Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De sportvelden

Ga naar beneden 
+10
Lauren
Gregory
Nyeri.
Jacky
Faith
Tim
Almasis
Dawn
Courtney
Lizz
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:23 am

"Wow" zei Dennis , die was enthousiast. Dennis hield wel van enthousiaste mensen, mensen die hem niet al te raar aankeken als hij iets raars deed. Plotseling donderde de hemel en viel het water met bakken uit de lucht. De modder werd van zijn gezicht gespoeld en hij maakte rare hupjes over het voetbalveld haar met zich meetrekkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:26 am

Ze schrok op van een wolkbreuk. En toen begon het te regen. "IEEEH" gilde ze vrolijk uit. Ze rende Dennis achterna. En samen sprongen en dansten ze rond in de regen. "Douchen hoeft nu ook niet meer" grinnekte ze. Dit was geweldig, ze had zich nog nooit zo laten gaan. Het voelde goed. Lachend keek ze naar Dennis. Hij was echt aardig. Het flitste en even daarna donderde het weer. Het onweer was bijna rechtboven hun, maar dat maakte haar niet uit. Het maakte ook niet uit dat ze nat werd. Het maakte allemaal niet uit. Ze had een VRIEND!! Eindelijkk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:34 am

wow, ze was eggt hopeloos of niet? Wink
---------------------------------------------
Dennis haalde rare capriolen uit met Dawn die aan zijn arm vastgeplakt leek, ookal had hij dat zelf niet door. Hij begon te zingen, en als je Dennis even kent weet je dat hij het echt niet beter kan. Het klonk valser als een kraai die keelpijn had. Maar hij maakte zich er geen zorgen over. Dawn moest hem maar gewoon zo accepteren en niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:44 am

Uhm ja... Ik had echt zo van. AAAAH niemand mag Dawn.. Of het ligt aan mij.. Ik werd er zelf hopeloos van--.-- failxd
~~~
Ze moest lachen om het stem geluid van Dennis. Ze kende het liedje dat hij zong. Ze begon mee te zingen. Zelf vond ze dat ze echt niet kon zingen. Maar als ze haar vriendin moch geloven... Nee stop. Nu niet aan haar denken. Nu was ze vrolijk, dat moest ze daardoor laten verpesten. Ze wilde Dawn's vriendin niet meer zijn, dus moest ze haar vergeten. Toen dit liedje afgelopen was zette ze een ander liedje in:
you know that i'm a crazy bitch i do what i want when i feel like it.
All i wanna do is lose control.
But you don't really give a shit
you don't let it go let it go with it
cuz you're facking crazy rock 'n roll
You said hey. What's your name
You took one look, and now i'm not the same..

Ze hoopte dat hij het kende, zodat ze niet alleen hoefde te zingen. Eigenlijk was het liedje best waar..

~~
je kent dat liedje wel... tochxd
Smile-Avril Lavigne.^^
Iloveheeeerr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:48 am

Wow ze was zeker niet slecht. Hij glimlachte naar haar en zong mee. Zijn krijsende stem verpestte haar stemgeluid, maar het maakte nix uit, want niemand hoorde hen, en als toch, moest diegene maar niet luisteren.

------
kende het niet maar love avril (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:56 am

Vrolijk lachte ze om hem. Het was niet uitlachen, zo was ze niet, het was toelachen. Lachen omdat het gewoon zo grappig was. Lachen omdat ze zich zo geweldig voelde. Lachen omdat ze blij was. Lachen omdat ze niet meer alleen was. Het begon nog harder te donderen, en het flitste aan een stuk door. De regen kwam nu nog harder de lucht uit en ze was doorweekt tot op haar botten. (Ik weet niet meer wat ze aanhad, maar ik verzin het nu gwn ff opnieuw.) Niet zo slim was dat ze een wit topje aanhad, met haar knalroze bh eronder. Erg handig. Ze keek omlaag, en begon te blozen toen ze merkte dat het wel heel erg goed zichtbaar was. "Shit.." mompelde ze zachtjes..

~~
haha, ik haal die roze bh en wit shirt uit eigen ervaringxdxd Dat heb ik altijd bij gym--.--
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:02 am

haha je weet wel dat iedereen dat zomaar kan lezen he Wink
--------------------------------------------------------------------
Dennis keek haar lachend aan, hij keek zowel meisjes als jongens recht aan en nergens daaronder. Maar dit was toch wel appart. " Leuke bh " grinnikte hij, hij was nou eenmaal niet zo subtiel. En hij lachte heel hard met haar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:07 am

Weet ik, ook zo interesaaantxdxd
Achja, roelien en kim wisten het zowiezo al. Hoe moet ik nou steeds onthouden dat ik die op donderdag en maandag niet aan moet doen?
Ik meot al zoveel onthouden...xdxd
~~
Ze begon te blozen toen hij zei dat ze een leuke bh aanhad.. "Uh dankje.." zei ze verlegen. Ze wist niet goed hoe ze erop moest reageren. Iedere andere jongen had een seksistische opmerking gemaakt (isdateenwoord0.o). Het was niet zo subtiel, maar in iedergeval beter dat hij zo reageerde. Dat nam niet weg dat ze nog steeds moest blozen. Ze sloeg haar armen ervoor. Ze stond stil, danste niet meer. Want ze had het koud. Er trok kippenvel over haar huid. En haar lip begon te trillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:11 am

Wow wat kon één zo'n meisje zo hard trillen. Als een grote broer (dit kan heel verkeerd opgevat worden) sloeg hij een arm om haar heen en trok haar mee onder een boom. Hij wreef over haar rug en armen en hoopte dat ze snel stopte met rillen. Hij had het helemaal niet koud!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:18 am

Dit gaat ze misschien ook verkeerd opvattenn...xdxd
~~
Blozend keek ze omhoog naar Dennis gezicht. Ze glimlachte lief. Dat was aardig van hem. "Weetje dat je niet onder een boom mag staan als het onweert" zei ze hem grinnekend. Het voelde fijn, zijn handen op haar huid. (ja ze vat het echt verkeerd opxd) Ze begon nog erger te blozen en wende haar gezicht af. "Misschien moeten we ergens anders gaan staan, of wil je graag opengespleten worden?" vroeg ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:22 am

"Oh ja hoor, dat wist ik, alleen even vergeten" zei hij lachend "zal niet zo'n vaart lopen, maar laten we toch ergens anders heengaan!" knipoogde hij. Hij had niet zo'n behoefte geroosterd te worden. Dus trok hij haar onder de boom uit, haar lichaam met het zijne beschermend tegen de regen en zo renden ze samen het veld af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:26 am

Ze lachte om Dennis. Echt iets voor hem vond ze. Ze trok hem mee naar de kleedkamers. Meisjes en jongens waren appart. Maar ze trok hem de meisjeskleedkamer in. Ze glimlachte naar hem terwijl ze haar handoek pakte en haar haar begon af te drogen. "Vind je niet heel erg? Hoop ik.." zei ze verlegen. Ze hoopte van niet, maar hij leek haar geen type die er moeilijk over zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 3:27 am

Wat wil je laten gebeuren? (Dennis is vrij nu)
----------------------------------------------------
"Wat vind ik niet erg?" vroeg Dennis luchtig. Niet eens opmerkend dat hij de meisjeskleedkamer binnen getrokken werd. Hij glimlachte naar Dawn. Heel even voelde hij een steek van verlangen door zich heen gaan, verlangen naar Lauren, ergens leek Dawn wel een beetje op haar, maar ook weer helemaal niet. Snel zette hij de gedachte van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 3:39 am

Hmh.. ze moeten gewoon iets krijgen. hoe maakt me niet echt uitxdxd
en ik ben inspiloos denk ik.. Hoewel als ik iets typ het toch nog wel eits word meestalxdxd
~~~
"Dat ik je meetrok naar de meisjeskleedkamer?" zei ze grinnekend. Ze keek hem aan, hij was echt heel schattig.. Ze voelde iets bubbelen en fladderen in haar maag. Ze schonk hem een brede glimlach. "draai je even om wil je. Ik weet dat je m'n bh al ongeveer hebt kunnen bewonderen maar ik wil toch graag in alle privacy me even kunnen omkleden" ze grinnekte naar hem. Hoewel.. Waarschijnlijk had ze het niet erg gevonden als Dennis haar zo zou zien.. Ze begon te blozen toen ze dat dacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 3:47 am

niet te snel, en je weet wel dat Dennis nog niet over lauren heen is en een flirt he?
------------------------------------------------------------------------------------------------
"Oh, ik heb wel meer meisjeskamers vanbinnen gezien" knipoogde dennis. "Daar ga ik me niet druk om maken hoor!" Hij nam haar even bewonderend aan. Ze had wel een mooi lichaam. "heb je iets te verbergen dan?" grinnikte dennis als reactie op haar laatste vraag. En hij trok zijn shirt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 6:40 am

Snap ikkk. Dawn is daar denk ik ook niet zo snel in.
~~
Ze begon nog dieper te blozen toen hij zijn shirt uittrok. Ze liet haar blik even snel over hem heen glijden.. Het was niet verkeerd. Niet heel erg gespierd maar zeker wel sexy.. Zelf draaide ze zich om terwijl ze haar shirt over haar hoofd trok en uitwrong. Hij hoefde haar lichaam niet te zien. Het was niets bijzonders. Hij had waarschijnlijk al duizendmaal een mooier lichaam gezien. Al was het in een tijdschrift...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 6:55 am

Eigenlijk was het wel goed dat Dawn zich omdraaide vond hij en om haar privacy te respecteren draaide ook hij zich om. Hij gooide zijn shirt en schoenen in een hoek en liep de douches binnen. Zijn broek liet hij aan. De modder zat nog steeds in zijn oren en hij ging onder een warme douchestraal staan. Schudde de achtergebleven modder uit zijn haren en oren. Klopte zijn broek af die zoiezo al kleddernat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:04 am

Het was eigenlijk wel een slim idee om even onder de warme douche te stappen.. Maar nu stond Dennis er al onder. Ze wist niet goed of ze er ook maar gewoon bij moest staan of niet. Misschien schrok het hem af. En dan verpeste ze het... Vertwijfeld liep ze een beetje doelloos door de kleedkamer. Ze keek even om het hoekje en glimlachte naar Dennis die onder de straal stond.. "Mag ik.. uh.."stamelde ze toen ze wou vragen of ze er ook onder mocht.. Ze begon te blozen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:07 am

Dennis keek haar vragend aan en spetterde wat water naar haar "kom je nog of hoe zit dat?" zei hij speels. Dawn deed opeens een beetje vreemd. Ze was heel onzeker, hij hield niet van mensen die 'onvrolijk' waren, dus hij besloot haar maar op te vrolijken. Hoe wist hij nog niet maar hij ging iets verzinnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:12 am

Ze glimlachte toen hij vroeg of ze ook kwam. Nouja pech dan zag hij haar maar. Ze hield haar voetbalbroekje wel aan, dan werd die ook nog schoon. Nog steeds glimlachend stapte ze de douche binnen en nam de douche naast hem. Ze draaide de kraan open en liet het warme water haar koude huid verwarmen. Ze legde haar hoofd in haar nek en liet het water over zichheen stromen. "heerlijk.." mompelde ze zachtjes. Ze wierp een blik op Dennis en glimlachte breed, maar verlegen naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:16 am

Eens zien of dit hielp tegen met haar vrolijkheid: Dennis greep de douchekop en richtte die vol op Dawn, met een big smile. "WAAAAH IK MOCHT JE TOCH NIET ZIEN" zei hij met de douchekop nog steeds op haar gericht en zijn handen voor zijn ogen. Waarna hij heel hard begon te lachen. Opeens hield hij de douchekop omlaag en keek Dawn aan. "Zo slecht zie je er anders niet uit!" zei hij naar waarheid, hij hing de douchekop weer op en pakte Dawn bij haar benen op zn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:20 am

"Iiih" riep ze lachend toen het water vol op haar gericht werd. Ze slaakte verschrik een gilletje toen ze ineens opzekop bungelde. "WHaaa DENNIIS" riep ze lachend. Lachend keek ze hem aan. Zijn compliment over haar drong langzaam tot haar door. "Dankje" zei ze verlegen. "WEetje, je bent echt gek" riep ze uit. "Maar dat vind ik niet erg hoor" voegde ze er snel aan toe. Ze voelde het bloed naar haar hoofd stromen. Ze lachte, ze lachte zo hard ze nog nooit gelachen had.. "Zet me neeheeer!" riep ze nog steeds lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:27 am

*hoe kan ze hem in godsnaam aankijken?*

"Waaaah Dawnie!" gilde hij terug. En hij lachte met haar mee. Hij zette haar heel voorzichtig weer neer. Blij dat de verlegenheid en niet vrolijkheid weg was. "En ja, kom je daar NU pas achter?!" grinnikte hij terwijl hij de kleedkamer rondkeek. Oh oh, hij hoopte niet dat Dawn het zou zien maar hij had alles, letterlijk alles volgespoten. De net nog droge kleren waren nu kleddernat en het water droop van hun schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:34 am

Geen idee.. kan vast wel..xd
~~
"Eigenlijk wist ik dat al toen je het veld opgelopen kwam" zei ze lachend. Ze keek naar de Dennis, hij keek een beetje beteuterd. Daarna keek ze de kleedkamer rond. "O" zei ze verrast. Alles was nat.. Zelfs haar kleding die net nog droog geweest was was nat. "Jij slimmerd" grinnikte ze terwijl ze hem een speelse duw gaf. "Nou dan mag jij me mooi naar mijn kamer dragen, anders is het veel te koud." zei ze grappend. Ze bedoelde het als grapje, maar ze zou het niet erg vinden als hij het serieus zou nemen.

~~
en ik moet stoppen--.--
grrr....totmorgenmisschien<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:35 am

zekr tot morge denk ik Wink xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De sportvelden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De sportvelden   De sportvelden - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De sportvelden
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: