Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De binnentuin

Ga naar beneden 
+21
Ian
Jonathan
Chelsea
Arth
Lauren
Megan
Flavio
Gavin
Opal
Stefan
Adam
Harry
George
Juliëtte
Tim
Evy
Irina
Dana
Sahirah
Dawn
Courtney
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 02, 2011 5:50 am

Zonder er bij na te denken stond Megan op en ging bij de jongen zitten. Rustig nam ze een hijs van haar sigaret waarnaar ze haar mond opende om iets te zeggen. 'Mooi, wie vind je leuk?' vroeg ze grijnzend, waarschijnlijk zou ze het meisje niet kennen maar dat maakte haar niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 3:09 am

New
----

Marije zat met haar Natuurkunde boek op een bankje. Ze had oortjes in waar muziek door speelde. Ze had het zo zacht mogelijk staan want anders zou iedereen het horen, al was heet bijna onmogelijk niet te horen aangezien het een remix van skrillex was. Haar muzieksmaak was vreemd, soms luisterde ze colplay en James Morrison, en soms skrillex en Deadmau5.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 3:29 am

Evalyn had voor de verandering haar camera weer eens in haar hand, nu had ze nog een soort van geldig excuus. Ze kwam net uit de les, oké dat was dan geen fotografie les geweest, maargoed. Voor haar aandacht naar iets fotograafeerbaars getrokken werd ging deze al naar een meisje dat naar een soort muziek zat te luisteren wat Evalyn eigenlijk totaal niet bij haar vond passen. Nouja tenminste hoe ze er bij zat, haar uiterlijk. Niet dat ze erover ging oordelen, soms had zij ook wel eens een beetje een aparte muzieksmaak. Ze had haar camera alweer naar haar gezicht gebracht, ze kon het niet laten om een foto van het meisje te maken dat zo geconcentreerd in haar boek zat te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 3:33 am

Marije had het niet door, ze was niet heel oplettend, en heel vaak had ze dit soort dingen niet door. Natuurkunde was echt heel saai en ze geeuwde even, waarna ze even met haar hand door haar haren ging. Iets wat ze -naar haar smaak- veel te vaak deed. Even keek ze op van het boek, naar de mensen op de binnenplaats, en zag het meisje met het fototoestel. Haar ogen werden groot van verbazing. 'Oh, eh, hoi' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 3:58 am

Evalyn glimlachte verontschuldigent terwijl ze de camera weer liet zaken nadat ze de foto even bekeken had, "Ehm hooi, sorry ik kon het niet laten." verontschuldigde ze zich maar bij voorbaat, voor het meisje boos zou worden omdat er zomaar een foto van haar gemaakt zou worden. Het was nu eenmaal zo dat sommige mensen niet graag op de foto werden gezet, laat staan als project gebruikt zouden worden. Hoewel deze foto meer voor het maken van foto's was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 4:11 am

Marije keek haar aan. 'Maakt niet uit' zei ze. Je kon het verwachten hier op school, ze had het al vaker gehad (ik ook trouwens). Ze klapte haar boek dicht, hier had ze nu toch al geen zin meer in. 'Ik fotografeer zelf ook wel eens hoor, maar niet heel goed' zei ze lachend, om het gesprek op gang te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 4:22 am

haha ik nooit xD maarja ik loop ook niet rond met een camera xd
-
Evalyn glimlachte opgelucht, "Ach ik ben het ook nog aan het leren hoor, dus zo goed ben ik ook neit." zei ze terwijl ze naast het meisje op het bankje ging zitten. Dat praatte toch een stuk beter dan dat ze stond terwijl de andere zat. "Wil je de foto zien?" vroeg ze aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 4:28 am

Ik ook net, maar bedoel dat ik wel paar keek gehad heb dat mensen mij op de foto gingen zetten xdd
----------------

Marije twijfelde even. 'Nee hoor hoeft niet' zei ze toen. 'Maak je vaker ongevraagd foto's van mensen?' vroeg ze een beetje lachend en ze stopte haar boek in haar tas. Die had ze nu toch niet nodig. Het meisje zag er aardig uit, daar was ze blij om. Er liepen zoveel BlackBerry sletjes rond hier. Minder dan op een normale school, maar dan nog best veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 5:14 am

Evalyn knikte schuldbewust, maar met een glimlach op haar gezicht, "Ja, ik kan het gewoon niet laten." lachtte ze terwijl ze de band waar de camera om haar nek zou mee moeten hangen rond haar duim draaide. "Anders zijn die foto's vaak zo geposeerd." legde ze uit. Niet dat ze het erg vond om met een soort model te werken voor een bepaalde opdracht, maar het was toch anders dan gezichtsuitdrukkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 5:18 am

'O' zei Marije, en ze voelde zich een beetje dom. 'Ik snap het. Soms kan ik ook zo lang naar mensen kijken. Naar wat ze doen, want het is toch altijd wel bijzonder' merkte ze op en ze deed haar Ipod snel in haar zak. Zelf snapte ze niet wat er bijzonder was geweest aan haar houding daarnet, maar het meisje zou er vast wel iets in gezien hebben. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze toen opeens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 5:38 am

Evalyn knikte instemmend, het was echt zo dat als je een tijdje naar iemand keek het altijd grappig was om te zien wat ze deden. "Evalyn." noemde ze haar naam terwijl ze een met haar hand langs haar pluizige krullen ging. Het was later op de dag, dat was ook direct te zien aan haar geweldige haar dat zo goed meewerkte. "En jij?" vroeg ze op haar beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 7:13 am

Marije glimlachte. 'Leuke naam. Ik ben Marije' zei ze. Evalyn had leuk haar, iets wat je niet vaak zag. Marije's haar was niet heel bijzonder. Niet stijl, maar er zat ook niet veel slag in, en het had een beetje een normale kleur gewoon lichtbruin, of donkerblond. 'Is je talent ook fotograferen?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 7:32 am

EValyn vond MArije een leuke naam, eentje die ze eigenlijk nog nooit gehoord had in Amerika. Dat er een leuk karakter bij de naam hoorde hielp ook al veel mee. Toen ze vroeg of haar talent fotogrageren was knikte ze, "Yes, laat mij maar niet zingen of dansen, dat gaat niet goedkomen." grinnikte ze. Haar bruinige ogen keken naar Marije, "En jij? Wat is jouw talent? "vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 7:39 am

Marije keek even naar de verbaasde blik in haar ogen. Begrijpelijk. Het gebeurde bijna altijd als ze haar naam zei. Haar rare gestoorde ouders hadden bedacht haar een Nederlandse naam te geven, al wist ze niet precies waar Nederland lag. Toen Evalyn haar antwoord gaf lachte Marije even. 'Nou, ik zing. Misschien moet ik je is les geven' zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydi nov 08, 2011 7:53 am

Evalyn grinnikte nogmals, "Lijkt me geen goed plan, je oren gaan er geheid aan." helaas had ze ook nog eens de slechte gewoonte om onder de douche te gaan zingen. Ze was benieuwd wanneer ze daarmee haar kamergenootjes op haar dak zou krijgen. "Echt, dat wil ik je niet aan doen." voegde ze er met een lach aan toe.
-
matt is ook weer :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 4:44 am

O ja, sorry, maar ik heb echt toaal geen Matt inspiratie :$
-----

Marije lachte even. 'Oké, als je niet wilt, dan niet. Maar ik geloof dat iedereen kan zingen, alleen niet iedereen heeft een mooie stem' legde ze uit. Ze ging nog een keer met haar hand door haar lange haren, maar het wilde niet goed zitten. Naar haar smaak dan, andere mensen zeiden altijd dat het perfect zat, maar dat was niet zo. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 5:07 am

haha er moet even wat tussen ze gebeuren dan krijg je vanzelf weer drama en inspiratie Very Happy
-
Evalyn dacht er even over na, in je hoofd klonk je stem altijd heel normaal maar als je het opnam klonk het meestal vreselijk. "Zestien." noemde ze haar leeftijd, terwijl ze een beetje afwachtend naar Marije keek. Meestal schate mensen haar jonger, iets wat behoorlijk irritant kon zijn. Maarja zoals iedereen zei, daar zul je later blij mee zijn. Maarja het was nog geen later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 5:24 am

Jaaa
---

Marije keek even verbaasd. 'O, je leek jonger' zei ze en ze glimlachte een beetje. 'Ik ben vijftien' zei ze. Veel mensen dachten dat ze ouder was, meestal zestien. Ze vond dat niet heel erg, het was de laatste jaren gelukkig wel minder geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 5:33 am

alleen even verzinnen wat, jij ideetjes? xd
=
Evalyn had de reactie wel verwacht, dus het kon haar ook niet veel schelen. Ja ze zou nu wel tonnen make-up op kunnen doen om ouder te lijken, maar dat vond ze nou ook weer niet nodig. "En jij lijkt juist wel ouder." grinnikte ze, "Maar ik ben erg slecht met het schatten van leeftijd." zei ze naar waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 6:11 am

EEh.... Nee xdd
~~

Marije glimlachte even. 'Ja, dat denken meer mensen.' zei ze en ze speelde een beetje met een puntje van haar haren. 'Van wie krijg je eigenlijk fotografie? Ik moet nog een extra vak kiezen, en ik zat te denken aan fotografie' vroeg ze snel. Ze dacht hier al een tijdje over, en Evalyn leek de perfecte persoon op dit aan te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptywo nov 09, 2011 6:16 am

"Oeh dat moet je doen." lachte Evalyn gelijk toen ze over een extra vak begon, hoewel het nog best veel tijd koste. Zeker doordat sommige opdrachten best groot waren, maar waarschijnlijk kreeg je dat soort opdrachten niet als het je extra vak was, aangezien het bij haar haar hoofdvak was. Nouja, daar had ze geen verstand van, "Maar ik krijg les van een hele leuke vrouw, maar ehm..." ze dacht even na over haar naam, " haar naam is Mevrouw Michelle."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydo nov 10, 2011 5:09 am

'Ja, ik moet toch een extra vak, en fotografie wilde ik altijd al wel eens doen' zei ze nadenkend. Toen viel het gesprek een beetje stil, Marije wist niks meer te zeggen en staarde een beetje naar de grond, en de mensen die voorbijliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptydo nov 10, 2011 7:35 am

Evalyn grinnikte, "Moet je gewoon doen." zei ze nog een keer. Het was gewoon een geweldig vak vond zij. Het enige vak waar ze niet altijd moeite had weg te dutten. Dat kwam misschien ook omdat ze vaak gewoon buiten he tlokaal werkte. "Maar behalve zingen, doe je nog iets anders muzikaals ofzo?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arth

Arth


Posts : 147
Join date : 22-10-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptyvr nov 11, 2011 7:02 am

Marije glimlachte. 'Ik ben wel muzikaal en er het liefst de hele dag mee bezig. Ik heb mezelf piano leren spelen, en soms speel ik wat andere instrumenten' zei ze en ze glimlachte. 'Wat zijn jou hobby's buiten school?' vroeg ze, omdat ze zich niet kon voorstellen dat Evalyn de hele dag bezig was met fotografie. Maar ja, alles was mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Emptyvr nov 11, 2011 7:06 am

Evalyn keek even bewonderend naar haar, als ze iets niet wat was Evalyn gewoon totaal niet muzikaal. Ze kon niet zingen, en zeker geen instrument spelen. Maarja, ieder had zo z'n kwaliteiten. "Ehm goeie vraag." ze wist eigenlijk nooit wat te noemen als er naar haar hobby gevraagd werd, die ze natuurlijk wel had, "Ik vind schrijven leuk, en tekenen doe ik ook wel, en verder gewoon dingen die leuk zijn om te doen, cupcakes bakken bijvoorbeeld, of gewoon iets met vriendinnen." glimlachte ze naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De binnentuin  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De binnentuin    De binnentuin  - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De binnentuin
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: