Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nickolas thuis

Ga naar beneden 
+3
Tim
Maud
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 8:57 am

Ook maud voelde dat magische moment en ze dacht echt dat ze een fout had gemaakt dathij haar toch wel leuk vond. Mar er werd een foto gemaakt en het leek net alsof de foto het magischemoment had afgepakt. Nick ging weer van haar af staan en gelijk miste ze zijn warmte. De woorden kwamen pijnlijk en hard aan. Ze moest haar gezicht afwenden wilde ze de teleurstelling niet laten zien. Er kwam een stekende pijn in haar borst, op de plek waar haar hart zat. Ze beet hard op haar lip en er kwamen tranen in haar ogen. Toch negeerde ze het en keek strak naar voren. Ze wilde wel naar Nick kijken, hem vasthoudenen en vertellen dat hij alles voor haar betekende maar ze wist nu zeker dat hij niet zo iets voor haar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:04 am

Nick pakte haar hand voorzichtig weer vast, zonder haar aan te kijken. Ze wilde hem niet, dat was duidelijk geweest, anders had ze niet gevraagd het te vergeten, hij wilde het niet vergeten, maar wilde ook geen zwakte laten zien, wat als ze hem op zijn hart trapte? Dat kon hij niet aan, niet van Maud. Daarvoor betekende ze te veel voor hem. "Zullen we maar?" vroeg hij. "Christyl, kom eens hier?" riep hij daarna vrijwel meteen. Christyl kwam aanrennen als een jong hondje. "Aah, zo is het helemaal niet leuk om jullie op de foto te zetten, hoe jullie er straks uitzagen was veel leuker" zei ze met een glimlach terwijl ze het toestel af liet pakken door Nick die naar de foto toe klikte. Hij voelde een lichte steek in de buurt van zijn hart, het leek wel alsof zij hetzelfde voor hem voelde op de foto, ze zagen eruit als een gelukkig stelletje. Deze foto zou hij voor eeuwig bewaren, wist hij. Toen maakte hij een foto van Christyl hoe ze naar hen aan het kijken was met haar lange vlechten. "Kom, zo zijn we te laat" zei hij, terwijl hij het toestel aan Christyl teruggaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:10 am

Maud had het niet kunnen laten om even mee te kijken over de schouder van Nick. Het deed haar pijn om naar de foto te kijken. Ze waren daar zo gelukkig, leek het. Maar ja schijn kan bedriegen. Dat bewijst die foto maar weer. Snel liep ze samen met Nick en Christyl de kerk binnen en keek uiteindelijk toch wel even naar Nickolas. Ze kneep even kort in zijn hand en ging wat dichter bij hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:28 am

Nick sloeg bijna onbewust zijn arm om haar heen, maar liet die vallen toen hij doorhad wat hij aan het doen was. Ze stapten de overvolle kerk binnen en Nick haalde een aantal kaarsen. Hij gaf er ook een aan Maud. Hij zelf had er een voor iedereen, die hij aan zou steken. één voor zijn vader, één voor de rest van het gezin, dat ze gezond mochten blijven en geen verdriet hoefden te lijden en eentje voor Maud, dat alles weer goed kwam. Hij glimlachte lief naar haar toen hij het kaarsje aanstak. En heel stiekem stopte hij er ook een wens bij. Hij vertelde het aan maud. "die is voor mijn vader, dat hij in vrede mag rusten, die is voor mijn moeder, oma en Christyl samen, dat ze dit jaar heel veel geluk mogen beleven en hun wensen zich vervullen, en die is geheim" zei hij met een glimlach, wijzend op zijn kaars voor Maud. "Mijn geheimpje" zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:41 am

Maud zette grote ogen op,' gaan we dit spelletje weer spelen? Ik weet al dat ik dat niet met jou moet doen. Maar ik ben toch wel benieuwd. Dus wat moet ik doen om achter dit geheim te komen?' Ze zette de kaars neer en stak hem aan. Haar gedachte gingen naar de kaars en dat de kaars stond voor het geluk van Nick. Ze wilde hem alle geluk van de wereld toewensen. Hij verdiende het echt. Ze pakte zijn hand weer en kneep er even kort in terwijl ze nog steeds naar de kaarsen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:49 am

"En, waar staat jouw kaars voor?" vroeg hij met een glimlach aan haar. Hij negeerde haar eerste vraag en haar tweede ook. Hij keek in haar ogen die gehypnotiseerd leken door de kaarsjes, dat maakte ze niet minder mooi. Om de bruine irissen leek af en toe een gouden randje zichtbaar te worden en ook in haar ogen leken goudachtige spikkels rond te dansen. Er viel een plukje in haar gezicht dat hij wegstreek met een hand en het achter haar oor stopte, zijn andere hand had hij nog in haar hand. "oh, ik ben iets vergeten" zei hij plotseling, terwijl hij nog een kaars ging halen. Hij stak hem aan en zei "Deze is voor Boy, moge het Kim, Sanne en hem goed gaan" zei hij zachtjes, terwijl hij de kaars in de houder stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:57 am

Maud keek op naar Nick toen hij opeens weg was en terug kwam met nog een kaars. Hij mompelde iets, en eigenijk hoorde ze exact wat hij mompelde maar ze wilde niet te nieuwzgierig overkomen.' Ik vertel je waar mijn kaars voorstaat alleen als jij ook verteld waar jou geheimzinnige kaars voor staat.' Ze keek weer even kort naar de kaarsen en daarna gleed haar blik toch weer naar Nick. Ze wilde tegen hem aankruipen in zijn armen verdwijnen. Hopen dat hij hetzelfde ooit zou voelen als wat zij nu voelde. En dan hoefde het niet eens voor haar te zijn. Ze wilde gewoon hem gelukkig zien met iemand. Dat zou haar pijn doen maar ook gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 10:04 am

"Hmm, zo graag wil ik het nou ook niet weten" zei Nick met een glimlach. "hoi Nickolas" klonk het opeens redelijk zacht achter hem. Nick draaide zich om en graaide naar Mauds hand toen hij zag wie het was. Boy. "ehm, hoi, Boy" zei hij voorzichtig. Hij wilde vragen waar hij vandaan kwam, wat hij in godsnaam uitgevoerd had, waarom hij al het contact afgebroken had. "hoe is het?" vroeg hij, de rest van zijn vragen wegstoppend. "wow, hoe lang heb ik jou al niet meer gezien?" vroeg hij terwijl hij Boy in zich opnam. Boy was maar een paar maanden ouder dan hij, maar hij zag er veel ouder uit, maar hij was nog altijd knapper, hij was ietsje dikker geworden en had een baard van een paar dagen, maar hij was niet dikker dan een beetje mollig en de baard stond hem niet eens heel slecht. "Goed hoor, en bij jullie?" Nick had zo'n hekel aan small talk. Zeker als dat met zijn 'beste vriend' was. "Hoe is het met Sanne en Kim?" vroeg hij toen, ookal had hij nu al een hekel aan zichzelf. "hmm, is niets geworden..." zei Boy terwijl hij het wegwuifde. Er kwam een soort woede in zich op, hij had hem laten zitten voor een relatie die niet eens iets geworden was. Om de een of andere manier wilde hij opscheppen. "Dit is mijn vriendin Maud" zei hij, terwijl hij ietwat overdreven zijn arm om Maud heenlegde. Hij kon zich wel voor de kop slaan. Waarom deed hij dit nu? Dit was toch gewoon vragen om problemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 10:12 am

Maud keek verbaasd op van een stem die ze niet kende. Het was dus de jongen van de kaars. Ze keek de jongen aan met een schuin hoofd.' Ohh heey ik ben dus Maud.' Ze speelde maar even mee want ze zou echt niet weten waarom Nick wou liegen over hun relatie. Ze ging wat dichter bij nick staan en hield zijn hand nog steeds vast. Maar om er nog een schepje boven op te doen verstrengelde ze haar vingers in die van Nickolas. Ze keek met verliefde ogen naar nick en dat hoefde ze niet eens te faken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 10:23 am

Nick merkte dat Boy af begon te druipen nu al, even keek hij terug naar Maud op de manier zoals zij naar hem keek en hij zou willen dat het echt was. Hij hoefde het niet voor de nep te doen, maar hij wist dat het bij haar niet echt was. Hij was blij dat ze meespeelde, want hij zou het niet aankunnen als Boy het eens met haar zou proberen. En zo'n type was Boy wel, hij was helemaal niets veranderd, alleen nu zou Boy geen acht meer slaan op Nicks gevoelens, zoals hij vroeger wel gedaan had, hij was de fout in gegaan toen hij daarmee gestopt was. "maar waar heb je al die tijd uitgehangen?" nu was hij toch wel blij dat hij Maud helemaal vast had, want dat had hem nog het meest pijn gedaan, dat Boy niet had laten weten waar hij uithing, voor Nickolas was de vriendschap vanaf toen echt over. "Zo hier en daar" gaf Boy als vaag antwoord, en Nick merkte dat hij alweer weg wilde. Hij was hier gekomen voor Maud en daar walgde hij van. "Maar ik denk dat wij maar eens een plekje gaan zoeken voordat alles vol zit" zei hij, om Boy af te wimpelen en hij draaide zich om om zijn woorden kracht bij te zetten hij had in Mauds hand geknepen, als een soort bedankje dat ze meedeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 10:31 am

Maud keek nog heel even naar Boy maar draaide zich uiteindelijk ook om. Ze boog naar Nick toe en fluisterde in zijn oor,' Grande final.' Ze stopte en trok Nick tegen zich aan. Ze keek hem nog steeds liefdevol aan en liet haar hand achter in zijn nek glijden en drukte haar lippen op de zijne. Ze hield hem stevig vast en ging even op haar tenen staan omdat ze toch wel klein was. Ze voelde de blik van Boy nog steeds op hun gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 11:02 am

Nickolas voelde Boy's ogen in zijn zij prikken. Maar die vergat hij al snel toen Mauds lippen die van hem raakten. Hij pakte haar steviger vast met zijn handen om haar middel en zoende terug, zoende zoals hij haar al dagen wilde zoenen, niet terughoudend, gewoon helemaal. Hij liet zich gaan en trok haar dicht naar zich toe, er was geen lucht meer tussen hen en het voelde zo goed. Hij dacht er niet meer over na dat Maud dit eigenlijk helemaal niet wilde en alleen deed voor Boy, omdat ze hem wilde helpen. Voorzichtig, heel voorzichtig opende hij zijn mond een klein beetje, vragend om toegang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 11:44 am

Maud wilde dit ze graag het deed haar zelfs enorme pijn dat dit alleen maar een toneelstukje was en zij een van de spelers. Toch maakte dat het moment niet slechter. Ook zij opende haar mond mmaar eigenlijk wist ze dat het fout was. Hij hield niet van haar de manir waarop zij van hem hield. Toch kon ze het niet laten en likte langs zijn lippen. Haar vrije hand had zich een weggebaand naar de middel van Nick en die andere streelde soms door zjn haar heen. Ze wilde dit moment vasthouden, nooit meer vergeten. Dit zou waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ze hem kon zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 9:45 pm

Nick genoot en vergat de hele wereld om hem heen. Hij stond dicht tegen Maud aan en zijn tong speelde heel voorzichtig met die van haar. Zijn handen streelden over haar rug en haren. "ahum" kuchte opeens iemand naast hen. "Stef, ze willen zo beginnen" fluisterde Ana. En Nick opende zijn ogen en zette een stapje van Maud af, hij moest even op adem komen, maar liet haar hand niet los. Hij glimlachte verliefd naar haar, anders ging gewoon even niet. Toen knikte hij naar Ana en trok Maud mee naar de rij waarin zijn moeder en Christyl zaten. De vlinders fliederden nog door zijn maag en zijn glimlach was enorm. Hij wilde het haar zeggen, maar durfde niet. Ze had alleen een spel meegespeeld. Maar hij was blij dat hij met dat spel begonnen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 11:01 pm

Maud baalde ervan dat ze moest stoppen maar het was eigenlijk ook beter zo. Anders zou ze zichzelf nog meer pijn doen. Dit was namelijk in zijn ogen allemaal een spelletje om die Boy jaloers te maken. Ze was wel blij dat hij haar hand niet los wilde laten en die verliefde glimlach zorgde ervoor dat haar hart op hol sloeg. Ze nam naast hem plaats en liet haar hoofd op zijn schouder liggen. Ze wilde het kwijt, ze moest het kwijt. Ze wilde zo graag weten of dit echt een spel was voor hem.' Nick...' Begon ze maar ze kon het niet. Ze wilde haar beste vriend niet kwijt door iets doms van haar kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 8:08 am

"Stt" fluisterde Nick, die met zijn duim over de rug van haar hand ging. "het begint" Zijn ogen twinkelden van blijdschap en geluk. Een hoogzwangere maria werd het podiumpje opgedragen door een ezel en het klassieke kerstverhaal begon. "Er waren ooit eens..." en ga zo nog maar even door. Maar Nickolas lette niet op de uitvoering, of op de pastoor, zijn ogen waren de hele tijd op Maud gericht, maar zodra hij dacht dat ze het doorhad keek hij weg. Hij wilde het Maud eigenlijk zeggen, zeggen hoe hij zich voelde, maar hij was bang dat ze daarna als automatisch uit elkaar groeiden. Dus zei hij niets en keek alleen naar haar. Van dichtbij was ze nog mooier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 8:26 am

Maud wilde hem aankijken maar iedere keer als ze haar blik op hem wilde richten keekze hem aan. Dan werden haar wangen weer rood en keek ze weer weg. Het voelde zo fout om hier naast Nick te zitten met deze gevoelens maar ze niet te mogen uitspreken. Ze begon in haar hoofd te zoeken naar redenen om deze gevoelens niet te hoeven hebben. 1 ze wilde haar beste vriend niet verliezen. 2 Nick zou natuurlink nooit zoiets voor haar voelen. 3 ze vond Micheal leuk. De gedachte aan Micheal zorgde voor een deel van een herinnering van de nacht in de bar. Ze kreeg een soort flashback en zag hoe ze met hem de bar uit liep naar een hotel. Ze zag hoe ze hem liep te zoenen en daarna op het bed belandde. Shit nee ze zou toch niet? Ze wist het niet meer. Had ze het nou wel of niet met hem gedaan? Die gedachte zorgde dat iedere kleur uit haar gezicht trok en even moest ze naar adem happen. Haar ogen schoten naar Nick,' ik heb iets heel ergs gedaan.' Piepte ze en beet met tranen in haar ogen op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 8:33 am

Nickolas keek verschrikt op, toen ze iets piepte, hij keek haar aan en zag de tranen. Hij wist totaal niet wat hij kon verwachten. Maar hij merkte dat het erg was. Zijn duim aaide kort over haar hand. "wat dan Maud? of kunnen we beter even naar buiten gaan?" vroeg hij heel zachtjes terwijl de rest opstond om te gaan zingen. Hij keek haar bezorgd aan. "gaat het wel?" fluisterde hij, er meteen achteraan, toen hij de kleur uit haar gezicht zag trekken. Hij stond al op om met haar naar buiten te lopen en keek haar kort aan, vroeg zich af wat er zo erg kon zijn. Hij was best bang dat er iets mis met haar was, of dat ze iets gedaan had als drugs gebruiken of wist hij veel, een bank beroven. Nee dat laatste was misschien een beetje onwaarschijnlijk voor Maud, maar hij wist anders niet wat ze zo erg zou kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 8:39 am

Maud knikte op zijn vraag of ze even naar buiten moesten gaan. Snel maakte ze zichzelf uit de voeten. Buiten liet ze zich tegen de muur aan zakken.' Ohh Nick het had nooit mogen gebeuren. Ik had ten eerste niet aan de drank gemoeten. Ten tweede al helemaal niet mezelf zo als vuil laten behandelen. Shit ik kan niet geloven dat ik zo ver ben gegaan. Ik had toch verteld dat ik Micheal in de bar had ontmoet. Ik euhmm ben bang dat ik die zelfde avond bij hem in bed ben beland. Fuck, ik had altijd gewild dat mijn eerste keer bijzonder zou zijn.' Ze was woedend op zichzelf maar voelde zich meer verdrietig dat ze zichzelf zo had laten gebruiken. Ze voelde zich vies en walgde nog meer van zichzelf dan dat ze zich in de laatste jaren ooit had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:01 am

Nickolas keek haar aan, met ogen vol pijn. Ja hij hield van Maud, maar zo? Dit kon ze niet gedaan hebben! En dan haar eerste keer! (je laat het toch niet echt gebeuren hea?) Hij was voor seks voor het huwelijk, maar dit was gewoon iets waar hij niet bij kon komen. Ze had zich aan een jongen gegeven die ze niet eens kende. Een jongen die hij niet was, schreeuwde er een klein stemmetje in zijn hoofd achterna, wat hij negeerde. "Maud, ik..." Nick wist niet wat hij moest zeggen, het deed hem zo enorm veel pijn. Hij vond het altijd dom van mensen als ze seks hadden voor ze trouwden, maar bij Maud had hij er heel misschien nog overheen kunnen komen, als ze het met een speciaal iemand gedaan zou hebben. Hij schudde het van zich af. Hij mocht dit soort dingen niet denken. Het was Mauds leven. Hij liet zich naast haar zakken, maar keek haar niet meer aan. Ergens walgde hij van haar, ookal zou hij dat nooit maar dan ook nooit en al helemaal niet hardop toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:08 am

Nee ik laat het niet gebeuren dat vond ik te gemeen van mezelf.

~~
Maud begon zachtjes te huilen. Zw trok haar benen op en sloeg haar armen eromheen.' Zo had het nooit mogen gaan. Ik had willen wachten maar ik...ik, ik weet niet waarom ik het zo ver liet komen.' Het voelde zo fout, het voelde vies. Ze walgde enorm van zichzelf.' Zieje wel dat ik eenmislukkeling ben.ik kan niet eens mijn grens aangeven. Ohh dat stomme acohol!' Het maakte haar alleen maar verdrietiger dat Nick niks zei. Ze wist haast zeker dat hij zo ook over haar dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:17 am

Smile
~~
Nick legde zijn hand op haar arm, kon het niet aanzien als ze zoveel verdriet had. "Maud, dat je fouten maakt maakt je niet tot mislukkeling, maar tot een mens" zei Nickolas zachtjes. Hij zei niets over de grootte van die fout, want dat was enorm voor hem. Hij keek haar kort, en vluchtig aan, wat bedoeld was als een soort steun. Zo werkte het waarschijnlijk niet omdat zijn blik vrij wild stond. Hij zou haar niet zeggen wat hij van plan was geweest te zeggen, vandaag of binnenkort. Hij zou haar niet zeggen dat ze zijn alles was en hij hopeloos verliefd op haar was. Durfde hij dat wel, als ze zulke dingen deed, hij had zoiets niet van haar verwacht. Hij werd half boos op zichzelf. Ze had het toch niet expres gedaan? Ze wist zelf toch ook dat ze een fout gemaakt had? Waarom deed hij dan zo moeilijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:26 am

Maud keek hem aan maar zag zijn houding, wist haast zeker wat er in hem op kwamen zag zijn blik. Snel stond ze op zodat ze niet meer bij Nick in de buurt was.' Zeghet gewoon, wees dan geen watje en zeg dat je van me walgt. Dat je het liefst zo snel als het kan bjj me uit de buurt wilt. Je zal niet de eerte zijn die dat mij aandoet. Ik had alleen niet verwacht dat jij zo iemand zou zijn.' De tranen waren gestopt maar nu was er woede overal op haar gezicht.' Ik walg ok van mezelf dat ik het niet had tegen gehouden, mijn eerzte keer moest speciaal zijn. Niet zomaar iemand die ik toevallig die avond had leren kennen. Zeg het dan! Zeg dan dat je teleurgesteld in me bent.' Ze wilde zijn woorden horen. Zorgen dat ze deze fout nooit meer zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:34 am

Nickolas sprong als een wesp gestoken overeind, meende ze dat nou? Dacht ze echt dat hij van haar walgde? "Natuurlijk vind ik het erg wat je gedaan hebt Maud" zei hij zachtjes. "maar het is jouw leven" helaas was dit een stukje dat ze niet met hem gedeeld had. "en ik zal je er niet op veroordelen, oké?" vroeg hij met zijn handen verdedigend in de lucht. "Maar als je het echt wilt weten, ja, ik ben teleurgesteld in je, ik had niet gedacht dat jij tot zoiets in staat was, maar ik weet ook, door je reactie nu, dat daar geen reden voor is, want je zal het nooit weer doen op die manier, omdat je donders goed van jezelf weet dat het stom was." misschien heel hard om te zeggen, maar hij kon toch moeilijk zeggen dat hij diegene wilde zijn waarmee ze de regels overtrad. Dat hij die jongen met wie ze ze overtreden had in elkaar wilde slaan omdat hij haar als zijn meisje wilde beschouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 9:42 am

Maud kon geen ruzie maken met Nick. Hoe graag ze nu tegen hem in wilde gaan. Ze kon het niet, om twee redenen, één hij was de jongen waar ze hopeloos op was. Twee ze had geen argumenten, hij had gelijk. Snel liep ze naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen.' Ik voel me zo vies, Nick ik wilde het niet. Hij heeft me niet gedwongen maar ik was te ver weg door de alcohol om nee te zeggen.' Ze beet hard op haar lip tot ze bloed proefde. Ze had haar hoofd op zijn borst gelegd en wilde gewoon verdwijnen. Als ze het echt met Micheal had gedaan, had ze het dan verdrongen of zou die herinnering ook nog later terug komen? Ze wist het niet en wilde het ook niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nickolas thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nickolas thuis
Terug naar boven 
Pagina 3 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dennis' thuis -> Alabama
» Nickolas Steven Jamm

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: