Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.

Ga naar beneden 
+3
Courtney
Ynary
Evy
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:02 am

"Hmm, gister" zei hij, "ze wisten mijn precieze verblijfplaats en ik was buiten, niet zo handig dus" Hij keek Courtney aan. "Het doet al lang niet zoveel pijn meer hoor" het deed verschrikkelijk veel pijn, maar dat hoefde zij niet te weten. "Ik ga straks wel even langs het ziekenhuis om het opnieuw te laten verbinden" dat zei hij vooral om haar gerust te stellen. Hij merkte dat ze een soort van aan de wond gekleefd bleef met haar ogen. Hij pakte haar hand vast en keek haar aan. "hee" zei hij toen bij wijze van ontmoeting met een zachte glimlach. "ik heb je gemist" Zijn stem was zacht en lief, en het liefst wilde hij haar tegen zich aan trekken, maar omdat hij bloedde leek hem dat niet zo'n slim plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:10 am

Courtney keek hem met haar blauwe ogen aan die door hem haar glans langzaam weer terugkregen. "Ik jouw ook." zei ze haast op fluistertoon terwijl ze wat dichter bij hem ging staan, hoewel dat niet echt goed ging door het bloeden van hem dat ze probeerde te stelpen. "Heel erg." voegde ze er aan toe. Zachtjes kneep ze in zijn hand, het was ongeloofelijk dat ze hem kon vasthouden. Dat dit geen droom was.
-
zullen ze anders zo verder gaan als zijn wond weer gehecht is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:10 am

isgoed, zijn appartement?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:17 am

zal ik beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:21 am

Okay is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 5:50 am

begonnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.    Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 200 - Ynary, Angeline, Courtney en Evy.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kamer 197: Nick, Brendon ....
» De kamer van Adam en Flavio
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: