Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+15
Juliëtte
Gabriël
Dana
Faith
Nyeri.
Jacky
Jonathan
Tim
Almasis
Stefan
Allison
August
Irina
Lauren
Lively
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:15 am

Lively lachtte eventjes.'Douchen moet ik ook nog hoor. Dus daarna kan wel.'Zei ik lachend en ik knikte toen ze wegliep. Ik zakte wat onderuit en gaapte. Ik keek lauren even na en zuchtte zacht. Ze was echt wel een knap meisje, maar aan de ene kant niet mijn type. Ik ging met een hand door me haar heen en wachtte geduldig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:18 am

Lauren kwam terug van de wc en ze ging even met haar hand door haar haar. "Hoi" zei ze terwijl ze zich in het bubbelbad liet zakken. "Weet je, ik ben echt blij dat je hier bent, anders had ik hier alleen gezeten, is toch wel erg saai". Het warme water voelde fijn aan op haar koude huid, ze glimlachte een beetje en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:27 am

Ze keek op toen lauren weer terug kwam. Ze glimlachte even en ging met een hand door haar haar. Ze zakte wat onderuit en lachtte.'Klopt ik denk dat ik dan alweer in de school school was geweest als een eenzame rondzwerven.'Zei ze lachend en keek haar grijnzend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:31 am

Lauren keek haar aan. "Ben je zo eenzaam dan?" vroeg ze haar, ze had gedacht dat dit meisje een heleboel vrienden zou hebben, zo zag ze er in ieder geval wel uit. Lauren zelf was niet het aller populairste meisje van de school, maar zat meestal wel bij het groepje van de populaire mensen, ze was daar terecht gekomen door haar looks en omdat ze het zo leuk vond om te feesten, wat daar in dat groepje erg gewaardeerd werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:37 am

Lively keek haar aan en trok haar schouders op.'Het is niet eenzaam maar nja ik zit meredeels in het muziek lokaal. Ik zit niet graag in de mensen massa. Daar voel ik me niet goed genoeg voor.'Zei ze met een flauwe glimlach en wendde haar blik even af. Ze zuchtte wat zachtjes.'maar ik vind het wel lekker zo,'Zei ze erachteraan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:41 am

Lauren keek haar aan en dacht even na. "Mij lijkt het niet zo leuk, maar als jij het zo fijn vindt moet je er vooral niks aan doen." zei ze voorzichtig. Ze bleef bij haar principe dat iedereen lekker moest doen wat hij of zij zelf wou. "Maar één ding" en ze legde haar arm op de schouder van Livy "Je bent er echt wel goed genoeg voor" zei ze met ernstige ogen, ze stonden bijna nooit ernstig, maar ze vond het niet fijn als mensen zichzelf onderschatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:45 am

Lively keek naar lauren en trok haar schouders op.'Ik houd er gewoon niet van om in de belangstelling te moeten staan. En al helemaal niet bij mensen die me raar zouden vinden.'Zei ze wat voorzichtig en glimlachte even wat moeilijk.'Blij dat ik dat kan horen.'Zei ze wat glimlachend en keek toen weer weg, lively klapte op deze momenten altijd dicht. De momenten wanneer mensen om haar begonnen te geven... Damn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 8:49 am

Lauren trok haar hand terug een keek naar Livy, die volledig dicht leek te klappen. "Je zult het toch moeten leren op deze school" mompelde ze, en ze wist niet eens of Livy het wel verstaan had. "Nou ja, vertel is iets leuks... Waar kom je vandaan?" vroeg ze met een kleine tussendoor om een vraag te verzinnen, ze vond het altijd leuk om over mensne hun verleden te horen, hopelijk was het bijzonderder dan dat van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 1:53 am

Lively keek lauren even aan en glimlachte wat zwakjes.'Ehm waar ik vandaan kom'Zei ze even en zakte wat onderuit.'Ik ben geboren in Seattle maar ben op mijn 7e verhuist naar California waar ik weer op mijn 14e ben verhuisd hierheen. Dat was eigenlijk meer voor mij.'Zei ze wat zachtjes en ze keek even rond. Liv had heel veel foute vrienden gehad en was daardoor goed in de problemen gekomen , maar nu had ze het wel in de handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 3:33 am

Lauren glimlachte. "Leuk, ik kom ook uit seattle" zei ze en ze keek Livy aan. "Wat was je van plan om na het bubbelbad te gaan doen?" vroeg ze die, zodat ze alvast voorbereid was op het volgende dat zou komen. Haar verleden was niet erg interessant geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 3:43 am

'Nice'Kwam er wat glimlachend uit haar mond en ze richtte haar hoofd toen weer op Lauren.'Geen idee, ik ga sowieso zometeen even douchen. En dan nja, we zouden vanavond pas iets afspreken eigenlijk dus I don't know'Zei ze wat lachend en ze ging met een hand door haar haar heen en richtte haar blik weer op Lauren
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 3:47 am

Lauren knikte. "Oké, ik ga eerst wel even zwemmen denk ik, we zijn natuurlijk wel in een zwembad" zei ze terwijl ze met haar hand door haar haren hing en Livy een glimlach schonk. Dit zou echt een goede vriendin kunnen worden, en Lauren wist dat ze daar aan toe was. Haar meeste 'vriendinnen' waren nepper dan een barbiepop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 3:51 am

'Dat klopt ook weer'Zei ze lachend en keek even rond.'Zullen we dan eens naar het grote bad gaan?'Vroeg ze wat grijnzend en stond op en liep het bubbelbad al vast uit en keek om naar haar. Als ze nu nog niet mee wilde zou Lively wel even alleen gaan , maar van zo in het bubbelbad te zitten werd je ook behoorlijk moe van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 3:55 am

"Ja is goed" zei Lauren met een lachje, waarna ze uit het bubbelbad klom en haar badpak even goed trok. Daarna liepen ze naar het grote zwembad. Ze keek even om zich heen wie er waren, op zich was het niet heel druk, ze herkende een paar mensen van school en zwaaide alleen even snel, omdat ze ze nou niet echt bepaald aardig vond. Ze ging op de rand van het bad zitten en liet haar voeten in het bad bungelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 4:04 am

Lively ging op de rand van het bad zitten maar liet zich al snel in het bad zakken. Bovenwater was het veelste koud en onderwater was het gewoon heerlijk. Ze keek met een glimlach om naar Lauren en begon toen en baantje te trekken naar de overkant van het bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 4:11 am

Lauren liet zich ook in het bad zakken en zwom snel achter Livy aan. Het water was kouder dan het bubbelbad van net, maar het voelde wel goed. Ze ademde in en liet haar hoofd toen ook onder water zakken. Onder water was alles stil en rustig en het drukke, allerdaagse zwembad gedoe om haar heen was opeens verdwenen. Meestal gaf ze de voorkeur aan geluid en drukte, maar dit was wel een fijne variatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:35 am

Lively zwom tot aan de overkant in een keer door en kwam toen naar lucht happend boven en bleef wat tegen de rand aan leunend drijven in het water. Het water was zo heerlijk warm. Niet te warm maar ook niet te koud. Dat was het lekkerste eraan. Ik keek naar Lauren en grinnikte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:37 am

Lauren kwam boven om adem te happen en ging met haar hand over haar nu natte haar. Zo leek het nog langer en kwam het tot ongeveer het midden van haar rug. Toen ze ook bij de andere kant van het zwembad aan was gekomen glimlachte ze terug naar Livy. "Dit is echt heerlijk" zei ze en ze ging nog even kort kopje onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:38 am

Lively lachtte even en keek wat rond. Ze trok zich aan de rand op en klom erop en bleef op de rand zitten. Ze keek eens een keek rond en bestudeerde iedereen eens in het water. Ze keek weer terug naar Lauren.'Zal ik vanavond naar jou kamer komen met de gitaar? 'Vroeg ze glimlachend en keek haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:45 am

Lauren knikte naar haar. "Kan ik ook naar jou komen?" vroeg ze, ze vond het altijd leuk om ander mans kamers te zien (BTW. Haar kamer is nog niet aangemaakt xdd). Ze ging naast Livy zitten en keek net als die om zich heen. Ze zwaaide nog naar een paar mensen en één daarvan kwam aanlopen. Het was Jennifer, queen fake. "Laurééééén!" riep ze met hysterische stem en ze kwam aangerend met haar armen gespreid. Lauren stond op om haar een knuffel te geven, maar het was niet echt uit plezier. Toen Jennifers mond zich bij laurens oor bevond fluisterde ze er iets in; "Wie is dát?" vroeg ze en Lauren antwoordde dat het gewoon een vriendin was, "Maar we gaan nu weer zwemmen, doei" zei ze waarna ze weer in het water sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:51 am

HAHAH die van Lively is ook nog niet aaangemaaak t;x

Lively keek naar haar en krabte even op haar achterhoofd.'Ehm ja is goed dan.'Ze ze wat glimlachend en keek toen naar het meisje wat naar Lauren toe kwam gelopen. Ze beet even op haar lip en keek wat weg. Ze leek me echt een arrogante bitch. Zekeek wat naar haar voeten en keek toen weer op toen Lauren het water in sprong. Ze liet zich er zelf ook inzakken en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 5:55 am

Lauren zuchtte geërgerd. "Vreselijk mens is dat" zei ze met een lach tegen Livy terwijl ze zo hard als ze kon weg zwom bij dat vreselijke kind dat nu beduusd op de kant stond, verbaasd om Laurens snelle actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 6:00 am

Check even de spam c: Lively is sowieso bij Lauren samen op een kamer hahah


Lively begon wat te lachen en schudde haar hoofd. Ze zwom rustig achter Lauren aan en keek eens 1 2 3 om haar heen.'Welke kamer zit je eigenlijk? Mijn spullen staan nog steeds bij de administratie omdat ze me nog bij een kamer moesten indelen'Zei ze wat lachend en keek naar Lauren met een lieve glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 6:21 am

Whaha, ja ik zag sorriee C:
-------------


"Ik weet niet precis, ik ben verplaatst, ik zou het vanmiddag horen" zei ze rustig terwijl ze verder zwom. Lauren vond die lach erg schattig en ze glimlachte terug waarna ze nog een keer onder water dook en de wereld in haar opnam die opeens blauwig was. Het gloor prikte een beetje in haar ogen maar ze zwom stug door en het maakte haar niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 6:26 am

Lively grinnikte even zachtjes en ging toen naar het andere kant van het bad zwemmen. Daar zwom ze weer naar de hoek toe en ging zo op een touw zitten wat aan de muur bevestigd was. Ze hield zich eraan vast en keek eens wat rond. Ze trok haar bikini topje even goed en keek met een glimlach wat rond. Ze vond het geweldig in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: