Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het lokaal van Julia.

Ga naar beneden 
+7
Raf
Arth
Jules
Tim
Lauren
Dawn
Irina
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 8:16 am

Jacky liep naar Stefan toe en drukte een kus op zijn lippen," Ik ga het hem gelijk vertellen. Ik ga geen jaar wachten. Dat doe ik jou niet nog eens aan. Ik ben al een keer vreemdgegaan met Ian en ik was niet van plan je nu diezelfde pijn te bezorgen. Ik zal het hem zeggen. Maar ik hou jou buiten het verhaal omdat het gewoon niet kan. Ian is als hij boos is nogal onredelijk. Als ik het hem normaal vertel kan hij in een boze bui naar de directie toe stappen of ermee dreigen." Ze drukte weer haar lippen kort op die van hem en zei toen zachtjes," Ik zie je zaterdag, haal je me op? Ik heb geen kamer genoten en ben niet van kamer veranderd. Je kan als je wil nog even binnenkomen dan. Ik word toch nooit gestoord als ik op mijn kamer zit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 9:42 am

Stefan glimlachte kort. 'Ik haal je op, en doe voorzichtig. Ik wil niet dat Ian je iets aandoet, en als hij dat wel doet moet je bellen of sms'en ofzo. In elk geval laat me weten wanneer hij moeilijk gaat doen,' zei hij. Stefan wilde koste wat kost voorkomen dat Jacky iets overkwam. Het hielp niet echt dat ze vertelde dat Ian onredelijk was op het moment dat hij boos werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 9:57 am

Jacky sloeg haar armen om hem heen en fluisterde zachtjes in zijn oor," Ik ben ook veranderd Stefan. Jij bent dus niet de enige. Ik ben geen klein onozel meisje meer. Ja ik heb nog steeds domme acties maar ik kan goed voor mezelf opkomen." Ze liet hem los en glimlachtte lief. Daarna kneep ze nog even in zijn hand en liep toen naar de deur." Dag schat. Tot snel." Daarna verdween ze de deur uit met een brede glimlach die er de komende dag niet af zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 10:01 am

Stefan liet zich achterover op de tafels vallen. Hij keek naar het plafond. Waar had hij Jacky aan verdiend? Waar had hij het eigenlijk aan verdiend dat het zo onmogelijk was geworden. Waarom had hij het in zijn stomme kop gehaald om deze baan aan te nemen. Hij wist dat hij haar niet zou kunnen ontlopen, god hij verpeste ook daadwerkelijk alles. Na een half uur stond hij op, hij moest ophouden met dat negatieve gedrag en aan het werk gaan sprak hij zichzelf toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lokaal van Julia.   Het lokaal van Julia. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het lokaal van Julia.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lokaal 107 - Geschiedenis lokaal.
» bijles lokaal
» Julia Rosen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: