Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het auditorium.

Ga naar beneden 
+21
Stefan
Brandon
Adam
Catherine
Jennifer
Flavio
Enzio
Arth
Faith
Ian
Lauren
George
Alex
August
Phoebe
Chelsea
Dana
Nyeri.
Dawn
Ynary
Liam
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 7:13 am

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=dvHAZ2xTa9k
...
Al het licht was uitop een enkel spoortje na. In dat stopt zat Ian. Tranen liepen over zijn wangen. Ergens halverwege het gangpad lag een vervormend stuk papier. Het was Dat stuk papier dat hem aan het huilen had gemaakt. Hij zusje had de brief van zijn vader mee terug genomen toen ze weer bij hem en zijn moeder kwam. Hij was aan het zingen, maar het was absoluut niet zo zeker als anders. De woorden waren allemaal vervroegen door de tranen, maar nog aardig herkenbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 7:17 am

Ik zie een afspeellijst als ik die link open, en ik vat je stukje niet helemaal maar ja...
---

Lauren liep langzaam de zaal binnen, in de hoop dat er iemand aan het optreden was vandaag. Opeens zag ze iemand zitten, het was Ian besefte ze opeens. Ze liep langzaam maar gracieus de trappen af, en had nog niet gemerkt dat hij huilde. Na een tijdje zag ze het opeens en rende de laatste treden af en het podium op. Ze ging naast hem zitten. "Wat is er" vroeg ze hem rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 7:38 am

Ian schudde zijn hoofd en keek weg van haar. Hij wilde niet dat ze hem zag huilen. Dat hij nu geen lenzen in had was ook een puntje van krietiek. Ze hoefde nu niet onmiddelijk zijn lelijke ranzig grijze ogen te zien. "Please don't" Stamelde hij. Zijn stem was alles behalve betrouwbaar. Halverwege sloeg zijn stem over. Hij wilde niet dat ze hem zag huilen.
....
Voor de onduidelijkheid moet je Apple bedanken, hij corrigeert de tekst automatisch, en dat kan nergens uitgezet worden,,,,
En het liedje is absorbing ink van Matt lungley
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 7:44 am

Lauren keek hem met onderzoekende ogen aan. "Rustig maar" zei ze zachtjes en ze trok hem in haar armen, waarna ze hem zachtjes heen en weer wiegde en haar hand door zijn zachte haar liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 8:13 am

Ian liet zich in haar armen trekken en liet de tranen gewoon stromen. Hij ging weer verder met zingen, nou ja, als je het sneu mompelen van de tekst zingen kon noemen. Toen het liedje afgelopen was veegde hij de tranen weg. "Sorry dat je me zo moet zien." zei hij al kalmer, al klonk het nog steeds nergens naar. Hij wierd een blik op de prop papier. Net zoals alle ruzies tussen hem en zijn vader stond de tekst vereeuwigd in zijn geheugen.

Ian,
Ik weet niet waarom je weer contact zoekt. Je WEET dat jouw gevoelens me niets kunnen schelen. Je bent al heel lang mijn zoon niet meer en verwacht maar niet dat daar verandering in komt. Ik zal mijn woorden niet terugnemen. Je bent een duivelskind, een teleurstelling. Waarom ben je niet meer zoals je zusje, zij is een modelkind, ze haalt goede cijfers, heeft veel vrienden en is aanvoerster van de cheerleaders. Het enige wat jij ook hebt bereikt is op die stomme muziekschool van jou te komen. Alsof zingen een echt respectabel beroep is. Een zoon van mij zingt niet. Neem geen contact meer op, ik hoef je niet meer te zien.

Jammergenoeg jouw vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 8:21 am

Heeft Ian een gf? of is hij gay?
---------

Lauren stond op en liep naar de prop papier waarna ze het oppakte en las. Tijdens het lezen werden haar ogen steeds groter. TOen ze klaar was dwarrelde het stuk papier op de grond. Daar bleef het liggen. Lauren liep langzaam naar Ian toe en trok hem weer in haar armen. "Wat vreselijk" mompelde ze zachtjes, ze kon niet meer uitbrengen. Helemaal verbijsterd dat een man zo gemeen kon zijn tegen zijn eigen vlees en bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 8:38 am

Ian is alles behalve gay, hij heeft er geen problemen mee, maar hij vind alles zonder decolleté oninteressant Wink en geen gf, hij is niet echt in staat een vaste relatie in stand te houden, tenzij hij echt verliefd is, als hij verliefd is is hij een grote schattige bol clichees.
................
Ian verborg zijn gezicht in haar schouder en liet de tranen weer komen. Hij dacht dat
Hij al lang over deze gevoelens heen was, maar blijkbaar niet. Het voelde zo teleurstellend zo verscheurend om het zo, zwart wit, op papier te hebben dat zijn vader teleurgesteld was in hem. Dat hij liever had dat zijn zoon ongelukkig was op een gewone school en een saaie kantoor baan kreeg, dan dat hij gelukkig was en zichzelf was op een school voor talenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 16, 2011 8:42 am

Wokeej, nice to know, zullen we doen dat Lauren hem per ongeluk zoent?
------------

Lauren draaide met haar hand cirkels over zijn rug in de hoop hem rustig te krijgen . Ze kon niet zo goed met dit soort situaties omgaan en vond het zo vreselijk voor hem dat ze sprakeloos was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 12:51 am

Na een paar minuten huilen stierven de geluiden weg. He took an shaky breath en keek haar aan. "S-sorry dat je me zo moet zien." Zijn lens loze saai grijze ogen keken haar. Het gehuil had zijn ogen nog een beetje rood gegeven, maar dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 3:03 am

Lauren keek hem aan en glimlachte. Maar opeens zag ze zijn ogen, ze waren zo mooi. Ze boog naar voren om de grijze kleur beter te zien. Maar opeens had ze haar lippen op die van hem gedrukt, en ze wist niet waarom. Het voelde goed en ze sloot haar ogen, maar toen haalde haar gedachten haar daden in en boog ze geschrokken naar achter. "Maakt niet uit" mompelde ze zachtjes, en ze sloeg haar blik neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 4:09 am

Ian kuste haar terug en glimlachte toen ze de kus verbrak. "Dat je überhaupt naar mijn ogen kon kijken zonder in slaap te vallen van mijn o zo saaie eigen oogkleur." zei hij plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 5:44 am

Lauren keek hem verbaasd aan. "Nee, ze zijn juist mooi" fluisterde ze zachtjes. Hij had haar teruggekust, misschien betekende het wel dat hij haar ook leuk vond. De laatste tijd dacht ze wel heel veel aan hem, misschien was ze wel verliefd. Ze wist het niet. Ze boog iets dichter naar hem toe. "Echt" zei ze, ze hoopte dat hij wat meer zelfrespect zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 10:03 am

poor Lauren, because he doesn't love her like that right now.
-------
Ian lachtte zachtjes, "Neuh, ik vind het een kotserige kleur, net als mijn eigen haarkleur. Dit vind ik veel leuker." Hij glimalchtte naar haar. "Don't worry, It ruins you pretty face, my dear. Met een glimlach ga je mooier dood dan emt een frons." en creepy/flirty Ian was weer back in buisness. Al wilde hij geen relatie met haar op het moment.Hij wist ddat hij dan haar hart gewoon zou breken omdat hij niet echt van haar hield. Enb dat zou funest zijn voor hun vriendschap, maar flirten kon geen kwaad. tocjh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptydi okt 18, 2011 2:46 am

Whaha, Lauren mag ook wel een keer degene zijn die aan liefdesverdriet lijd. Ze is altijd alleen maar de aanleiding xdd
-------

Lauren lachte zachtjes en ging in kleermakerszit zitten. "Ik vind het mooi" zei ze koppig, maar ze glimlachte wel. "Maar gaat het nu wel weer, na dat" zei ze, en ze wees naar de brief die op de grond lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptydi okt 18, 2011 3:54 am

XD, don't worry, he might give himzelve a chance, sometime
--------
Ian slikte toen hij weer naar de brief keek, maar knikte toch. "Het gaat... ik moest het gewoon van me af werken, maar nu ben ik wel weer okee." Hij vistte een haar elastiekje uit zijn broekzak en kamde met zijn handen zijn haar naar achter om er een staartje van te maken. Het was echt zo'n 5 cm lang staartje, en zag er apart uit omdat het vooral de rood oranje punten waren. Hij zag er nu anders uit, zonder de rode ogen, en met zijn haar naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyza okt 22, 2011 9:34 pm

Lauren keek toe. "Mooizo. Ik zou het niet aankunnen" zei ze zachtjes en ze keek hem aan. HIj zag er anders uit zo met zijn haar naar achter en zijn ogen een normale kleur. Hij was niet zichzelf, maar het was toch mooi. Ze ging even met haar hand door haar eigen haar en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 12:06 am

Ian glimlachte. "Ik ga er al heel lang mee om, dus ik ben er al een beetje aan gewend." Hij glimlachte een niet al te vrolijke glimlach. "Don't worry 'bout me, I'll be fine."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 10:10 pm

Lauren schudde haar hoofd. "Niemand zou daar mee in aanraking horen te komen" mompelde ze. Toen stond ze op en pakte de brief, waarna ze hem met een krachtig gebaar in tweeën scheurde. Ze ging weer naast hem zitten. "Zo, dat is dan ook weer gebeurd".
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 10:30 pm

Ian schudde lachend zijn hoofd. "Seriously? Gaan we het verscheuren. Dat kan. Ik weet iets leukers though." Hij gaf haar een knipoog en stomd op. Hij zette muziek op en paktte een microfoon. Zingen was nu zijn manier om van opgekropte gevoelens af te komen. Hij gedroeg zich af en toe ronduit vreemd, maar at was zijn manier om van emoties af te komen. In plaats van alles te uitten werkte hij ze van zich af. Meestal door gewoon te doen waar hij zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 10:35 pm

Lauren luisterde naar hem, en na drie woorden herkende ze het liedje al. Toen het refrein kwam zong ze de tweede stem mee, die niet moeilijk te raden was. Toen het leidje afgelopen was klapte ze. "Dat klonk leuk" mompelde ze een beetje glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 10:38 pm

Ian lachtte. "Come om, you it's your turn to pick out a song." Hij glimalchtte naar haar, nieuwschierig naar wat ze zou kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 10:43 pm

Lauren glimlachte. Ze dacht even na, en liep toen aan de achterkant het podium af om een gitaar te pakken. Toen ze die had ging ze op de rand van het podium zitten, stemde hem even en begon toen te zingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 11:07 pm

Ian glimalchtte en zong de stukjes die hij kendde mee. Lauren was ook goed. Ergens was hij wel jaloers dat zij gitaar speelde, een instument dat je zo makkelijk mee kon slepen, in tegenstelling tot een orgel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 11:12 pm

Lauren glimlachte toen het liedje klaar was. Ze vind het altijd leuk om te zingen en gitaar te spelen, niet dat ze daar nou zo goed in was. "Mooi liedje hè?" vroeg ze een beetje dromerig. Ze legde de gitaar weer weg en keek hem een beetje afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 11:56 pm

Ian glimlachte. "Niet geheel mijn stijl, maar het is wel een leuk liedje." Hij schonk haar een grote glimlach. "But I guess you could have figured that out by yourselve."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het auditorium. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het auditorium.   Het auditorium. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het auditorium.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: