Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De grote keuken

Ga naar beneden 
+19
Irina
Dawn
Phoebe
Gabriël
Jake
Jacky
Juliëtte
Tim
Jules
Gavin
Sebastian
Faith
Cece
Ian
Enzio
Adam
Dwight
Almasis
Lauren
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 7:57 am

In zo'n groot gebouw is natuurlijk ook een keuken. Het is geen
heel grote keuken, maar anders als de meeste kamers is deze kamer
compleet vernieuwd na de brand. Hij bestaat uit een kookeiland en een
muur waartegen een aanrecht geplaatst is. Het is allemaal in
grijsachtige tinten. Half tegen het kookeiland aan staat een houten
tafel met comfortabele stoelen. Voor leerlingen met een passie voor
koken is dit de ideale plaats, maar ook als je 's nachts opeens zin hebt
in een slok cola kan je hier terecht, tenminste als je je niet aan de
regels houdt.

Aantal personen: max 7 en dan zit de ruimte dus helemaal propvol.
Regels: geen brand stichten en niet alles uit de koelkast opeten, verder is het eigenlijk verboden om er 's nachts te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 7:59 am

Lauren stond voor het aanrecht te klooien met wat ingrediënten. Ze kon echt totaal niet koken en er zaten vegen bloem op haar gezicht en haar handen waren helemaal vuil. De vormpjes voor de brownies stonden klaar, maar het beslag leek op bruin water en ze wist niet wat ze fout had gedaan. Zachtjes vloekte ze en bestudeerde het recept nauwkeurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:09 am

Toen Dennis de keuken inkeek en hij Lauren zag zaan maakte zijn hart een sprongetje. Hij bekeek haar even. Toen liep hij heel zachtjes de keuken in en ging achter haar staan. Opeens ging hij achter haar staan en gaf haar van achteren een knuffel. Hij gaf een kus in haar haar en bekeek wat ze aan het doen was. Het zag er niet al te best uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:11 am

Lauren schrok even en gleed er een glimlachje over haar gezicht. Langzaam draaide ze zich om. "Je mag me niet van achter besluipen als ik aan het koken ben, want ik kan het niet" zei ze beschuldigend. Ze schaamde zich wel een beetje voor haar brownie beslag wat echt helemaal nergens op leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:17 am

"Mogen anderen dat wel dan?" vroeg Dennis met een glimlach. Terwijl hij zijn armen om haar heensloeg om haar nog eens te zoenen stootte hij 'per ongeluk' het browniebaksel van het kookeiland in de grote afwasbak. Bij wijze van schrik sloeg hij zijn handen voor zijn mond "Oh nee, nu zullen we samen nieuwe moeten maken" zei hij extreem melo-dramatisch en hij hoopte dat Lauren het goed op zou vatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:21 am

Lauren keek om en zuchtte, maar ze moest ook lachen. "Ach het leek toch op slootwater" speelde ze mee. Ze gaf hem een korte zoen en keek hem lachend aan. "Oké, maar je moet echt helpen, want ze moeten beter worden dan de vorige".
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:24 am

"Hij wordt verrukkelijk" zei Dennis zonder haar blik los te laten. "En ik weet zeker dat je heeeeerlijke brownies kan maken, maar soms hebben mensen nou eenmaal een zetje nodig he? En dan is zo'n 'ongelukje' best nog wel eens handig, waarom was je eigenlijk brownies aan het bakken, liefdesverdriet?" knipoogde hij. Terwijl Dennis de ingrediënten klaarlegde keek hij Lauren telkens even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:28 am

Lauren haalde haar schouders op "Ja, ik denk liefdesverdriet. Ik moet bekennen dat ik niet meer verliefd op je ben" zei ze met ernstige stem. Toen schoot ze in de lach. "Nee, grapje, ik was ze aan 't bakken omdat ik ze lekker vind. Mijn moeder doet het altijd, ik heb zelfs haar recept gebruikt, alleen het wil niet lukken".
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:31 am

Dennis moest toegeven dat hij even schrok. Maar dat zorgde alleen voor meer voldoening toen ze de woorden echt uitsprak. Hij bedacht zich dat hij het nog niet met zoveel woorden gezegd had. Maar hij was bang om het te zeggen, durfde het nog niet. Hij was nog veel te bang haar daardoor kwijt te raken. Daarom trok hij haar bij wijze van antwoord naar zich toe om haar lang te omhelzen. Toen pakte hij haar handen en ze deden samen de ingredieënten bij elkaar. Terwijl hij met zijn hoofd op haar schouder rustte.

ps ff snel ik moet de compu afsluiten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyzo okt 02, 2011 8:35 am

Lauren zag dat ze van bijna alles de verkeerde hoeveelheid had gebruikt en haar wangen werden een beetje rood. "Dat ziet er een stuk beter uit" zei ze toen alles bij elkaar zat en geroerd was. Ze deed het in de vormpjes en zette alles in de oven.Toen het klaar was zuchtte ze. "Oké, ik kook dus echt nooit meer zelf" zei ze en ze ging op de tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 2:51 am

"haha, dat zullen we nog wel eens zien! Nu ging het toch goed? Of heb je er nog geheime ingrediënten bijgegooid?" vroeg Dennis grinnikend terwijl hij een fles water uit de koelkast haalde. "Maar hé, we missen een feestje door jou geklungel!" knipoogde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 3:08 am

Kim en ik hadden bedacht dat Adam de keuken inkomt als Lauren en Dennis aan 't zoenen zijn (:
------------------------------------

Lauren lachte. "Ik laat het koken voortaan maar aan jou over" zei ze en ze sprong van de tafel af. "Maar we hoeven echt niet zo vroeg weg, ik moet me sowieso eerst nog klaar maken" ze liep naar hem toe en gaf hem weer dezelfde glimlach als die in de haardkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 3:13 am

Ze glimlachte zo lief naar hem, hij kon niet weerstaan en pakte haar vast. Hij zoende haar heftig. Oh wat was dit meisje geweldig! Een ontploffing van vlinders ontsprong in zijn buik en kroop over zijn lippen.

_________
goed plan! Miss moet Dawn nog verliefd worden op Dennis ofzo en Lauren en dennis nemen de rest allebei niet zo serieus dus nouja, dat kan best verkeerd overkomen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 3:18 am

Ja, we kijken wel, het lijkt me slim om na mijn stukje even te wachten op adam
---------------------------------------------------------

Lauren schrok even van zijn hevige reactie, maar zoende hem toen terug. Haar handen gingen door zijn zachte haar en ze sloot haar ogen. Ze had gevonden dat Adam goed kon zoenen, maar Dennis was zoveel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 3:19 am

Dus nu even w8en? (we kunnen ook een middernachtsmeet doen nu, ookal is het geen middernacht maar tog, leren ze elkaar wat beter kennen, oh en dennis heeft zijn facebook status nog niet veranderd Wink)
------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:01 am

Fluitend en met een gigantisch goed humeur kwam Adam de keuken binnen voor een glas dr pepper, het deed hem aan Lauren denken. De laatste noot die hij floot hield hij lang aan en deze vervaagde langzaamoen hij Lauren en nameless mister handsome zag. Zijn goede humeur was opeend een kuthumeur geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:03 am

Lauren was zo verdiept in de zoen dat ze Adam eerst helemaal niet had opgemerkt. "Hoi Adam" zei ze met een stralende engelen glimlach toen ze hem binnen zag komen. Ze maakte zich een beetje los uit de omhelzing, het was een beetje overdreven als er andere mensen bij waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:10 am

"Mij 'hoi Adam!' je niet." zei Adam pissig, het gedeelte waarin hij haar quotte gebruikte hhij zijb algemeene meisjes stem en nam hij een heel vrouwelijk houdig aan. Ook grijnsde hij onnatuurlijk breed. "Wha the devil is going on here!?" zei hij, niet eens blij omdat hij Avpm quotte. Omm die gelegeneden was hij altijd blij. Nu niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:39 am

Dennis keek Lauren vragend aan what te f*ck was hier aan de hand? Ze had zich zo snel losgemaakt uit de omhelzing, zo alsof ze zich voor hem schaamde. Hij nam de jongen even snel in zich op. En zag meteen wat er aan de hand was. "sorry guy, verkeerde plek, verkeerd moment!" grijnsde Dennis, die langzaam wel wat onzeker begon te worden. Meteen daarna richtte hij zijn blik weer vragend op Lauren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:41 am

Lauren voelde de spanning en kon alleen maar een beetje dom lachen. "Eh, Adam, dit is mijn vriendje, Dennis" zei ze op verontschuldigende toon. Ze wist niet of Adam het serieus had genomen op zaterdag, aan zijn blik te zien wel dus. En haar wangen begonnen rood te kleuren, ze schaamde zich, maar vond het ook zo erg voor Adam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 7:58 am

Adam wist niet of het was omdat hij net Laurens gezicht had opgegeten, of gewoon omdat hij een stomme gast was, maar hij mocht die Dennis voor geen meter. "Aargh, hoe heb ik zo stom kunnen zijn! Je bent dus een van die het-is-een-feestje-dus-ik-kan-alles-maken trutjes? Goed om te weten." knikte hij pissig, hij kon dit alles niet geloven, had lauren trouwens al met die zogenaamde Dennis deze zaterdag, want als hij dan Dennis was, wist hij wel wat hij zou doen. Adam's hele lichaam ging een beetje hangen als een verdrietige puppy, hij had natuurlijk ook de bijhorende puppy blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 8:05 am

Dennis begon heel hard te lachen. "Wat is hier eigenlijk aan de hand, meisje?" hij keek Lauren nu een beetje beschuldigend aan. Eigenlijk vond hij het niet eens zo erg dat ze met iemand anders gezoend had: ze had hem net 'haar vriendje' genoemd, een warm gevoel verspreidde zich in zijn buik. "Sorry volgens mij heb ik iets helemaal verkeerd begrepen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 8:08 am

Lauren zag Adam en bedacht dat ze het weer is helemaal verkloot had. "Sorry" zei ze tegen Adam, ze ging niet eens in tegen wat hij gezegd had. "En je hebt gelijk" zei ze, tot haar schaamte merkte ze dat er een traan in haar ooghoek blonk, ze vond het zo zielig voor hem. Als iemand dit tegen haar verteld had, had ze gezegd dat het meisje vast een vreselijke bitch was.

------
Sorry, maar ze is echt niet harteloos, ik moest haar medelijden laten hebben :$$:
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 8:11 am

Dennis merkte dat Lauren in de knoop zat met zichzelf en omdat hij haar zo in zich opnam merkte hij ook voor het eerst dat het niet goed ging met een persoon. Hij legde zijn hand troostend op haar schouder en hoopte dat ze hem niet af zou wijzen. "Eh, jongen-van-wie-ik-de-naam-niet-ken, leg me eens uit wat ik gemist heb? Ik ben hier nog niet zo lang zie je, en ik zou graag willen weten waar ik aantoe ben..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Emptyma okt 03, 2011 8:13 am

Adam glimlachte lichtjes naar Lauren "Het feit dat je met zo'n lul als die daar gaat is veel erger dan het feit dat je met een ander gaat, het was een spel, en dat had ik moeten weten." Zei hij alsof Dennis een slak was die hen toch niet zo kunnen verstaan, god wat haatte hij die gast. "Je verdient beter." zei hij tegen haar, Dennis nog steeds negerend, ook zijn vraag negeerde hij alsof het in een onverstaanbare taal was gesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grote keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote keuken   De grote keuken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grote keuken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote raam
» De grote boom
» kermis op het grote plein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: