Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+15
Juliëtte
Gabriël
Dana
Faith
Nyeri.
Jacky
Jonathan
Tim
Almasis
Stefan
Allison
August
Irina
Lauren
Lively
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 12:05 am

Dennis wachtte even op haar. "wie het eerst aan de overkant is?" vroeg hij met een glimlach. "de winnaar krijgt een kusje" grijnsde hij. Afleiding, een wereld van afleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 12:06 am

´Hou ik je aan.´ zei ze met een grijns tegen hem. Ze wachte niet tot hij ook begon te zwemmen en schoot zelf al door het water heen ze wist dat hij haar in ging halen, misschien liet ze dat ook wel gewoon toe. Het maakte niet uit, het ging erom dat het leuk een uitdaging was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 12:13 am

Dennis schoot achter haar aan. Binnen de kortste keren had hij haar ingehaald, hij ging even langzamer zwemmen, zou hij haar laten winnen? Nee, deed hij niet, vond hij voor watjes die en meisje probeerden te versieren, zo kwam hij zegevierend aan bij de andere kant. "Ik jou ook hoor!" grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 1:20 am

Arianne glimlachte breed. Ze bleef voor hem watertrappelen en keek hem recht aan. ´Daar heb ik, heel eerlijk gezegd, geen probleem mee.´ zei ze grinnikend. Ze zwom niet heel erg ver van hem weg, en in haar ooghoek zag ze Sean jaloers kijken. ´Alleen denk ik dat je vriend het niet zo leuk van je zou vinden.´ zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 4:24 am

Dennis kon het niet laten om even naar Sean te zwaaien. "Nou dan? Waar wacht je op?" vroeg hij nog steeds lachend. Hij had een leuke lach. Niet omdat die nou zo bijzonder was, maar hij was echt. Hij lachte bijna nooit nep en hij lachte veel. Toen Sean merkte dat Arianne hem geen aandacht meer gaf gaf hij het op en klauterde het zwembad uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 6:10 am

Arianne duwde haar lippen halverwege zijn lach zachtjes op die van hem. Al na een paar seconde ging ze weer naar achter. 'Zo goed?' vroeg ze met een kleine grijns. Ze had niet echt iets gevoeld bij de kus, waarom zou ze ook. Het was alleen een stomme weddenschap geweest die ze had verloren. Sean stond aan de kant boos naar Dennis te kijken, maar het kon Arianne niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 6:31 am

Dennis voelde niets, absoluut niets. Leegte, gemis. "Jahoor" glimlachte hij beleefd. Er was niets maar dan ook niets bijzonders aan de kus geweest. Ergens was dat raar, zelfs voor Dennis. Hij zag Sean wel kijken, maar het was geen kwaaie, morgen was hij het alweer vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 6:33 am

Arianne glimlachte eventjes. 'Ik moet nu maar eens gaan.' zei ze rustig tegen hem. 'Ik zie je misschien nog wel eens.' zei ze tegen hem, ze ging er niet vanuit maar het was gewoon beleefd om dat te zeggen. Ze draaide zich om en begon naar de kant te zwemmen waar een trapje was waardoor ze sierlijk uit het water kon stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyma okt 24, 2011 6:34 am

"Doei." zei Dennis en hij ging weer verder met zijn baantjes.

~~
end
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 1:23 am

Matthew was bezig met zijn dagelijkse baantjes trekken. Iets waar hij van hield, een van de weinige momenten dat hij zijn hoofd leeg kreeg. Hij schoot redelijk snel door het water heen, niet zo snel als een olympisch zwemmer, maar wel sneller dan een gemiddelde zwemmer. Toen hij tien baantjes getrokken had trok hij zich half op aan de kant om een paar slokken van het flesje water te nemen wat er naast stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 1:30 am

Jacky kwam de hokjes uit gelopen en zag daar iemand zitten die ze eigenlijk nu wel heel erg nodig had. Ze moest weer even liefde voelen voor heel even. En als die liefde gemaakt werd van Lust dan boeide dat haar niet. Maar ze twijfelde. Ze had hem de vorige keer heel bot behandeld. Daarvoor zou ze nu wel sorry gaan zeggen. Ze plofte naast hem neer en het eerste wat ze zei was,' Het spijt me van de vorige keer. Ik had niet zo lullig moeten doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 1:44 am

Matthew keekop naar Jacky die naast hem kwam te zitten, hij wist niet cht hoe hij op haar zou moeten reageren. In eerste instantie wilde hij haar een boze blik toewerpen, maar toen ze haar excuses aanbood veranderde zijn blik naar lichtelijk verbaast. "Tja..." zei hij terwijl hij een slok van het water nam, "Ik had misschien niet zo flirterig moeten doen." glimlachte hij naar haar, hij was neit het persoon dat lang boos op iemand kon blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 1:49 am

Jacky schudde haar hoofd,' Zo ben jij gewoon en ik wist het toch voelde het voor mij alsof jij diegene was die iets verkeerd had gedaan. DAt was natuurlijk niet waar. Ben je hier eigenlijk met ieamnd?' Ze keek om zich heen maar voor het eerst was het zwembad eigenlijk redelijk leeg. ER waren een paar meiden in de sauna maar dat was het enige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 1:54 am

Matthew schudde zijn hoofd, "Nee, ben gewoon aan het trainen." glimlachte hij. Anders had hij waarschijnlijk wel met iemand in het bubbelbad gelegen, hem kennende. "Gelukkig is het niet zo druk." glimlachte hij. Niks vervelender dan elke vjf meter iemand te moeten ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 2:01 am

Jacky knikte wat afwezig. Ze vroeg zich af of ze het kon maken om nu met hem te flirten en hoe hij erop zou reageren. Ze ging liggen op de stenen tegels. Gewoon omdat ze haar hoofd dan vrij kon maken. Iets dat niet vaak gebeurde de laatste tijd. Haar vingers volgde de lijn vna haar tattoo om haar pols.' Heb jij iemand nu? Ik ga verbaasd opkijken als je ja zegt.' Ze glimlachtte vriendelijk naar MAtthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 2:16 am

"Dan kun je heel verbaast gaan kijken." grinnikte Matthew, "want ik ga ja zeggen." glimlachte hij met de gedachte aan Mai. Nieuwsgierig keek hij naar Jacky, benieuwd naar haar reactie. Hij zelf zou het niet geloven als hij iemand anders was en hij zou zeggen dat hj inederdaad iemand had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 2:25 am

Jacky kwam overeind en keek hem met grote ogen aan.' Dat meen je niet. Wie?' Eigenlijk baalde ze er heel erg van. Iedereen leek gelukkig te zijn maar zij, zij had weer de meeste ruzie en het vriendje dat haar terug wou terwijl zij diegene was die vreemd was gegaan en hoorde te smeken of hij haar terug wou. De situatie was bij haar gewoon zo ingewikkeld en ze wilde liefde. En of Matthew die nou fakede of niet. Het boeide haar niet. Ze wilde weer gewoon even dicht bij iemand zijn maar nu heeft haar uitweg blijkbaar iemand. Dat word dus toch geen uitweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 2:45 am

Matthew lachte om haar verbaasde reactie, "Ik weet niet of je haar kent, Mai?" hij keek haar even vragend aan, "Ze is een Indiaanse" vogede hij er aan toe. Het was apart dat juist zei hem had weten te settelen, ze was zoveel anders dan de meeste meisjes die op school rondliepen. Ze klom zelfs in bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 2:47 am

Jacky keek hem verbaasd aan. Ja ze kende haar wel maar nog nooit echt mee gesproken.' Oké nu voel ik me echt nog kutter dan daarnet. Maar goed ik ben wel erg blij voor jou. Toe maar een relatie.' ZE beet op de binnenkant van haar wnag tot ze bloed proefte. Dit ging echt niet de goeie kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 3:12 am

Matthew had geen idee waarom Jacky zich daarom kutter voelde, hij had geen idee wat er aan de hand was met haar vriend. Hij legde even vragend een hand op haar schouder, een vriendelijk gebaar. "Hoe bedoel je, dat je je nog kutter voelt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 5:27 am

Jacky schoot half zenuwachtig in de lach,' dat je het niet hebt meegekregen. Het is uit tussen mij en Stefan en opeens heeft iedereen een vriendin of een vriend. Zelfs jij een verschrikkelijke rokkenjager hebt een vriendin.' ze beet op haar lip en beloot dat ze alweer te veel persoonlijke dingen had verteld. Ze praatte niet over haar problemen en dat zou nu ook echt nog niet veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 5:42 am

Matthew schudde licht verbaast zijn hoofd, nee dat had hij inderdaad niet meegekregen. "Hoe bedoel je is het uit met Stefan?" vroeg hij aan haar. Ze was er de vorige keer nogal overtuigd van geweest dat alles geweldig was met haar vriend die Stefan bleek te heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 5:47 am

Jacky schudde haar hoofd.' dat ga ik je niet vertellen ik heb je eigenlijk al te veel verteld. Of nou ja je bent waarschijnlijk de enige die het niet weet. Ik ben vreemd gegaan en verdien hem niet. Hij wilt me terug maar ik weet dat ik zo weer vreemdga en dat wil ik hem niet aandoen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 5:52 am

Matthew had het kunnen verwachten, hij wist niet precies hoe ze hier nou op zou moeten reageren. Uiteindelijk knikte hij even rustig terwijl hij met zijn handen even door het water bewoog. "Dat is goed van je, denk ik?" zei hij licht aarzelend, hij was nou niet een expert op het gebied van relaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptyza okt 29, 2011 6:14 am

Jacky kon het niet laten en schoot in de lach,' dat is weer een geniale reactie van je. Maar goed het gaat heel slecht met Stefan en ik wil hem helpen ,maar ik weet niet hoe en ik ben bang dat ik de oorzaak ben van die problemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: