Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het koffiebarretje

Ga naar beneden 
+25
Micheal
Dash
Lauren
Jennifer
Megan
Gabriël
Mari
Nick
Jules
Sahirah
Stefan
Arth
Ian
George
Almasis
Enzio
Tim
Dwight
Flavio
Adam
Cece
Dana
Jonathan
Jacky
Courtney
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyzo dec 04, 2011 7:34 am

"tuurlijk, ze kijken er echt niet raar van op, anders doen we samen?" hij liet haar geen keuze en begon te zingen. Iemand haalde een gitaar tevoorschijn en begeleidde hem. Een drummer begon op glazen te trommelen met koffielepeltjes. Een flutiste haalde haar fluit tevoorschijn en twee dansers begonnen te dansen. Collin ging staan en trok Jennifer mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyzo dec 04, 2011 7:39 am

whaha nu moet ik aan zo'n high school musical ding denken xD
-
Jennifer wist niet wat er gebeurde, meestal zong ze niet in het openbaar, alleen als ze op een podium stond na een goede voorbereiding, dan wist ze tenminste zeker dat er niks mis zou gaan. Tch liet ze zich door hem meesleuren en begon ze met hem mee te zingen. Het was gelukkig een nummer dat ze kende, dat ze dus mee kon zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyzo dec 04, 2011 7:46 am

jaaah Razz moet tog wa?
~~
Ze stonden samen te zingen met het hele café dat meedeed. en collin moest onwillekeurig lachen toen hij op de barre sprong en haar met zich meetrok. Dit was gewoon leuk, heel spontaan. dit was iets wat hij nooit met ynary zou kunnen doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyzo dec 04, 2011 7:55 am

haha xD
-
Jennifer voelde zich niet geheel op haar gemak, maar zoals ze altijd deed was er totaal niks van te merken en zong ze met een brede grijns mee. Er was bij haar zo'n groot verschil tussen innerlijk en uiterlijk dat het haast niet voor te stellen as dat er onder het dansende en zingende meisje een onzeker iemand school. Met een grijns keek ze opzij naar Collin. Dat had ze niet verwacht van hem, gewoon omdat ze hem als een arrogante celeb had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptywo dec 14, 2011 8:31 am

~NEW~

Dash kwam sloffend het koffiebarretje binnen, het was 10 uur 's ochtends, vroeg voor zijn doen. Hij plofte op een bank neer en wenkte een serveerster die gelijk aangesneld kwam omdat hij haar een knipoog had gegeven. "Koffie" zei hij kort en schonk het blozende meisje een glimlachje. Hij zette zijn skateboard op de grond en zakte onderuit, legde zijn afgetrapte gympen op de bank tegenover hem. Hij gaapte en plakte weer een glimlach op zijn gezicht toen het meisje terug kwam met zijn koffie. "Dankje, hier" en hij gaf haar een briefje van vijf. "Hou maar, fooi voor deze prachtige serveerster" hij keek tevreden naar hoe hij het meisje had ingepalmd en gaapte even nadat hij een slok van zijn koffie genomen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptywo dec 14, 2011 8:45 am

Ondanks haar zwangerschap zag Courtney er nog altijd perfect uit en met het blousje wat ze aanhad zag je zelfs het kleine buikje dat ze had niet. Perfect. Met haar hand ging ze even kort door haar haren heen. Midden in het gangpad bleef ze even enkele seconden staan, om eens te gaan verzinnen wat ze zou nemen. Waarschijnlijk een cappuchino, ja dat was wel iets waar ze zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 9:52 am

New
~~
Micheal steunde zijn voorhoofd met zijn hand terwijl hij door zijn haren wreef. Het leek wel alsof er duizend soldaten door zijn hoofd marcheerden, zo erg bonkte zijn hoofd. Het was zijn eigen schuld, gisteravond was hij veel te lang in een of andere bar blijven hangen. Dronken als hij was, was hij bijna met een meisje meegegaan, maar nadat hij op straat bijna over haar heen had gekotst, had het niet meer van haar gehoeven. Het was een wonder dat hij nog hier heen had weten te komen. Nu zat hij met een grote beker koffie voor zijn neus terwijl de aspirinestrip nog naast hem lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 9:58 am

Flavio was de laatste paar dagen al aan het rondstuiteren en nu nog steeds. Hij nam nog een hap uit zijn blueberrymuffin voor hij naast Mica neerploftte. "Raaaaaaad eens~" zei hij vrolijk, de hand met zijn ring verhullen achter het cakeje. Hij had Lauren al ingelicht en nu Mica nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 10:08 am

Micheal keek verrast op toen Flavio opeens naast hem zat. Hij had hem eigenlijk al een hele tijd niet gezien, maar was er wel blij om dat hij hem nu weer zag. Met een glimlach op zijn gezicht die er eigenlijk altijd zat als Flavio er was, zei hij verward:' Huh, wat?' Wat zou hij nou weer moeten raden? Zo te zien was het wel iets leuks, of vond Flavio het in ieder geval leuk aan zijn toon te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 10:16 am

Flavio porde Mica in zijn zij. "Meneertje slaapkop, of kater een van de twee, je moet raden, ik ga het neit zomaar zeggen, niet voor je tenminste een keer hebt geraden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 10:28 am

Micheal grijnsde even en probeerde na te denken. ' Ehhmm...' Klonk er uit zijn mond. Meer dan dat kreeg hij er ook niet uit. ' Sorry flaaf, ik ben niet echt in de stemming om na te denken.' Zei hij na een tijdje verontschuldigend. Hij nam de beker koffie tussen twee handen en nam er weer een slok van. Het was niet zo slim geweest om opeens zo dronken te worden als je normaal bijna niks dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 10:30 am

Flavio trok een pruillipje. "Okee dan, een hint." En hij legde zijn hand met de verlovingsring op tafel. Hij keek Mica aan met een lieve afwachtende glimalch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 10:57 am

Micheal liet zijn blik naar Flavio's hand glijden en keek even naar de ring. Of het nou was dat hij niet goed kon nadenken door de kater of dat hij het verband gewoon niet kon leggen, maar hij zag er niets meer in dan een gewone ring. ' Euhh, het is een mooie ring.' Zei hij, voordat hij zijn blik weer op Flavio's gezicht richtte. Hij dacht niet dat het dat was, wat de jongen bedoelde, maar hoe moest hij nou weten dat het een verlovingsring was? Hij wist nog niet eens dat Flavio en Adam weer bij elkaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 9:22 am

Flavio glimalchtte en knikte. "Niet zomaar een ring~" zei hij happy. Hij keek naar het object in kwestie alsof het het mooiste was dat hij ooit gezien had. "Hij is van Adam, we zijn nu verloofd." Het flapte er in een keer uit. Hij keek Mica met een lieve glimlach aan. Hij zou het begrijpen als die niet al te... enthousiast zou reageren, de jongen had al eerder toegegeven hem leuk te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 11:31 am

Het was nog net dat zijn mond niet openviel, maar verbaasder had Micheal's blik niet kunnen zijn. 'Je bent wat?!' Zei hij net iets te hard waardoor mensen omkeken. Hij keek ongelovig van de ring naar Flavio. Hoe oud was die nou? 16.... hij kon helemaal niet verloofd zijn, hij was nog veel te jong. En dan ook nog met Adam, hoe haalt hij het in zijn hoofd? Die gozer had, hij wist niet hoeveel keer, Flavio's hart gebroken en nu zei die dat hij met Adam ging trouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyvr dec 23, 2011 4:58 am

Flavio glimlachte naar Michael "Ik en adam zijn verloofd, we gaan dus trouwen." Zei hij happy. Flavio speelde mey een losse krul. Zelf zag hij niet waarom het raar was om met adam te trouwen.


Flavio vergeeft te snel xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyvr dec 23, 2011 12:32 pm

Micheal's blik werd zover het kon nog ongeloviger. ' Hoe kom je erbij Flavio? Hoe kon je daar nou ja op zeggen? Je bent pas 16, je kan niet al gaan trouwen!' Zei hij met stemverheffing, al was het minder dan net. Hij snapte het echt niet, al was misschien hetgene waar hij het meest onbegrip voor had dat het leek alsof Flavio verwachtte dat hij net zo blij voor hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyvr dec 23, 2011 12:43 pm

Flavio glimalchtte, zei het minder uitbundig. Hij had zo'n reactie al een beetje verwacht. Eigenlijk bij iedereen wel, zei hij niet zo heftig. "1. Wettelijk zouden we kunnen trouwen zodra Adam achttien is, mijn ouders steunen me en hebben toegezegd en dus heb ik ouderlijke toestemming. 2. Ik wéét dat Adam de ware is." Hij keek Michael vastberaden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyvr dec 23, 2011 10:40 pm

Hij schudde zijn hoofd en keek met gefronsde wenkbrauwen naar Flavio. ' Het maakt niet uit dat het van de wet al mag, je bent te jong. En hoe kun je nou weten dat Adam de ware is? Je bent net wéér bij elkaar en hoe weet je dat hij je niet weer laat vallen?!' Micheal's toon was paniekerig. Hij wilde niet dat Flavio zou gaan trouwen... maar hij wilde al helemaal niet dat hij dat met Adam deed. Tuurlijk wilde hij dat de jongen gelukkig werd, maar hij was er 99.99% zeker van dat dat met Adam niet zou lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyza dec 24, 2011 1:33 am

Flavio keek hem teleurgesteld aan. "Ik hoopte dat je tenminste blij voor me kon zijn." Zei hij zacht. Hij nam nog een hap van zijn muffin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyza dec 24, 2011 2:44 am

Micheal zuchtte en sloeg zijn ogen neer. 'Ik wil best blij voor je zijn, maar ik snap gewoon niet waarom je dit doet. Ben je vergeten wat Adam je allemaal geflikt heeft?' Zei hij op een toon die tussen bezorgd en boos in zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyza dec 24, 2011 6:09 am

Flavio fronstte. "Ik ben eht natuurlijk neit vergeten,. maar ik heb het wel vergeven." Zei hij vastberaden. "We hebben daar al een poos geleden over gepraat en zijn nog een poos gewoon vrienden geweest voor ik hem echt vergeven had en het duurde nog wat langer voor we weer samen waren. Dat jij dat niet weet kan ik je neit kwalijk nemen, maar Michael, je hoeft neit zo kritisch te doen. Het is mijn keuze niet de jouwe." zei hij gekwetst, Michael uitsprekend op de manier waarop het hoorde, niet als mika of zelfs mikael maar als maikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyza dec 24, 2011 6:42 am

Micheal bleef even stil naar Flavio kijken en wendde zijn blik af van die. ' Ik wil gewoon niet dat je weer de verkeerde keuze maakt. Hoe erg ik het ook probeer te onderdrukken, ik blijf van je houden en ik wil niet dat één of andere eikel jouw je geluk ontneemt.' Zei hij zacht waarbij hij beschaamd zijn ogen neersloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyzo dec 25, 2011 12:52 pm

Flavio zuchtte. "Ik snap dat je dat vind, maar voor mij is Adam niet een of andere eikel, maar juist alles wat ik zocht, zonder te weten dat ik aan eht zoeken was." Hij keek Michael smekend aan. "Ik houd van hem, probeer dat alsje alsjeblieft te begrijpen, Jij bent belangrijk voor me, maar we schieten er neits mee op als je zo blijft doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Emptyma dec 26, 2011 10:30 pm

Micheal bleef weer even stil en liet naar achteren zakken in zijn stoel. Nadenkend keek hij naar de beker koffie die hij sinds FLavio er was eigenlijk nog niet aangeraakt had. Na even zo gezeten te hebben, ging hij opeens weer recht zitten en leunde wat naar voren. ' Oke, maar ik vermoord je als ik niet op de bruiloft mag komen, hoe erg Adam dat ook tegen zou staan. Oh en ik heb het recht om ' ik zei het toch' te zeggen als het toch mis gaat.' Zei hij met een lichte grijns al waren zijn ogen wel doordringend op Flavio's gezicht gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het koffiebarretje
Terug naar boven 
Pagina 14 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: