Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De vijver

Ga naar beneden 
+23
Aurora
Ian
Flavio
Lauren
Fay
Megan
Jules
Jacky
Sahirah
Jonathan
Stefan
Nick
Tim
Courtney
Adam
Almasis
Chuck
Evy
Chelsea
Lively
Liam
Dana
Juliëtte
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 4:43 am

Jules grinnikte toen het eerst mislukte, maar hij vond het leuk dat ze het probeerde, soepel deed hij het nieuwe gebaar na, dat ging niet zo moeilijk worden om te onthouden, aangezien hij weinig namen op deze manier moest onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 4:49 am

Jacky gooide wat water in zijn gezicht en schudde lachend haar hoofd," Ik doe heel erg mijn best hoor. Ik kan ook niet oefenen met mijn naam omdat niet iedereen gebarentaal kent." Ze grinnikte zelf wel maar begon haar kleding weer te zoeken." Ik krijg het echt koud. En in het water gaan werkt voor mij niet in een voordeel. Ik denk dat ik dan alleen maar chaggerijnig word."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 5:04 am

Ook Jules hees zichzelf nu omhoog uit het water, water drupte aan alle kanten van hem af en hij ging op zoek naar zijn t-shirt, wat hij na zich kort een soort van uitgeschud te hebben over zijn hoofd trok en het doorweekte bijna meteen helemaal met water. Ook zijn broek ging gewoon aan en zijn vest gooide hij naar Jacky, aangezien die het nogal koud leek te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 5:15 am

Jacky had haar broek gevonden en haar toch wat luchtige blouse. Die had ze aangetrokken en ook die leken gelijk te doorweken van het water. Daarna kroop ze in het vest van Jules en grijnsde dankbaar naar hem en knikte vriendelijk." Hmm dus wat is je talent of heb je dat al verteld en ben ik het gewoon vergeten? Mijn korte termijn geheugen is niet zo goed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 5:19 am

"Nee volgens mij niet, maar mijn korte termijn is waarschijnlijk nog erger, ik fotografeer" Bij die woorden werden zijn ogen groot en hij greep verschrikt naar zijn broekzak, waa rhij een kleine camera uithaalde, die gelukkig niet helemaal dooweekt was, opgelucht haalde hij adem en knipte een foto van hoe Jacky nu stond, het was een spontane foto, en daar hield hij wel van. Het was een mooie foto vanaf zijn oogpunt en had een soort mysterie in zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 5:24 am

Jacky schrok niet vna de foto maar ze vond het ook niet bepaald zo geweldig. Foto's zorgde ervoor dat ze er altijd beter of mooier uitzag. Normaal zou je daar blij mee zijn maar JAcky vond het als een soort verwachting die je creeërde voor andere mensen en dat widle ze niet. Ze glimlachtte naar Jules en vond het wel leuk dat hij eerlijk was over zijn eigen korte termijn geheugen. Het waren gewoon leuke weetjes vna andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Emptydi jan 31, 2012 5:28 am

Jules liet haar de foto zien, een meisje in een te groot vest dat stond aan de waterkant met druppend haar. Niet bepaald charmant, maar het was wel een mooie foto omdat het een verhaal vertelde. "Ik ben een plaatjesdenker" knipoogde Jules. Hij stopte zijn fototoestel weer weg, na een foto gemaakt te hebben van nog wat dingen die normaal niemand opgevallen zouden zijn, zoals, in dit geval, een op de grond liggende denneappel. Hij deed het zo dat het licht er anders op viel. En het toch iets anders dan een dennenappel leek, een soort oneffen terreintje, maar dan scheef gezien, een wolk van bobbels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vijver             - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver             - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vijver
Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: