Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+15
Juliëtte
Gabriël
Dana
Faith
Nyeri.
Jacky
Jonathan
Tim
Almasis
Stefan
Allison
August
Irina
Lauren
Lively
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptywo okt 05, 2011 6:14 am

'Oh, oh.' Zei Allison bezorgd en zwom naar Lauren toe. Ze klopte haar op haar rug, om te zorgen dat ze niet helemaal stikte. Ze haalde wat haren uit haar eigen ogen met haar vrije hand en onderdrukte wat ze wou zeggen, namelijk "stik voorzichtig". Maar niet iedereen vatte dat als iets grappigs op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptywo okt 05, 2011 6:19 am

Lauren spuugde wat water uit, en begon te lachen. "Doe ik hoor" zei ze met een lachje en ze keek Allison aan, ze mocht haar echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptywo okt 05, 2011 6:56 am

Allison lachte zachtjes en zwom weer naar achteren, waarna ze tegen de kant aanleunde. 'Toch wel gezellig dit.' Zei ze tegen haar. 'En je zei dat je liedjes schreef of zo, wat schrijf je dan eigenlijk, wat voor soort muziek?' Glimlachte ze geintresseerd en rekte zich even soepeltjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptywo okt 05, 2011 7:56 am

Lauren zwom achter haar aan en ging op de kant zitten. "Noem me oppervlakkig, maar toch muziek die je in de top 40 zou zien staan" zei ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptydo okt 06, 2011 3:20 am

'Aha, nou dat is wel leuk. Behalve al die rap-dingen vind ik dat over het algemeen wel leuk.' Zei Allison tegen haar en glimlachte. 'Toch wel pop vind ik dan het leukst, denk ik. Maar ik ben niet helemaal thuis in de muziekwereld, ook al draai ik het wel veel.' Zei ze met een kleine grinnik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptydo okt 06, 2011 4:55 am

Lauren lachte. "Ik kan wel rappen, het klinkt wel leuk. Alleen ik vind dat liedjes wel een soort van boodschap moeten hebben" zei ze terwijl ze nadacht. Haar benen bungelde een beetje in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 6:43 am

New
_______
Arianne liep in haar bikini langs het zwembad. Het was vroeg en de paparazzi was nog niet achter haar aan gekomen. Dus voorlopig kon ze hier gewoon haar gang gaan. Cara daarin tegen had erop gestaan mee te gaan en zat nu ongemakkelijk in een zwempak langs de kant. Het haar van Arianne was vandaag kastanje bruin. Dit was het al een week lang dus waarschijnlijk zou ze het binnen een paar dagen gaan verven. Na eventjes op de kant te hebben gestaan sprong ze met een sierlijke duik het water in. Ze zwom een stukje onderwater en kwam toen weer boven, ze had al gemerkt dat een paar jongens op de kant hadden zitten te kijken. En dat was prima, ze hield van de aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 6:53 am

Dennis merkte pas op dat er iemand nieuws het zwembad binnenkwam toen hij natgespetterd werd door iemand die achter hem het water in dook. Hij haalde zijn schouders op en ging met krachtige slagen verder met zwemmen. Een van zijn vrienden die voor hem zwom stopte opeens met zwemmen en keek met grote ogen naar iets achter hem. "wow" fluisterde hij en Dennis begon heel hard te lachen om zijn gezicht. Toen draaide hij zich zelf om. Hij zag een meisje, verder niets, dus ging hij verder met zijn baantjes nog steeds nagniffelend om het gezicht van zijn vriend dat voor altijd als een fotokliekje opgeslagen stond in zijn geheugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 10:15 pm

Arianne had de jongen opgemerkt die zich weer omdraaide, dat was iets wat ze niet gewend was. De reactie van zijn vriend daarin tegen was normaal. Met vlugge slagen schoot ze door het water heen naar de jongen. Ze moest toegeven dat hij er niet onaardig uitzag, niet iets waar zeveel aandacht aan zou besteden maar alsnog was het wel iets wat haar opviel. 'Heey.' zei ze toen ze voor hem zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 10:59 pm

"hoi" knikte Dennis en hij kon er niets aan doen maar het klonk een beetje onverschillig. Zijn vriend daarintegen leek wel een hartaanval te krijgen. Hij stond zich opeens enorm uit te sloven en stoof langs hun heen, jammer voor hem bleven zijn ogen iets te lang op het meisje hangen en ging hij dus kopje onder waarna hij proestend weer boven kwam. Het meisje zag er wel oké uit naar Dennis' smaak.


Laatst aangepast door Dennis op zo okt 23, 2011 11:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:05 pm

oke duwde Arianne hem nu onder of doet Dennis dat? ik volg het namelijk niet meer....
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:07 pm

niemand duwde hem, hij ging gewoon kopje onder omdat hij niet oplette, of wel oplette maar niet op het zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:11 pm

ow op die manier... ik volgde het eventjes niet maar oke...
______________
Arianne lachte eventjes toen ze zag dat de jongen onderwater ging. 'Misschien moet je je vriend eventjes leren hoe hij moet zwemmen.' zei ze grinnikend. Het was voor een keer niet lullig bedoeld. Al kon het wel zo overkomen. Ze richtte haar blik op Dennis. Ze had de onverschilligheid in zijn stem wel gehoord maar lette er eventjes niet op. Hij zou vanzelf wel wat meer geïnteresseerd raken dacht ze zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:14 pm

"Ik zal hem zeggen zwemles te nemen" knikte Dennis die nog steeds een beetje lachte om Sean. Sean stond overigens met een beteuterd gezicht het water uit zijn ogen te wrijven en zijn ogen waren verlangend op het meisje gericht. "Hoi, ik ben Dennis" zei hij. Eigenlijk wilde hij verder, hij moest de gedachten even van zich af wassen. Maar misschien was dit meisje wel leuke afleiding. Wie weet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:16 pm

'Arianne,' zei ze rustig tegen de jongen. Ergens hoopte ze dat hij de naam niet zou herkennen, als hij dat wel deed zou hij waarschijnlijk meteen veranderen. Dan zou hij haar anders behandelen. Ze had haar blik heel eventjes verplaatste naar zijn vriend. Ze zag zijn verlangende blik wel, hij had misschien geluk gehad als hij haar tegen was gekomen in een club en ze ontzettend dronken was. Maar vandaag niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:23 pm

Dennis knikte, kende hij niet. Hij keek geen tv of las geen tijdschriften. Afleiding was welkom dus hij lachte schattig naar haar. Niet verleidelijk. Hij wilde haar niet verleiden, hij wilde alleen afleiding van zijn eigen gedachten. Hij had nu een beetje medelijden met Sean. "Zal ik hem even aan je voorstellen?" stelde Dennis voor. Hij kende Sean langer als vandaag en die zou letterlijk als een hondje met zijn tong uit zijn bek de hele dag achter Arianne aanlopen als hij haar naam niet kende. "of wil je dat ik hem wegjaag?" grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:28 pm

Arianne glimlachte eventjes. 'Zullen we hem het geluk maar eventjes gunnen om mij te leren kennen?' zei ze toen grinnikend. Dit soort dingen kon ze normaal niet doen, normaal zou de pers er omheen staan om elk woord dat ze uitsprak te noteren. Arianne was gewend aan het soort jongens zoals Sean. Ze was er beter aan gewend dan dat ze aan jongens zoals Dennis was gewend. Ze had normaal altijd en overal de aandacht van jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:31 pm

"Sean?" vroeg Dennis en hij was nog niet klaar met praten of Sean stond al naast hem. "jaaaah?" zei hij tegen Dennis maar zijn ogen niet van Arianne afwendend. "Dat is Arianne, ik denk dat je het wel leuk vind om haar te ontmoeten" zei hij lachend om het gedrag van zijn vriend. Dennis was meisjes gewend. Hij had zelf zes zussen en was niet volkomen onpopulair geweest op school. Sean daarintegen zag er redelijk oké uit, maar kon totaal niet met meisjes communiceren zelfs met Dennis' zusje van vijf wist hij zich geen raad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:39 pm

Arianne glimlachte oogverblindend, ze wist hoe jongens daarop reageerde. 'Oke dus jij bent Sean.' zei ze glimlachend. 'Arianna?' werd er van de kant naar haar geroepen, het was Cara, natuurlijk was het Cara. 'Wacht eventjes, de pr kan weer eens niet wachten.' zei ze glimlachend. Voor haar was dat gewoon, misschien voor de jongens iets minder. Met vlugge slagen zwom ze naar de kant. 'Wat is er?' vroeg ze toen rustig aan de vrouw die haar pr regelde. 'Je moet over een uur in het vliegtuig zitten, je hebt een kleine fotoshoot in ohio. Daarna kun je weer terug komen.' deelde Cara haar mee. 'Cara, ik ga niet weer in zo'n verdomd vliegtuig, regel maar dat het wordt verzet naar volgende week. Gooi het maar op het maximaal aantal uren dat ik mag werken ofzo.' zei ze tegen haar.
Ze keek heel eventjes om naar Dennis en Sean. Zo ging het altijd, als ze eindelijk eventjes rust had kwam er weer wat tussen. Dan moest ze weer ergens heen, ze wilde niet, vandaag hadze er geen zin in. Dit was haar vrije dag en die ging ze behouden ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:43 pm

Dennis glimlachte even verbaasd naar haar en Sean viel bijna neer door haar glimlach. Hij staarde dromend voor zich uit. Pr? Dennis vond het maar raar en wist niet of dit wel de afleiding was waarnaar hij gezocht had. Het leek alsof ze wel nog even iets te doen had en dus ging hij maar verder met het trekken van zijn baantjes, nog twee en hij had een kilometer gezwommen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:45 pm

Cara zeurde nog eventjes door dat ze het echt niet af kon zeggen. 'Regel het nou maar gewoon.' zei Arianne tegen haar en daarna zwom ze weg. Richting Sean, ze had al gezien dat Dennis zijn aandacht weer had verloren. Cara werd bedankt. 'Sorry hoor maar ze kan nogal ongeduldig zijn,' zei ze tegen Sean, ze hoopte dat Dennis zo klaar was met wat hij dan ook aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:50 pm

Na nog twee rondjes gezwommen te hebben keek hij naar de hopeloos rood geworden Sean, arme jongen. Hij liep weer naar hem toe en zag dat Arianne terug was. "Zaken?" vroeg hij met een glimlach, het was eigenlijk als een soort grapje bedoeld. Na een tijdje droop Sean toch af en ging proberend verleidelijk te zijn scheef tegen de rand aan hangen en mislukte knipoogjes naar Arianne zenden. Dennis schoot in de lach die jongen was echt hopeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyzo okt 23, 2011 11:55 pm

Arianne glimlachte eventjes naar Sean, verder bestede ze niet al te veel aandacht aan hem. 'Helaas wel, het is niet altijd makkelijk,' zei ze tegen hem. SZe vond het eigenlijk wel jammer maar het was nu eenmaal zo. Ze glimlachte een beetje. 'Ik moet zo wel weg, anders wordt het weer zo'n gedoe.' zei ze. De paparazzi zou inmiddels wel weten dat ze hier was. Dus ze zouden snel genoeg hierheen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyma okt 24, 2011 12:00 am

Dennis knikte. "oké dan vindt je het vast niet erg als ik nu verder ga met mijn baantjes, je mag wel meedoen als je wilt?" vroeg Dennis met een zachte glimlach. Hij wachtte haar antwoord niet af en ging verder met zijn baantjes. Ze moest zelf maar weten of ze zin had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Emptyma okt 24, 2011 12:02 am

'Nee dat is niet erg, ik zwem wel mee.' zei ze tegen hem voordat ze achter hem aan zwom. Al snel zwom ze naast hem. Het was eigenlijk best vreemd voor haar dat ze hier zwom, normaal zwom ze in het zwembad bij haar thuis. Daar was het altijd rustig bedacht ze zich nu pas. Ze was bij lange na niet zo snel als Dennis, toen hij aan de overkant was, was zij pas halverwege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: