Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+15
Juliëtte
Gabriël
Dana
Faith
Nyeri.
Jacky
Jonathan
Tim
Almasis
Stefan
Allison
August
Irina
Lauren
Lively
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:11 am

Het officiele zwembad valt juist net buiten het terrein van de schoo,l. Daarom wordt het ook als buitenterrein beschouwd. Het is een gewoon doodnormaal zwembad. Nou ja , dood normaal. Er is een wedstrijd bad, daarbij een whirlpool , sauna , stoomcabines , kruiden baden , een groot subtropisch bad. Meer gewoon echt een gelegenheid om tot rust te komen. De plek om rond te hangen als je een vrij dagje van school hebt. Ideaal dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:13 am

In haar eentje liep Lively met kleine pasjes het zwembad in. Het was niet bepaald druk, maar wel allemaal onbekende leerlingen van de school. Ze legde haar handdoek weg en liep toen naar de grote stoomcabines toe. Eerst een stoomcabine, dan een koude douche en dan misschien nog de sauna maar zeker ook de whirlpool. Dat stond op het lijstje voor vandaag bij Lively. Maar vooral ook mensen leren kennen van de school , misschien eens eindelijk vrienden maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:17 am

Lauren had een vrije dag van school, ze was dus maar naar het zwembad gegaan. Nu zat ze in de stoomkabines. Eigenlijk kon ze hier niet zo goed tegen, maar ze had op internet gelezen dat het heel goed voor je was, dus had ze zich eroverheen gezet. Ze had een best sexy badpak aan, wat niet slim was geweest omdat nu elke man van boven de dertien haar aanstaarde als een hond die een groot sappig bot zag. Haar blonde lange haren had ze in een staart gebonden en ze zat een beetje te denken aan het geweldige feestje van gister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:20 am

Zachtjes opende Liv de deur en liep ze naar binnen toe. Ze had een standaard zwarte bikini aan. Nouja standaard, hij was strapless en in het midden was hij voor de helft gedraaid. Ze kon niet veel zien in de kabine maar het voelde echt lekker aan. Ze zag een aantal mensen kijken en ging toen in de hoek zitten. Een aantal mannen kapten al af van de warmte in de kabine. Ik grinnikte wat zachtjes, watjes wat het ook waren. Het was heerlijk in zo'n kabine. Hoelang zou het duren vorodat ze hier weer alleen zat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:24 am

Lauren merkte dat er een paar mensen wegliepen en zuchtte. Ze zou zelf ook wel weg willen maar ze moest het van zichzelf volhouden. Ze had ook gemerkt dat er een meisje binnen was komen lopen en had naar haar geglimlacht, alleen ze had het niet gemerkt. Toen er nog meer mensen weggingen zat ze alleen nog maar met het net binnengekomen meisje in de stoomkabine. "Hoi" zei ze terwijl ze het meisje aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:27 am

Het viel gewoon te merken dat de stoom steeds warmer werd, er gingen steeds meer mensen uit de cabine. Lively had haar hoofd achter tegen de wand gelegd van de cabine. Ze bleef het gewoon heerlijk vinden. Uteindelijk zat ik alleen nog maar met een meisje in de cabine. Ik keek op naar het meisje toen ze tegen me begon tepraten. 'Hoii'Zei Lively vriendelijk met een flauwe kleine glimlach. Ze trok haar knieën tegen zich aan en sloeg haar armen erom heen. Ze ging met een hand door haar haar heen en zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:32 am

Lauren keek haar aan. "Gaat het wel goed?" vroeg ze het meisje, bang dat die straks flauw ging vallen van de hitte of zo iets. Zelf begon ze het aardig benauwd te krijgen, maar ze had een keer gehoord dat je je dan op je ademhaling moest gaan concentreren. In... uit... in... uit... Het hielp wel en ze merkte opgelucht dat het erg goed hielp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:36 am

Lively knikte haar hoofd even en keek naar het meisje voor zover het kon. Ze glimlachte eventjes en legde haar hoofd weer achter zich tegen de wand aan.'Zit je op het franklin high?'vroeg lively toen met een flauwe glimlach. Het was behoorlijk warm maar ze was het wel gewend . Lively ging wel vaker naar een welness resort of iets in die richting. Dat was eigenlijk wel helemaal haar ding, een heerlijke massage of wat dan ook. Geweldig gewoon. Als dit meisje op haar school zou zitten.... dan kon lively daar zeker nog wel vrienden mee worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:49 am

Lauren knikte. "En jij ook denk ik, anders zou je het niet vragen" glimlachte ze. Ze nam het meisje op, die zag er goed uit en ze glimlachte in zichzelf. Ze begon een beetje te zweten en gaf het op. "Ik ga straks hier weg, ik kan er niet zo goed tegen. Wat ga jij doen?" vroeg ze het meisje geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 6:56 am

Lively begon wat te lachen en knikte toen.'Klopt ik zit er ook op.'Zei ik glimlachend.'Ik ben lively,  maar noem me maar gewoon Liv.'Zei ik glimlachend en ik ging even goed overeind zitten.'Heb je er problemen mee als ik je gezelschap houd?'vroeg ze war grijnzend en keek het meisje toen aan. Ze leek me wel aardig, ze zag er ook nog goed ook. Hmm , wel mijn type maar mijn voorkeur bleef door voor jongens al was ik voor een meisje nooit afstaand. 'Zullen we dan maar eruit gaan?'vroeg lively toen grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:01 am

Lauren glimlachte naar haar. "Oké" zei ze terwijl ze opstond. Ze liep naar de deur en opende hem, waarna ze bijna verblind werd door het felle licht. Langzaam stapte ze naar buiten en hield de deur open voor Liv. Ze vond het een leuke naam, beter dan Lauren, een typische, saaie Amerikaanse naam waar er waarschijnlijk nog duizenden van rond liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:05 am

Lively liep achter hèt meisje aan. Ze wist haar naam nog steeds niet. Zometeen maar vragen dan. Met een glimlach sloot ze de deur achter zich en keek toen weer naar het meisje.'Wat is je naam eigenlijk? Want je weer de mijne nu wel maar ik de joune niet.'Zei ze wat lachend en ging met een hand door haar haar heen.'Heb je zin om naar het bubbelbad te gaan?'vroeg ze erachteraan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:09 am

"Ik ben Lauren" zei Lauren en ze gooide haar armen in de lucht "Yeah bubbelbad" gilde ze waardoor ze een beetje de aandacht trok. Bijna iedereen keek even naar haar, de mannen iets langer dan noodzakelijk en ze glimlachte. "Sorry, heb daar wat leuke herinneringen aan" zei ze terwijl ze dacht aan het bubbelbad feestje dat ze een paar weken geleden gehad had, ze waren allemaal een beetje dronken geweest, en het was echt vreselijk leuk geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:14 am

Lively keek naar haar en glimlachte.'Mooie naam.'Antwoorde ik nog en begon toen te lachen toen ze begon te juichen. Ik liep naar et bubbelbad toe en stapte erin.'Oef warm'Zei ik en ik liep er verder  in en liet me in een van de grote kuipstoelen zakken en keek naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:18 am

Ehhmm, volgens mij mag je niet in ik-vorm schrijven
-------------------------

Lauren liet zich langzaam in het bubbelbad zakken en glimlachte. Dit was toch veel beter dan zo'n stoomkabine. "Ja, alleen ik vind het wel fijner dan daarnet, ik stikte daar bijna" gaf ze met een glimlach toe. Ze sloot haar ogen en liet zich tegen de rand zakken waardoor haar hele lichaam omgeven werd door het warme bubbelende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:23 am

Oeps ja klopt. Ik ben volgens mij door elkaar aan het schrijven o.o sorry. 
-
Lively keek naar haar en lachtte een.'Ik vond het wel lekker, maar ik vind dit ook wel gezellig.'Zei ze met een grijns en zakte wat onderuit. Ze ging een keer helemaal onderwTer en kwam toen weer overeind. Ze keek naar het meisje.'Hm vertel eens wat over jezelf? Ik ben nieuwschierig.'Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:28 am

Maakt niet uit hoorrr c:
----------

Lauren knikte. "Oké, ik ben niet zo interessant. Ik zit dus op Franklin High met als talent zang, maar ik modelleer ook wel eens, gewoon voor de lol. Mijn hobby's zijn dus zingen, maar ik ben ook een grote fan van feestjes" zei ze rustig terwijl ze genoot van het warme water. "En jij?" vroeg ze, ze was wel nieuwsgierig naar het meisje hier naast haar in het bubbelbad en ze opende een oog om Livy aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:36 am

Lively grinnikte wat en knikte toen.'Hm ik ben 17 jaar en echt een muziek liefheber. Ik speel gitaar en schrijf af en toe zo mijn eigen teksten. Ik kan totaal niet dansen en kan totaal gek zijn bij vertrouwde mensen. En ik ben er trots op dat ik op beide geslachte val.'Zei ze lachend en ze legde haar voeten op de bank tegenover me.'But don't worry. Jongens blijven bovenaan staan.'Zei ze lachend en keek naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:40 am

Lauren lachte enthousiast. "Leuk, ik speel ook een beetje elektrisch gitaar, maar niet heel goed hoor. En ik hoef me nergens zorgen over te maken, want ik ben ook bi" gaf ze met een lachje toe. Ze maakte zich er totaal geen zorgen over of mensen er iets tegen hadden, dat moesten ze lekker zelf weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:44 am

Lively begon wat te lachen.'Ik wil het je heus wel leren , dus nog beter bedoel ik dan. Ik ben zelf dak wel niet geweldig maar we kunnen proberen.'Zei ze met een vrolijke glimlach. Dit meisje kon nog wel eens een hele goede vriendin worden. Lively kon bij haar gewoon gaan zijn zoals ze altijd was. En niet nep te doen f wat dan ook. Het zou heel fijn zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:47 am

Lauren lachte. "Ja, dat zou leuk zijn. Ik speel gewoon een beetje akkoorden en zo. Ik had laatst een filmpje op youtube gezet waarop ik ook gitaar speelde, alle reacties waren wel erg positief, behalve dat een paar mensen zeurden over mijn gitaar spelen. Misschien kunnen we een keer samen een filmpje maken" bedacht ze opeens, dat zou echt heel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 7:53 am

Lively keek naar haar en grijnsde toen,'Klinkt goed! Kan je een beetje zingen? Anders nja kan ik er wel bij zingen. Al gaat dat niet geweldig klinken.'Zei lively lachend. Lively was eigenlijk echt wel een goede zangeres alleen te onzeker over zichzelf. 'Ken je therapy van all time low? Die kan ik je namelijk wel goed leren op de gitaar. Zowel acoustisch als elektrisch.'zei ze glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 8:00 am

Lauren haalde haar schouders op. "Als ik niet kon zingen was ik niet op deze school aangenomen, en ik ga ervan uit dat jij het ook heel goed kan" zei ze eigenwijs. "Volgens mij ken ik die niet, maar ik pik liedjes vaak snel op, dus ik denk dat het wel moet lukken". Ze sloot haar ogen weer en genoot van het water, haar haren waren gelukkig nog niet nat, want dan zou het gaan pluizen, niet dat ze het helemaal niet nat zou maken maar ze ging ervan uit hoe later hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 8:06 am

Lively lachtte even.'Mooi dan ga ik je die leren. Hm vanavond anders? Of na het zwemmen?'vroeg ze met een lieve glimlach en zette haar haren omhoog in een staart vast. Dit water was gewoon echt heerlijk. Lively vergat zelfs in te gaan in het eigenwijze iets van lauren wat ze had gereageerd. En dat gebeurde niet snel. Normaal was ze zelf ook zo eigenwijs als het maar kon. Maa dit keer niet nee. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptydi sep 27, 2011 8:10 am

Lauren knikte. "Ik denk dat ik na het zwemmen even wil douchen, daarna?" vroeg ze aan Livy. Ze stond op uit het bubbelbad. "Even naar de wc" legde ze uit terwijl ze de puntjes van haar haren even uitwrong. "Ben zo weer hier"riep ze over haar schouder terwijl ze wegliep op weg naar de toiletten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: