Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+15
Juliëtte
Gabriël
Dana
Faith
Nyeri.
Jacky
Jonathan
Tim
Almasis
Stefan
Allison
August
Irina
Lauren
Lively
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 6:33 am

Matthew lachte nu ook, had hij haar toch wat kunnen opvrolijken. "Datzou wel kunnen..." zei hij voorzichtig, al het nu slecht ging met hem en jacky hem daarvoor had bedrogen was de link niet moeilijk te leggen. "Misschien moet je gewoon eens rustig met hem praten?" vroeg hij, hij had hier geen verstand van, dus opperde hij maar iets wat in zijn hoofd op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:01 am

JAcky schudde haar hoofd,' Dat heb ik al geprobeerd maar hij wilt mij niet spreken wanneer hij nuchter is. En toen hij was op had was hij gewoon eng. Hij bleef maar zeggen dat ik niet bij hem weg mocht. en dat hij me nodig had. Ook zei hij dat ik niet bij hem weg was. Nooit weg zou gaan. Het was gewoon eng. Maar ik wil er niet over nadenken oké. Ik vind hem geweldig maar het is ingewikkeld. Vertel eens wat over Mai en hoe jullie elkaare hebben leren kennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:07 am

Matthew vond die Stefan nu al een raar persoon, zoals hij Jacky over hem hoorde praten. Ja hij kon het wel begrijpen dat het eng was. "Ze daagde me uit om in een boom te klimmen." grinnikte hij droog. "Alleen ging ze later boos weg, omdat ik haar nogal kwetste." zei hij schuldbewust, gelukkig was dat allemaal verleden tijd, "Maar later bleken we elkaar leuk te vinden, om een lang verhaal maar kort te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:10 am

JAcky schoot in de lach.' Oké ik dnek dat ik haar nu al mag. Gewoon omdat ze je uitdaagt. MAar goed ik wil haar graag wel een keer ontmoeten. Ze lijkt me heel gezellig en als ze jou heeft veroverd ben ik erg benieuwd. Ik kreeg dat niet eens voor elkaar en ik schat mezelf erg hoog in.' Dat was niet waar maar het was wel leuk om te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:18 am

Matthew lachte weer, "Ik zal je wel een keer aan haar voorstellen, maar jullie twee zijn heel verschillend van elkaar. Dat kan de reden zijn." zei hij plagend tegen haar. Het was waar, Mai en Jacky waren echt enorme tegenpolen vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:21 am

JAcky haalde haar schouders op,' Ik doe er niet moeilijk over. De enige die ik wil is Stefan. Maar ik weet dat dat niet kan. Hmm is het water lekker?' Ze liet haar hand er even doorheen gaan. Ze wilde ook weer even een paar baantjes trekken. ZE had al lang niet veel meer aan sporten gedaan. Zelfs niet meer op komen dagen bij de basketbaltraining. Ook muziek kon haar niks meer schelen. De saxofoon lag al dagen onaangeroerd in de tas en ze had ook geen puf om hem eruit te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:39 am

Matthew glimlacte, "Waarom probeer je het dan niet nog een keer? Je kunt er toch zelf voor zorgen dat je neit vreemdgaat?" Matthew keek haar kort even vragend aan voor hij zich vanaf de kant het wter in liet zakken. "De enige manier om daar achter te komen ids door er in te duiken." zei hij tegen haar. Terwijl hij even nadacht om haar nat te spetteren, maar daar vond hij, was het niet het goede moment voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 7:50 am

JAcky knikte,' Maar ik ben zo bang dat ik het wel doe. De vorige keer had ik het zelf ook niet in de nahnd. Ik flirt gewoon snel en dat weet jij als geen ander. Ik flirt veel en met veel mensen. En helaas gaan veel jongens daar maar al te graag op in. Ik weet daar zelf geen halt toe te zetten.' Ze beet op haar lip. En ze was bang dat ze geen goede moeder zou zijn voor JAke maar dat ging ze maar niet tegen Matthew zeggen. Ze stond op en maakte een duik het bad in. Daarna kwam ze weer boven en glimlachtte. Zwemmen vond ze altijd heerlijk het verbaasde haar eigenlijk hoe lang ze niet meer gezwommen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:02 am

"Schrijf op je voorhoofd, "flirt niet met mij?" opperde hij met een knipoogje. Hij kon wel begrijpen dat ze het vervelend vond dat haar relatie nu al voorbij was, door haar eigen schuld. Iets waar hij ook bang voor was bij Mai, dat hij zich door iets anders dan zijn verstand liet lijden. Watrertrappelend duwde hij zichiets van de kant af, "En, wat vind je van het water?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:06 am

jacky zwom naar hem toe en zei met een vrolijke stem.' Heerlijk het verbaasd me hoe lang ik al neit meer heb gezwommen vooral omdat ik het vroeger zo verschrikkelijk vaak deed. Mijn nanny werd er gek van.' Ze lachtte en ging naast hem zwemmen.' Hmm opzich wel een goed idee. Maar dan wel met marker anders gaat het er zo snel vanaf.' Ze stak haar tong naar hem uit en zwom een beetje. Eigenlijk vond ze het wel fijn om zo even met MAtthew te praten. Hij was gewoon echt aardig. En ja toch vond ze hem ook nog wel een beetje leuk maar niet zo leuk als Stefan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:11 am

Matthew grijnste, "Ik zou niet zonder een zwembad kunnen." zei hij naar waarheid. Zwemmen was de enige sport waar hij echt actief aan deed. Hij begon rustig achter Jacky aan te zwemmen, het was duidelijk dat hij aan water gewend was. "En je hebt gelijk, een marker is wel handig." hij dook kort onder water om zijn haren nat te krijgen. Hij wist dat het zonder gel of iets dergelijks erg plat over zjn hoofd heen hing, maar daar maakte hij zich op het moment niet zo druk over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:15 am

JAcky zuchtte,' Het spijt me dat je mijn geklaag aan moet horen. Normaal praat ik niet over mijn problemen. Dat is niet nodig het lost zichzelf wel op.' Ze beet op haar lip en zwom wat sneller. Gewoon omdat het water zo heerlijk aanvoelde. Stefan zat al meer dan weken in haar hoofd en na die avond in de kroeg maakt ze zich echt heel erge zorgen om hem. hij was zo geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:21 am

Matthew had geen moeite met Jacky bij houden, hij maakte een gebaar met zijn schouders, dat een soort schouderophalen moest voorstellen. "Dat weet je niet, en soms helpt praten gewoon om je beter te voelen, toch?" hij had zelf nooit echt problemen gehad, dus hij sprak alleen maar andere na, maar hij bedoelde het goed. Daar ging het toch om ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:26 am

Jacky rolde met haar ogen maar hield haar mond. Ze zwom wat en keek af en toe naar Matthew.' Ik denk dat ik zo maar weer eens eruit ga. Ik heb besloten toch iets te gaan doen aan de situatie van Stefan. En dan niet door middel van met hem praten maar met Sarah en Jake praten. Jake is zijn zoontje en Sarah is de adoptie moeder van Jake. Jake mist me krijg ik van Stefan te horen en wat voor een slechte moeder zou ik zijn om hem gewoon helemaal te negeren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:31 am

Matthew keek eventjes verbaasd naar Jacky, "Moeder?" nee dat was toch niet serieus, daft zij een kind zou hebben? Waarschijnlijk was te gewoon symbolisch en dacht hij weer eens te snel na. "Denk je dat het verstandig is om zomaar naar zijn zoontje te gaan?" vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:33 am

Jacky ging aan de kant zitten en grinnikte om zijn reactie.' Ik wou altijd al jong moeder worden niet dat ik daarom met haast iedereen het bed deel. Maar ik wil niet als mijn ouders worden. Een kind is bij mij altijd welkom. Stefan had al een zoontje en ik kan het erg goed met hem vinden. Als Jake de hele tijd naar mij vraagt moet Stefan daar mee handelen dat is niet eerlijk want ik ben diegene die is weggegaan. Ik moet met Sarah het hebben over hoe Stefan zich gedraagt. Zij zou hem wel kunnen hebben en ik moet aan Jake gaan duidelijk maken dat ik nooit meer zal komen. Ik weet dat het niet een heel geweldig idee is maar ik moet het wel doen voor Jake en voor Stefan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:39 am

Matthew legde zijn armen op de kant en keek omhoog naar Jacy, "Maar wel goed dat je het wilt proberen, ik zou ook niet weten wat je moet doen." zei hij eerlijk. Hij had er geen verstand van, was niet van plan om haar verkeerd advies te geven. Nee, dat kon hij naar niet aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:42 am

JAcky beet op haar lip en de tranen vulde haar ogen. Maar ze wilde niet huilen. Eigenlijk durfde ze ook niks te zeggen bang om iets te zeggen waardoor ze echt stuk ging en de tranen over haar wangen zouden stromen.' Ik ga weg. Sorry.' Daarna stond ze op en wandelde snel een hokje in waar ze de eerste tranen al over haar wang voelde gaan. Ze ging tegen de muur aan zitten en begon haast onhoorbaar te huilen. Het deed zo veel pijn omdat ze gewoon niet wist hoe ze met de situatie om moest gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptyza okt 29, 2011 8:52 am

poor her :C
-
Matthew merkte dat Jacky het zwaar kreeg, zeker toen ze zich verontschuldigde. Het was niet iets voor Jacky om op die manier te vertrekken. Hij wilde haar achterna gaan, maar wist dat het niet mogelijk was om de vrouwen kleedkamer in te gaan. DAarom hoopte hij maar dat het goed met haar zou komen, en misschien zelfs met Stefan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 5:51 am

NEww
~
Faith zat op een stoel, in elkaar gedoken, haar handdoek om zich heen geslagen. Ze was bang om iemand tegen te komen als ze in biknie liep, dit sloeg natuurlijk nergens op want ze had een prachtig figuur. Ze was hier voor gymles en moest straks het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 5:54 am

Dana had even pauze en ze wilde echt even ontspannen. Nu was Raf er niet anders was ze naar hem toe gegaan. Met haar handdoek in haar hand liep ze naar het water toe en gelijk voelde ze dat ze rustiger werd. Het was even ontspannen en dat was juist wat ze nodig had. Met een sensuele loop liep ze naar een stoel toe. Op die stoel gooide ze haar handdoek en gelijk ging haar aandacht naar het meisje dat op de stoel ernaast zat.' Je hoeft je niet te verstoppen hoor. Je hebt zo te zien een geweldig lichaam, ik zou er een moord voor doen.' Dana zelf was ook niet al te lelijk maar haar buik was niet helemaal plat en ze was zelf ook niet echt te vreden met haar bovenbenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 6:49 am

Faith kee geschrokken op en glimlachte beleefd naar de lerares. 'Dank u wel,' zei ze beleefd en ze glimlachte een iets te krampachtige, iets te neppe glimlach. Mensen zeiden nooit dat ze mooi of knap was, dus waarom nu wel? Omdat ze niet meer gepest werd? Omdat ze op een andere school zat? Nee, waarschijnlijk was het gewoon pure beleefdheid. Maar om geen gezeik te hebben deed ze toch de handdoek af, waarna ze doodsbang om zich heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 6:55 am

Dana schoot in de lach,' Wees niet zo bang joh. Van mij hoef je niet die handdoek af te doen als jij je er niet lekker bij voelt maar ik zeg alleen maar dat je een mooi lichaam hebt. Er is geen rede om je te schamen.' Ze glimlachtte vriendelijk en probeerde in haar hoofd het gezicht op te zoeken of het bekend voor kwam.' Hmm ik ben Dana of zoals je me misschien zou kennen, mevrouw Woodings.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 7:11 am

Faith knikte. 'Ja, u hebt mij wel eens les gegeven als invaller' zei ze zachtjes en ze stond op. 'En het wordt maar is tijd dat ik me over mijn angst heen zet' zei ze, het was dapper bedoeld maar haar stem trilde wel een beetje. Ze voelde zich nu nog kleiner dan normaal, ze kon geen schoenen aan met hakken, en vergeleken met de knappe lerares naast haar leek ze net een kabouter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 7:19 am

Dana pakte even kort haar hand vast en kneep erin.' Als je er nog niet aan toe bent moet je het niet doen. Ik ga je niet dwingen.' Daarna liet ze haar hand uit die van het meisje glijden waar ze eigenlijk nog steeds de naam niet van wist. Er was een lieve glimlach op haar gezicht verschenen. Iets dat niet heel vaak gebeurde want Dana gaf normaal niet zo heel veel om mensen. Maar soms wilde ze nog wel eens in een goede bui zijn en iemand proberen te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: