Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het lokaal van Julia.

Ga naar beneden 
+7
Raf
Arth
Jules
Tim
Lauren
Dawn
Irina
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 4:42 am

Raf knikte al keek hij wel bedenkelijk. "Maar verbaas je er dan niet over als ik te laat ben en kom aangerend," zei hij glimlachend. Het zou haasten worden maar hij zou het wel redden. "En ik weet niet waar je zo heen moet, maar misschien helpt het met je punten als je wat meer tijd vrij maakt voor school," hij verwachtte niet dat ze dat ook zou doen, maar het was altijd de moeite waard het te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 5:22 am

Ally knikte instemmend, zoals ze altijd deed als een leraar dat zei. Het kwam al lang niet meer bij haar aan. Ze deed met haar vrije tijd wat ze wilde, en daar had school niets over te zeggen, vond ze. Misschien de slechte instelling, maar wat kon het haar schelen? Ze deed alles wat ze wilde doen en was er tevreden mee. Dat haar punten niet geweldig waren was jammer, maar geen enorm probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 6:00 am

Raf kon zo zien dat ze niet van plan was er ook maar over te denken iets te veranderen. Daarvoor hoefde je niet zoveel verstand te hebben van houdingen en uitdrukkingen van mensen als hij had. In zijn gedachten schudde hij zijn hoofd maar hij liet aan de buitenkant niets werken. Het was niet zo dat hij er te koop mee liep dat hij gemakkelijk de gevoelens en bedoelingen van iemand kon lezen. Dan zouden er ook de vragen komen van hoe hij dat geleerd had en hij zag het niet zo zitten dat te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 6:42 am

"Kan ik geen bijles nemen?" vroeg ze uiteindelijk toch maar. Ze wilde wel echt betere cijfers halen, maar niet als ze daarvoor de tijd na school in moest leveren. "is dat geen mogelijkheid? Maar na school heb ik geen tijd...." ze tuitte haar lippen, peinzend of dat een mogelijkheid was. Voor school had ze wel tijd. Dan zou ze wel een uurtje eerder opstaan, als ze daarvoor na school gewoon haar tijd hield...
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 9:04 am

Raf schudde even glimlachend zijn hoofd. "Je weet toch dat bijles, bij de normale vakken is en dat is meestal na school," zei hij schouder ophalend. "En ik kan je niet helpen met iets anders dan zang," hij had zelf extreem veel bijles nodig gehad om zijn exames door te komen. Gelukkig was Dana er eerst om hem te helpen maar die was op een gegeven moment ook van school. "Voor beta vakken zou ik misschien aan Dana... ik bedoel mevrouw Woodings kunnen vragen of ze je wil helpen," dacht hij hard op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 9:33 am

Ally knikte. "maar ik kan wel alleen voor school" ze ging die leraar echt niet vertellen wat ze na school had, maar hij mocht wel weten dat dat in elk geval geen tijd was. "Ik zou het wel heel fijn vinden" zei ze naar waarheid. "ik wil helemaal geen slechte punten halen, dat gebeurd gewoon..." ze sloeg haar ogen neer. Dat was hoe het werkte. En dat zou waarschijnlijk ook moeilijk worden om te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo dec 14, 2011 9:40 am

Raf had er half spijt van dat hij had gezegd dat Dana haar misschien wel wilde helpen. Als Dana dat wilde zou de korte tijd die ze samen hadden nog korter worden. "Ik zal het wel aan mevrouw Woodings vragen, maar ik kan geen garantie geven. En ik denk niet dat je er op zit te wachten natuurkunde van mij te krijgen." Hij was een ramp in de meeste vakken, de leerachterstand die hij had gekregen door spijbelen had hij nooit echt in kunnen halen. Met hakken over de sloot had hij zijn examens gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 8:05 am

Jacky had een donkerblauwe jurk aan die onder uitliep en ze had zich op het bureau neergezet. Haar benen over elkaar heen geslagen. Ze stuurde net een smsje naar Stefan dat ze in het lokaal was. Zoals ze had voorspeld was er niemand in het lokaal en konden ze gelukkig eens rustig praten. Ze had Daniël met veel moeite weten te overtuigen dat ze niks voor hem voelde en dat hij haar met rust moest laten. Daniël had maar blijven doorgaan dat het niet zo leek en dat zij hem alleen maar valse hoop had gegeven. Het enige wat Jacky daarop geantwoord had was,' ja dat klopt.' Zachtjes klakte ze met haar tong en neuriede mee met de muziek die ze had opgezet. Hier was een cd installatie en haar ipod kon eraan dus nu dreunde hard here without you van 3 doors down door het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 10:18 am

Stefan liep net de gang in toen hij het sms'je van Jacky kreeg. Hij besloot niets terug te sturen omdat hij over vijf stappen toch bij het lokaal zou zijn. VOorzichtig opende hij de deur, bang om betrapt te worden. Ook al ging het alleen om een gesprek. 'Heey,' zei hij toen hij haar zag zitten, daarna kreunde hij kort. 'Als we de volgende keer afspreken, kun je jezelf dan net iets minder sexy kleden. Dan wordt het iets makkelijker om een jaar zonder jou vol te houden,' zei hij met een scheve grijns nadat hij de deur achter zich had gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 10:46 am

Jacky kon haar lach niet inhouden en keek hem stralend aan." Ahg ik mag je nog wel verleiden. Jij mag er alleen neit op in gaan." Zei ze en stak haar tong naar hem uit. Daarna sprong ze van de tafel af en liep naar hem toe." Het spijt me van Daniël. Toen wist ik nog niet dat jij terug was." Ze drukte toch stiekem even kort haar lippen op die van hem en liet hem daarna weer los en liep weer naar de tafel. Ze ging weer zitten en keek hem vrolijk aan. Ze was in een goed humeur en ze vond het een fijn idee dat Stefan wel weer iets met haar wilde beginnen. Natuurlijk wist ze dat ze een jaar zou moeten wachten. Maar af en toe zoals nu kon ze wel een kusje stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 8:20 pm

Kort zuchtte Stefan eventjes, al lag er nog steeds een glimlach rond zijn lippen. Hijzelf ging ook op een tafel zitten. 'Ik wist niet dat je zo gemeen kon zijn, en dat van Daniël gaat me op dit moment nog niets aan geloof ik.' zei hij. 'Het is alleen niet leuk om het te zien,' zei hij vervolgens. Hij keek haar recht aan, het was moeilijk voor hem om zich in te houden, om niet zijn armen om haar heen te slaan en haar te kussen. Om gewoon hier te zitten en te moeten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 8:57 pm

Jacky liet zich weer van de tafel af glijden en liep naar Stefan toe. Ze legde haar handen op zijn knieën en keek hem met verliefde ogen aan." Het spijt me schat maar er gaan nogal veel geruchten en de helft van die geruchten over mij zijn nog eens waar ook. Ik wil wel even aan je laten weten wat er allemaal met me is gebeurd waar iedereen nu over roddeld. Zodat je het van mij te horen krijgt en zodat je weet dat ik nog steeds van je hou. Dat ik niet minder van je ben gaan houden." Ze streek door zijn haren heen maar liet al snel haar hand zakken." Ten eerste ik heb een relatie kapot gemaakt. Ik heb gezoend met een jongen die blijkbaar een vriendin had en toen heeft het zusje van die jongen ons betrapt. Ik weet zeker dat als ik wist dat hij een vriendin had ik hem niet gezoend had. Ik wil niet diegene zijn die een relatie kapot maakt omdat iemand vreemd is gegaan. Ik weet zelf natuurlijk maar al te goed wat voor een mess dan de relatie word." Ze beet op haar lip. Daar had ze nog steeds enorme spijt van. Waarom moest ze ook met Ian slapen. Misschien had dat de ruzie's opgehouden en zouden ze nu gewoon iets kunnen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:02 pm

Stefan had zijn handen over die van haar gelegd en keek haar recht aan. Hij kon het niet voorkomen dat er een afkeurende blik over zijn gezicht gleed toen ze het vertelde over de jongen waarmee ze had gezoend. Hij herstelde zich snel, ze had het niet geweten en daarop moest hij haar vertrouwen. 'Oke... Ik denk dat dat wel goed komt,' zei hij rustig tegne haar. Hij hield zijn handen over dei van haar heen, het voelde prettig om zo te zitten. 'Wat is het tweede?' vroeg hij toen. hij hoopte dat het minder erg was dan dit. Anders had ze er echt een puinhoop van lopen maken, en niet alleen van haar eigen hart maar ook met dan van anderen.
________
wat is Jacky eigenlijk met Ian aan het doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:07 pm

JAcky zag zijn blik wel maar wist dat het nog erger zou worden. Ze had zich laten gebruiken. Iets dat Stefan echt niet leuk zou vinden." Nou euhmm die jongen waarmee ik euhmm vreemd ben gegaan. Ian... Nou hij heeft dus een gebroken hart, want hij werd afgewezen door iemand die hij echt heel leuk vond. En nu is hij dus heel depressief en doet allemaal domme dingen. En ik ben heel erg goed bevriend met hem geworden. En ik kreeg dus van zijn beste vriendin te horen dat hij haar had gezoend en haar had gedwongen tot meer. Zij had het afgewezen en hij was toen eigenlijk echt ingestort. Nu wilde ik hem helpen. En nou ja, omdat ik geen idee had hoe ik hem kon helpen. Euhm slaap ik nu regelmatig met hem." Ze durfde Stefan niet aan te kijken dus keek ze naar haar handen. Ze wist dat dit Stefan pijn zou doen als hij alleen al zoenen erg vond. Dit was gewoon haar lichaam aan iemand aanbieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:15 pm

OMG hoe kan ze dat doen?? Oke ik ben eventjes shocked... dit had ik niet meegekregen XD
____________
Stefan zijn ogen werden groot. Hij liet haar handen los en keek haa rrecht aan. Zijn gezicht emotieloos. Hij wist wel dat het was voordat hij terug was gekomen, maar hij kon niet begrijpen dat ze haar lichaam zo gebruikte, of liet gebruiken. Hij was sprakeloos en keek haar alleen maar aan. Hij stond op en begon door het lokaal te ijsberen. 'Hoe kun je dat doen?' fluisterde hij uiteindelijk verstikt. Hij keek haar weer aan. 'Het is godverdomme je lichaam. Je laat je gewoonweg gebruiken door iemand om een gebroken hart!?' schreeuwde hij toen. Er was iets in hem geknapt, hij kon er niet bij dat ze zoiets zou doen. Met de jongen die bijna hun relatie had verwoest nog wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:22 pm

Jacky kroop ineen door zijn woorden. Ze liep naar achtere en sloeg haar armen om elkaar." Hij had mijn hulp nodig en eigenlijk miste ik jou gewoon te veel. Ik heb zo ook mijn behoefte. Zeg me niet dat jij geen nieuwe vriendin hebt gehad of een paar one-night-stands? En ik had toch al met hem geslapen dus waarom zou ik het niet nog een keer doen om hem goed te laten voelen maar mij ook. Ik had het nodig. Ik had liefde en warmte nodig omdat ik dat van jou miste. Hij was het bereid te geven in ruil voor seks." Ze liet zich tegen de muur aan zakken achter haar en sloeg haar armen om haar benen heen. Er waren tranen in haar ogen gekomen. Zo had ze dit gepraat niet verwacht. Hij hoorde niet naar haar te schreeuwen. Hij hoorde er voor haar te zijn. Haar te troosten. Nu leken ze wel erg ver van elkaar vandaan. Niet alleen qua afstand maar ook qua persoonlijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:29 pm

Stefan werd weer rustig, hij voelde zic heigenlijk vrijwel direct nadat hij had geschreeuwd schuldig tegenover haar. Het feit dat hij er nu pas achterkwam dat ze al met elkaar naar bed waren geweest liet hij mar eventjes. Het maakte nu toch vrij weinig uit. 'Ik heb geen nieuwe vriendin gehad, en ik heb ook geen one night stands gehad. Maar...' zei hij rustig. Hij was naar haar toegelopen. Hij had zijn armen om haar heen geslagen en trok haar tegen zich aan. Hij had haar tranen gezien, voelde zich nog schuldiger dan dat hij daarvoor had gedaan. 'Sorry, ik had niet zo moete nreageren, sorry,' fluisterde hij tegen haar. Hij dacht terug aan de vorige keren dat ze ruzie hadden gehad, het leek wel alsof ddat niet anders kon.Dat wilde hij niet geloven. Hij hield zijn armen om haar heen geslagen, zonder zich zorgen te maken over ht feit dat als ze nu gezien werden hij zijn baan kwijt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:38 pm

Jacky legde haar hoofd op zijn schouder en snikte zachtjes." Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Maar ik had het gewoon nodig. Ik miste je te veel en zoals je weet kan ik niet lang zonder aandacht. Dan ga ik me op andere mensen richten." Ze kon niet geloven dat Stefan in die twee jaar niemand anders had gehad." Meen je het? Twee jaar niemand?" Ze keek hem aan en wreef haar tranen weg. Ze had dat niet van hem verwacht en misschien als ze zelf neit altijd aandacht wilde hebben had zij het ook gehad. Maar toch voelde zij zich nu wel echt gebruikt." Het spijt me dat je mijn verhaal dan hebt aan moeten horen." Ze streek over zijn wang heen en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:43 pm

Stefan hield haar in zijn armen. 'Het is erg lastig om dat soort dingen te doen als je een kind hebt,' zei hij met een halve glimlach tegen haar. Hij kon niet altijd weg, en hij zat sowieso liever thuis dan dat hij met een of andere wildvreemde in bed lag. Dat was gewoon iets waar hij en Jacky in verschilde. Stefan draaide zijn hoofd iets en drukte zijn lippen op die van haar. Ze moest weten wat hij voor haar voelde, hij kuste haar niet rustig en kort. Nee hij kuste haar passievol en eigenlijk behoorlijk lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:52 pm

Jacky wist dat hij gelijk had maar toch kon zij het zich niet voorstellen. Twee jaar niemand hebben... Dat leek haar echt een marteling. Zij hield het al niet uit als ze meer dan een maand niemand had. Toen ze de kus voelde wilde ze hem niet meer loslaten. Ze kuste hem terug met even veel liefde, passie en vuur als hij haar gaf. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem wat dichter tegen zich aan. Uiteindelijk verbrak ze de kus en fluisterde in zijn oor," Hoe graag ik je nog wel een keer wil zoenen mag het niet. Stefan nog een jaar wachten. Een jaar en dan ben ik hier weg en kunnen we alles opnieuw laten beginnen. En dit keer beter."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 9:58 pm

Stefan keek haar aan. 'Dat kan ik niet Jacky, ik kan niet een jaar wachten. Ik kan jou niet een jaar lang, elke dag en elke nacht missen. Dat kan ik niet,' fluisterde hij. Hij hield haar vast, ook al wist hij dat het verkeerd was. 'Alsjeblieft, laat me niet wachten. Ik weet dat het verkeerd is, en ik weet dat ik een leraar ben en jij een leerling. Alleen dat is het risico dat ik durf te nemen.' fluisterde hij toen. Hij keek haar diep in haar ogen. Hopend dat ze toe zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptywo jan 04, 2012 10:21 pm

Jacky drukte een kus op zijn lippen en smolt van zijn ogen." Maar wat als jij word ontslagen? Dan heb ik dat straks op mijn geweten. Mensen gaan denken dat ik met jou slaap omdat ik hogere cijfers wil. Stefan begrijp dat het eigenlijk echt niet kan. Hoe graag ik het ook wil en hoe graag jij het ook wil. Wat wij doen mag echt niet." Toch werkte ze haar eigen woorden tegen en drukte weer een kus op zijn lippen. Daarna fluisterde ze in zijn oor," Maar dat betekent niet dat ik het niet alsnog wil doen. Ik wil je nu niet meer laten gaan. Maar zoals jij gister zei, we moeten het rustig aandoen. Niets overhaasten. Van de kleine momenten genieten dat we samen kunnen zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptydo jan 05, 2012 4:53 am

Stefan kuste haar terug. Daarna keek hij haar recht aan. 'Je hebt gelijk,' zei hij langzaam. Hij wilde niet dat ze gelijk had, hij wilde dat ze gewoon vanaf nu hun leven weer konden delen. 'Heb je zin om zaterdag avond uit eten te gaan?' vroeg hij haar toen. Ondertussen nam hij wat afstand en ging weer op een tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptydo jan 05, 2012 5:18 am

Jacky knikte met een lieve glimlach," Ja dat lijkt me heel leuk." Ze kwam weer omhoog en veegde nog even snel een vergetne traan weg. Daarna streek ze door haar haren heen en keek naar buiten." Maar ik had afgesproken met Ian. Euhmm ik weet dat we nu weer opnieuw beginnen. Maar ik kan Ian niet zomaar laten vallen." Ze wist nu echt niet goed wat ze met de situatie moest. Eigenlijk wilde ze tegen Ian zeggen dat zij weer samen was met Stefan maar Stefan was nu natuurlijk een leraar en zij moest hun relatie dus geheim houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Emptydo jan 05, 2012 6:55 am

Stefan keek eventjes kort weg, hij wilde niet dat ze de gekwetste blik op zijn gezicht zag. Waarom Ian wel, en hij niet? Omdat hij verdomme leraar was, hij wist het wel, hij wist het en toch voelde het niet goed. Daarna keek hij haar weer aan. 'Ga maar, je hebt een jaar om duidelijk te maken dat het zo niet langer kan,' zei hij tegen haar. Ze had een jaar de tijd om Ian te laten weten dat ze niet gebruikt wilde worden. Een jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het lokaal van Julia.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lokaal 107 - Geschiedenis lokaal.
» bijles lokaal
» Julia Rosen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: