnsde om zijn woorden,' Ik speel saxofoon.' Riep ze naar hem en ving de bal weer. Ze mocht Bear wel. Hij was een goeie lusiteraar en hij deed aan sport en dan was Jacky altijd al om. Meestal ook als er iets aan je uiterlijk is dat ze leuk vind. Bijvoorbeeld bij Bear zijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:46 am

Matt trok een wenkbrauw op. "Geloof ik niet" riep hij haar toe. OP de een of andere manier geloofde hij haar niet, hij wist niet of het mensenkennis was of gewoon een gevoel. En misschien klopte er wel helemaal niks van. Maar hij voelde dat het niet waar was. Hij gooide de bal weer terug, maar bleef haar aankijken.

-=-=-=-
Heeft Jacky een bf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:50 am

Jep Stefan
~~

Jacky schoot in de lach en doordat ze moest lachen had ze de bal niet gezien en die kwam vol in haar maag waardoor ze op de grond werd geduwd. Hierdoor moest ze alleen maar harder lachen.' Nou dan geloof je me niet. Ik wil best wel een keer iets voor je spelen. Ik kan ook piano en gitaar en drum en een heel klein beetje bas maar saxofoon is echt mijn lust en mijn leven.' Haar stem was over het algemeen erg hard dus het roepen hoefde niet echt. Toch bleef ze zitten. Ze had wel een beetje last van haar maag. Bear gooide echt hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 3:54 am

Bear rende naar haar toe. "Sorry, ik weet niet, ik geloof mensen wel vaker niet. Het zal mijn vader wel zijn of zo" zei hij toen hij naast haar ging zitten. "Gaat alles goed?" vroeg hij haar, terwijl hij haar met ongeruste blik aankeek, die balwas hopelijk niet te hard aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:00 am

Jacky shcoot weer in de lach,' Ik ben geen zacht ei hoor. Ik kan wel tegen een stootje. Maar ik denk dat ik toch maar even blijf zitten gewoon voor het geval dat ik over me nek ga zodra ik opsta. En maakt niet uit, ik vind het niet erg dat je me niet gelooft. Veel mensen geloven me niet omdat ze het in het eerste opzicht het niet bij me vinden passen. Maar hoe meer ze me leren kennen hoe beter ze het bij me vinden passen. Maar goed, even een hele brutale vraag, heb jij een vriendin?' Ze glimlachtte, ze hield van persoonlijke dingen van mensen kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:07 am

"Mooi zo" zei hij. Hij dacht even diep na, en zocht elk hoekje van zijn geheugen af, waardoor er schattige denk rimpeltjes in zijn voorhoofd verschenen, en hij er veel jonger uitzag . "Ik geloof het momenteel niet" zei hij toen met een glimlachje. "En nee, ik denk toch echt dat het mijn vader is, door hem durf ik mensen niet te geloven, op de een of andere manier" zei hij, deze keer zachter, een beetje ingetogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:11 am

Jacky haalde haar schouders op en legde kort even haar hand op die van hem,' Ahgg het maakt toch niet uit. Zolang je maar weet dat je me best kan geloven hoor. Ik lieg niet al te veel.' Ze zei het op een sarcastische manier en ze trok er een schijnheilig gezicht bij. Daarna haalde ze haar hand van die van hem af en pakte de bal weer vast die ze naast zich had neergelegd. Jacky was altijd al van het lichamelijk contact geweest, een klopje op iemands schouder, een aai door iemands haar heen of gewoon even haar hand op iemands anders hand legen. Ze had altijd het idee dat je zo wat dichter bij elkaar komt als mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:20 am

"Ja" zei Matt, hij hield niet van sentimenteel gedoe, en praatte er niet zo graag over. Niet dat het slim was want hij verwerkte nooit iets, en het bleef zich opstapelen. Hij bleef nu bijvoorbeeld de hele tijd bij Jacky hangen omdat ze hem zo aan zijn zusje deed denken. "En heb jij een vriendje?" vroeg hij, gewoon uit interesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:25 am

Jacky knikte,' Ja ik denk het wel. Hij heeft nog niet heel erg bevestigd maar we zijn erg vaak samen en hij heeft me ook al aan zijn familie voorgestled en alles dus die bevestiging hoef ik niet persé.' Ze glimlachtte aan het idee om Stefan weer te zien en vooral ook Jake. Het was gewoon leuk om aan hun twee te denken. Het voelde goed om zo vroeg al deels een zekerheid te hebben met huisje boompje beestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:28 am

Matt knikte. "Ach, bevestiging is niet nodig, als jij het zo voelt zal het wel zo zijn toch?" vroeg hij haar, maar eigenlijk was het een retorische vraag, dus hij stond weer op. "Nog even overgooien dan maar?" dit was wel een echte vraag, en hij pakte haar hand waarna hij haar overeind trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:30 am

Jacky knikte en kwam overeind met de hulp van Bear. Daarna nam ze even een sprintje met de bal en gooide ze tijdens het rennen de bal naar hem. Het voelde wel gezellig en ze was blij dat het gesprek redelijk luchtig bleef. En oké ook wel een beetje persoonlijk door het vader ding van Matt maar ze wilde daarop niet ingaan omdat ze wist dat het gesprek dan te zwaar werd voor een eerste ontmoeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:33 am

Matt ving de bal en glimlachte. "Zal ik je eens een football demonstratie geven?" vroeg hij haar, waarna hij de bal terug gooide en vragend bleef kijken. Hij ging nog een keer met zijn hand door zijn haar en was blij dat het zo kort was. Waarom wilden sommige jongens serieus lang haar? Het was zo doelloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:40 am

Jacky knikte heftig en riep vrolijk,' Graag.' Ze lachtte en gooide de bal weer terug en grijnsde breed. Met haar gedachte zat ze nog steeds een beetje bij Jake en Stefan.
~~
Sorry wist niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:45 am

Maakt niet uit (:
-----------

Matt zag haar dromerige blik en grinnikte, dit zou het alleen maar leuker maken. Opeens begon hij te rennen, recht op haar af. Hij wist hoe hij dit moest doen, hij deed het vroeger altijd bij zijn zusje, die altijd moest lachen. In plaats van uit te wijken toen hij bij haar was greep hij haar bij haar middel, en ze vlogen samen door de lucht. Hij ving de klap met zijn lichaam op, hij had geleerd hoe dit moest, en het deed geen pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 4:47 am

Jacky schoot gelijk in de lahc toen ze het doorkreeg. De meeste meiden zouden gillen maar dit vind ze gewoon geweldig om te doen. Haar lach was vrolijk en haar blik gleed over het lichaam van matt heen en keek in zijn ogen.' Oké dit had ik niet aan zien komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 5:52 am

Matt lachte met haar mee. "Daarom vind ik Football zo leuk, veel mensen snappen dat niet" zei hij, en hij krabbelde overeind waarna hij zijn kleren afklopte. Zijn ogen gingen over haar heen en hij glimlachte, ze leek heel veel op Emilie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 6:04 am

Jacky kwam overeind en klopte haar kleding ook af.' Ik moet nu wel gaan. Ik hoop dat de kotters die het basketbal veld terroristeerde weg zijn dan kan ik nog een paar worpen oefenen en dunken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 6:05 am

"Is goed" zei Matt. "Ik had toch met iemand afgesproken..." hij keek op zijn horloge "... Oh eh, een kwartier geleden" zei hij met een glimlach. "Dan ga ik maar weer" zei hij en hij gaf haar een knuffel, waarna hij wegrende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptyzo okt 16, 2011 6:12 am

Jacky grijnsde even en zwaaide naar hem terwijl hij wegging en ging zelf toen ook maar opweg naar de basketbal veldjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory

Gregory


Posts : 37
Join date : 24-10-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptywo nov 02, 2011 1:31 am

Nieuwerdenieuw
-
Gregoryrende in een donkerblauwe Adidas-trainingsbroek over het footballveld. Zijn witte shirt was al lichtelijk bezweet. Hij was net aan zijn vijfde rondje begonnen. Hij sprintte de korte zijdes en rende over de lange zijdes. Het zweet stroomde in stroompjes langs zijn voorhoofd, maar hij was vastberaden vandaag tien rondjes te doen. Of in ieder geval zevenenhalf. Hij had niet zijn footballschoenen aan, maar gewone gympen, waardoor hij niet erg goede grip had op het veld, maar hij rende niet op zijn snelst, dus voelde zichzelf wel veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptywo nov 02, 2011 5:12 am

Matt liep vanuit de kleedkamers het sportveld op. De zon verblindde hem een beetje, maar hij trok zich er niks van aan en bleef het veld afspeuren naar bekenden. 'Hè! Greg!' riep hij, naar zijn beste vriend die rondjes aan het rennen was. Zelf rende hij maar achter hem aan. Het was best warm, maar dat kon hem niet zoveel schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory

Gregory


Posts : 37
Join date : 24-10-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptydo nov 03, 2011 3:25 am

'Bear.' Zei Greg enthousiast, toen een van zijn beste vrienden naast hem kwam rennen. 'Ook aan het voorbereiden op de aankomende wedstrijd?' Vroeg hij met een grijns. Hij bleef gewoon doorrennen en wist dat Matt hem wel bij zou kunnen houden. Zeker als hij niet sprintte. Hij was niet de persoon die zou proberen sneller te rennen dan zijn vriend. Hij was misschien een footballer, maar geen patser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Emptydo dec 22, 2011 8:59 am

Jacky was vroeg in de ochtend naar het rugby veld gegaan. Nu was er nog niemand. En daar was een rede voor het was ijskoud en zo'n 6 uur 's ochtends. Maar Jacky wilde weer trainen. Ze had de laatste tijd niet veel aandacht besteed aan Basketbal of haar conditie dus ging ze die weer eens wat uittesten. Ze droeg een groot slobbervest en had haar haren in een knot gedaan. Rustig met muziek op rende ze rondjes om het veld heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De sportvelden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De sportvelden
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: