Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het boomhuis

Ga naar beneden 
+13
Ynary
Gabriël
Dawn
Phoebe
Fay
Micheal
Jayvin
Jules
Tim
Alex
Almasis
Sebastian
Sahirah
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het boomhuis  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boomhuis    Het boomhuis  - Pagina 6 Emptyma jan 16, 2012 10:35 am

Ian glimlachtte. "Ik ben blij dat ten minste een van ons gellukkif gaat worden inde liefde." Zei hij vrolijk. Hij knikte. "Ik denk dat Daisy het leuk xou vinden om wat vrienden van hier op svhool te leren kennen." Hij lachtte zacht. "Daisy is echt een van de belangrijkste dingen in mijn leven." Zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het boomhuis  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boomhuis    Het boomhuis  - Pagina 6 Emptyma jan 16, 2012 9:32 pm

'Hé, voor jou komt het ook wel hoor. Je hebt geen idee hoe hard ik ervoor heb moeten knokken en opeens was het er' zei ze met een glimlachje. En ik wil Daisy dolgraag ontmoeten, ze lijkt me een lief meisje'. Ze keek naar zijn gezicht, hij was echt lief, en waarom moest dit alles hem nou overkomen? Het was echt niet eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het boomhuis  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boomhuis    Het boomhuis  - Pagina 6 Emptydi jan 17, 2012 6:33 am

Ian knikte. "Dat is goed dan, kan ik je dan volgende week op komen halen om mee te gaan naar het vliegveld?" Vroeg hij. Nu Lauren mee zou gaan zag hij er minder tegenop dan eerst. Het zou in ieder geval minder awkward zijn dan eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het boomhuis  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boomhuis    Het boomhuis  - Pagina 6 Emptydi jan 17, 2012 7:14 am

Lauren knikte. 'is goed, ik woon trouwens ergens anders nu, boven de muziekwinkel drie straten verderop. ik denk dat je het wel weet' zei ze met een glimlachje en ze ging weer met haar hand door haar haren. 'Ik hoop dat ik je een beetje kan helpen, ik vind dit alles echt heel rot voor je' mompelde ze en ze keek op naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het boomhuis  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boomhuis    Het boomhuis  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het boomhuis
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: