Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Villa Diaz

Ga naar beneden 
+5
Stefan
Tim
Jake
Nick
Jules
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 5:16 am

Arianne draaide zich om naar Diane. 'Die lullo denkt dat ik al vanaf het begin heb gefaket dat ik zwanger ben voor de pr,' zei Arianne met een beangstigende kalmte in haar stem. Daarna draaide ze zich naar Collin. 'Sukkel,' siste ze hem nog toe. Toen ging ze weer rustig verder met haar spullen zoeken. Ze wilde niet weg, maar collin had het haa ronmogelijk gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 5:24 am

Collin trok zijn wenkbrauwen op en stond op. "Arianne, wat moet ik hier in godsnaam van denken dan?" de wanhoop klonk door in zijn stem. Hij wilde haar niet laten gaan, hij was bang haar te verliezen, maar voor hem was ze al lang verloren. Hoe had ze het kunnen bedenken? Hoe was ze er in godsnaam op gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 5:27 am

Arianne trok haar wenkbrauwen op. 'Een beetje steun zou welkom zijn, maar nee meneer moet overal een complot achter zien. Ik ga het je nog een keer vertellen. Die informatie die we gister hebben gekregen is voor mij net zo onverwacht als voor jou. Ik dacht echt dat ik zwanger was!' zei ze tegen hem. Ze wilde hem terug, maar aan de andere kant, waarom? Hij zou haar nooit volledig vertrouwen, zou altijd denken dat zij overal achter zat.
______
Moet eten daarna dansen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 5:31 am

jammer :S
~~
"wil je me nu vertellen dat dat niet zo is dan?" vroeg Collin die op haar afliep. Hij wilde het graag geloven, veel te graag eigenlijk. Hij wilde dat hij haar vast kon houden, dat ze elkaar konden troosten. Gisteravond had hij liggen huilen, terwijl zij beneden op de bank lag. Hij had al van het non-existente kindje gehouden. Hij miste het. Het gevoel, het idee, dat hij vader werd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 5:56 am

Arianne zucht. 'Natuurlijk is dat niet zo,' zei ze tegen hem. 'Waarom zou ik? Volgens mij zou juist jij moeten weten dat ik die paperazzi en al dat gedoe met pr verschrikkelijk vind. Waarom zou ik er dan aan meewerken?' fluisterde ze tegen hem. Ze liep achteruit van hem weg. Ja ze hield van hem, maar hoe kon hij nu zo doen. Hij vertrouwde haar niet, nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 6:13 am

Toen ze terugdeinsde bleef Collin staan. "Dat weet ik toch niet, maar ik weet hoe mijn bankrekening eruit ziet, en je bent heus niet de eerste die het probeert, alleen de eerste die ik ooit zo dichtbij gelaten heb" fluisterde hij. Zijn ogen stonden vermoeid. Hij hoopte nog steeds dat ze hem een directe reden kon geven dat het echt zo was als zij het gezegd had. Dat er een heel logische verklaring voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 6:23 am

Arianne haalde haar schouders op. 'Mijn bankrekening ziet er niet heel anders uit hoor,' zei ze tegen hem. Misschien had ze wel minder geld, maar ze zat in elk geval nooit om geld verlegen. Zelfs nu haar vader de steun had laten vallen had ze nog genoeg door de fotoshoots en al haar werk. 'Maar, weetje, laat het maar. Jij kan mijn blijkbaar niet genoeg vertrouwen om dit te geloven. Je geloofd liever dat ik zou doen alsof ik zwanger was dan dat je geloofd dat ik het hier echt moeilijk mee heb,' zei ze tegen hem. Ze pakte een paar van haar spullen en legde die in de doos. 'Je zult geen last meer van me hebben.'
Dit was zwaarder dan ze had gedacht, maar het was beter hield ze zichzelf voor.
______
Moet nu gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 9:35 am

Collin zweeg en draaide zich om. Hij liep naar de keuken. Hij wilde haar niet meer zien. Hij kon haar niet normaal aankijken. Enriqué en Diane stonden perplex, maar dat interesseerde hem ook niet echt. Arianne ging. punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 11:39 pm

Arianne liep met een doos in haar handen het huis binnen. Ze wilde zo snel mogelijk weer bij hem wonen nu ze het hadden bijgelegd. ze kon nu eenmaal niet zonder hem. Ze drukte een kus op de lippen van Collin toen ze hem in de gang tegen kwam. 'Hier, je wilt vast wel eventjes zo lief zijn om deze naar de slaapkamer te brengen,' zei ze met een brede gilmlach terwijl ze de doos in zijn handen duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 11:57 pm

Collins hart maakte een sprongetje toen hij haar weer in zijn gang zag. "Dag schat" zei hij terwijl hij haar terugkuste en de doos aannam. "waar wil je het hebben?" het was nu immers ook haar huis. Hij was overgelukkig dat ze het bijgelegd hadden. Hij had weer normaal kunnen slapen met haar warmte bij zich. Enriqué was die middag helemaal hotel de botel naar hem thuis gekomen. Diane had ja gezegd en alsof dat nog niet genoeg was geweest was ze ook nog zwanger. Enriqué zag op dit moment alles door een roze bril; net als collin, nu hij arianne weer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 12:08 am

'De slaapkamer,' zei ze met een glimlach. Ze liep ondertussen terug naar haar auto om de rest te halen. Diane en Cara hadden beide een eigen auto gepakt om ook te helpen met de dozen. Al ging dat helpen van Diane niet zo super omdat ze niet uitgepraat raakte over de bruiloft en het kindje wat ze ging krijgen. Het was grappig vond Arianne. Ze had nog een doos gehaald en was net als Collin haar de slaapkamer gelopen. Ze had haar armen om zijn nek heen geslagen en kuste hem. Het was prettig om dat gewoon elk moment dat ze dat wilde dat te kunnen doen. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 1:14 am

Collin schrok op van de handen in zijn nek en kuste passievol terug. Hij had op het bed gezeten en trok haar bij zich op schoot duwde haar lichaam zo dicht naar zich toe dat het bijna onmogelijk ademen was. Hij wilde meer. Hij wilde haar helemaal. Hij wilde elk stukje van haar lichaam verkennen. Van dat lichaam dat zo goed op het zijne paste, als twee puzzelstukjes. Zijn handen gleden omlaag naar haar billen. Ze was nog niet helemaal zo dun als ze was geweest en hij streelde over de rondingen. Af en toe gaf hij er een speels kneepje in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 1:25 am

Arianne duwde hem iets naar achter zodat hij op het bed kwam te liggen. Haar benen lagen nu naast die van hem en ze kuste hem passievol. Ze wilde hem. Ze had hem gemist, en nu ze niet zwanger was wilde ze hem. Haar handen gleden over zijn armen, naar zijn borst en toen naar onder. Heel eventjes gleed ze met haar handen iets onder zijn shirt. Ze verbrak de kus en keek hem vragend aan. Hij moest het ook willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:36 am

Collin trok haar hele lichaam tegen het zijne. Zijn handen gleden voorzichtig onder haar shirt zodat ze over haar naakte rug gingen. Een siddering van genot ging door zijn lichaam. Het was al donker aan het worden en de ondergaande zon scheen de kamer in. Zijn vingers haakten in de riemlusjes van haar broek, waardoor hij haar onderlichaam nog verder tegen het zijne aantrok. Zijn ogen stonden hongerig, vol verlangen. Toen ze hem vragend aankeek zoende hij haar dan ook meteen vol passie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:38 am

Arianne had de hongerige blik in zijn ogen gezien. En dat maakte dat ze hier alleen maar meer van genoot. Hij wilde haar, dat was nu wel duidelijk. Er trok een rillen van genot over haar rug toen hij over haar naakte rug heen streelde. Haar eigen handen gingen onder zijn t- shirt en streelde daar de huid van zijn gespierde buik. Zachtjes drukte ze kusjes in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:44 am

Collin had nu echt het gevoel dat hij gek werd. Hij voelde haar handen onder zijn shirt en kuste haar op haar schouder. Waarnaar hij speels in haar oorlelletje beet. Hij trok voorzichtig zijn shirt over zijn hoofd en zoende haar nog eens. Zijn pupillen waren groot, stonden hongerig en het werd alleen erger.
... En toen kwam Enriqué binnen. Collin merkte het eerst niet, maar Enriqué begon te brabbelen. "Oh en Collin je moet me dan wel echt meer vrije dagen geven... Oh..." zijn ogen werden groot toen hij zag wat ze aan het doen waren. Gefrustreerd liet Collin zich achterover vallen. Hij keek Enriqué niet aan. Ooh hij haatte hem erom dat hij net op dit moment binnen moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:49 am

Arianne rolde geschrokken van Collin af. Ze was nog steeds opgewonden, waarom moest Enriqué nou net komen storen? 'Enriqué ik denk dat dat wel te regelen valt. Zou je ons nu alsjeblieft heel eventjes alleen kunnen laten?' zei Arianne toen. Ze wilde Collin niet loslaten. Ze wilde haar lichaam dicht tegen dan van hem voelen. Ze wilde hem. En wel nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:53 am

Enriqué leek aan de grond genageld. Het moment was verbroken en Collin trok zijn shirt langzaam weer aan, hij hield Ariannes hand vast, maar voor nu was dit genoeg geweest. Hij hijgde nog een beetje na en liet haar toen los. Hij liep naar Enriqué pakte hem bij zijn schouder en zei "Als je nu honderd euro van me krijgt, kan ik je dan overhalen om met Cara en Diane uit te gaan eten en het komende weekeind niet terug te komen? Oh en neem Sacha en Emile ook maar mee." Zijn ogen stonden woedend. Dit was hun moment geweest en Enriqué had alles weer verpest. Hij zocht zijn portemonnee, haalde er twee briefjes van vijftig uit en duwde deze in Enriqué's handen. "En maak de deur dicht wil je." zei hij nog terwijl hij Enriqué de kamer uit duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 4:58 am

Arianne had haar shirtje ook weer aangetrokken. Ze vond het nou niet zo prettig om in haar bh rond te blijven lopen als Enriqué hier was. Ze liep naar Collin toen Enriqué de deur uit was gewerkt en legde haar armen om zijn nek heen. Ze keek hem lief aan. 'Niet boos zijn,' fluisterde ze tegen hem. Ze wilde niet dat hij boos was. Ja Enriqué had hen op een heel vervelend moment gestoord, maar hij had het ook niet kunnen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 5:31 am

Hij kuste haar terug, maar niet meer zo vurig als net. De magie die er was geweest was verbroken. "Arianne, ik wil dat het met jou heel speciaal is" zei hij zachtjes." En Enriqué en Diane komen elke keer per ongeluk ons leven binnenwandelen op momenten dat we daar dus geen behoefte aan hebben." Hij trokhaar naar zich toe in een knuffel. Dat hij nu niet verder wilde gaan betekende niet dat hij haar warmte wilde missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 6:18 am

Arianne ging dicht tegen hem aanstaan en knuffelde hem terug. 'Ik hou van je,' fluisterde ze in zijn oor. Dat was waar. Zelfs nu hij niet verder wilde gaan was het prettig om bij hem te zijn. Dat hij wilde dat het speciaal was maakte dit extra bijzonder. Zij wilde ook dat het speciaal was, maar ze hunkerde ook nu nog steeds naar hem Naar zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 6:31 am

Het gevoel was er nog wist Collin, maar het was veel minder sterk als daarstraks. Hij drukte zijn lippen op die van haar en wist dat dat antwoord genoeg zou zijn. Enriqué en de rest waren nu weg. "Heb je honger?" vroeg hij terwijl hij zich losmaakte uit haar greep. "ik kan niet koken, maar we verzinnen wel iets" zei hij met een lichte glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 6:58 am

Arianne glimlachte. 'Een heel klein beetje,' zei ze met een glimlach. Ze had nu veel meer honger dan normaal omdat ze weer aan het dieet moest. 'Anders bestellen we iets, chinees ofzo,' zei ze met een glimlach. Chinees was best lekker vond ze zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 7:04 am

"Ik vind het goed hoor, misschien wil je even douchen, je hebt de hele dag alles op en neer geschouwd. Je weet de weg. Hier in de kast heb ik je kleren neergelegd" wees Collin. Hij gaf haar nog een kusje op haar neus "dan zie ik je zo". Hij liep de kamer uit de trap af. Toen hij beneden was besloot hij de eetkamer weer een keer te gebruiken. Hij haalde kaarsen tevoorschijn en dekte de tafel heel mooi. Het enige wat eetbaar was in zijn huis was de pindakaas die over datum was, dus Collin pakte de telefoon en bestelde tappas. Hij vond chinees zo simpel. Hij dimde nog even het licht overal zodat er een romantische gloed in het huis ging; ook zette hij overal kaarsjes neer. Het was Ariannes welkom thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Emptyza nov 05, 2011 8:09 am

Arianne had nog een kus op zijn lippen gedrukten was daarna naar de douch gelopen. Ze was rustig bezig gegaan met het omkleden om zich te gaan douchen. Het voelde weer zo goed om hier te zijn. Het duurde niet lang voordat ze klaar was. Ze trok een zwart sexy jurkje aan. En daarna liep ze naar beneden. Ze merkte dat er een romantische gloed hing overal. Ze liep naar de eetkamer waar ze Collin Tegen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Villa Diaz - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Villa Diaz   Villa Diaz - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Villa Diaz
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Collin Peter Sam Diaz
» Villa italia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: