Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
+15
Dash
Ian
Jules
Flavio
Gabriël
Fay
Lauren
Gavin
Dawn
Sahirah
Allison
George
Harry
Irina
Sky
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:27 am

Summer keek hem even aan en stond toen op. "Ik kom een keer kijken in die winkel van jullie" grijnsde ze. Kleine kans dat hij haar zou herkennen, maar toch. Ze pakte het jurkje van de stoel en opende de deur. Haar naaimachine pakte ze vervolgens in de andere hand en ze liep het tuinhuis uit, met haar voet maakte ze de deur achter zich dicht. "zie je!" riep ze nog achterom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:36 am

Ian knikte. "ZIE JE" riep hij nog achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:42 am

nieuwe meet (a)

Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:44 am

kay

waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:52 am

winkel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 6:57 am

s goe, jij eerst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 8:21 am

kee
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptydi dec 20, 2011 7:02 am

Dawn trok Dennis mee door de regen, ze waren aan het wandelen geweest tot dat het begon te regenen. Dawn wist dat hier een tuinhuisje was en daarom trok ze Dennis mee om daar te gaan schuilen. Binnen was het knus en romantisch, en bij die plek kreeg ze allemaal dagdromen die blosjes op haar wangen toverden. Ze giechelde om de gedachtes van zichzelf, en keek vluchtig naar Dennis gezicht, hopend dat hij het niet gehoord zou hebben. "Kom.." riep ze boven de wind en regen uit en trok hard aan het deurtje, wat niet meegaf. Ze liet Dennis' hand los en trok nog wat harder, de deur klemde of zat op slot, of zij was niet sterk genoeg. Ze keek Dennis vragend aan, of hij hem open zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptydi dec 20, 2011 7:11 am

Dennis drukte met gemak de deur open, ookal klemde die nog een beetje en liet Dawn voorgaan. Toen drukte hij zijn lippen zachtjes op die van haar, het was warm hier, en niet zo winderig als buiten. Hij ging met zijn handen door haar lange haar en voelde hoe de haren tussen zijn vingers ontklitten. Dit was fijn, Dawn was fijn. Hij hield van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptydi dec 20, 2011 7:27 am

Ze zoende hem terug, vol overgave met in haar hoofd allerlei wilde gedachtes, waardoor ze nog rodere wangen kreeg dan anders. Ze zou het hem niet durven vragen, ze wist eigenlijk niet eens of hij het wel zou willen... Wat als hij het niet wilde? Misschien hield hij wel niet genoeg van haar. Ze kon het hem natuurlijk ook laten zien, of laten voelen, als je begrijpt wat ze bedoelt. Met haar tong likte ze hongerig langs zijn lippen, langs zijn rechte witte tanden en verstrengelde haar vingers in zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 1:13 am

Jacky zat op de sofa en had haar hakken uit geschopt. Ze zong vrolijk met het nummer mee dat uit de oortjes van haar Ipod schalde. Haar vingers tikte ritmisch op de tafel en ze had haar ogen dicht. Dit was nou Jacky echt genietend. Ze straalde zelfvertrouwen, vrolijkheid en seks uit. Ja ze straalde seks uit. Maar dat deed ze eigenlijk altijd. Toch had ze nu eigenlijk al met best veel mensen op het moment problemen als het over seks ging. Ze vond Nick beginnend leuk, maar Stefan kwam iedere keer door haar hoofd omdat ze nog steeds heel veel van hem hield. En Ian gebruikte haar om zich beter te voelen. Iets dat Jacky niet heel erg vond want ze vond Ian gewoon echt heel aardig en wilde hem echt over zijn depressie heen laten komen. Maar nu had ze al die problemen even uit haar hoofd gezet en was ze gewoon van haar nummer aan het genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 1:29 am

Ten Ty de deur open deed, hoorde hij meteen het gezang hem tegemoet komen. Iets waar hij eigenlijk niet heel erg behoefte aan had. Hij was dan ook niet in een al te beste bui. Net, terwijl hij één van de pledges weer eens een opdracht had gegeven, was Chelsea erover begonnen te zeuren. Ze vond dat het niet kon wat hij en zijn vrienden deden, maar hij had zich er niet veel van aangetrokken en had gezegd dat het niet haar zaken waren. Daarop was zij boos geworden en hij had nog wel meer stomme dingen gezegd voor hij ook boos was geworden en uiteindelijk was weggelopen. Tuurlijk hij wilde geen ruzie met haar, maar hij had wel gemerkt dat een relatie, of in ieder geval die van hen, gepaard ging met ruzies. Hij wilde nu gewoon even rust, maar toen hij het meisje op de bank zag liggen, dacht hij niet dat hij dat zou krijgen. Hij liet zich zonder iets te zeggen in de stoel vallen waarna hij even een blik op de ander wierp. Ze was niet lelijk, zeker niet, hij zou bij haar wel een keertje omkijken op straat. Maar omdat hij een vriendin had mocht hij daar niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 1:35 am

Jacky maakte haar liedje af en haalde toen haar oortjes uit haar oren,' Heey, sorry dat je mijn gezang hebt moeten aanhoren. Ik vind je nu al dapper dat je bij me in de buurt durft te komen.' ze grijnsde breed en haar ogen stonden zoals de laatste tijd altijd uitdagend. Ze tikte nog steeds even tegen de tafel aan maar hield al snel op en ging weer wat breder op de bank liggen. Dat het een jongen was maakte haar niet uit, ze ging niet anders gedragen. Oké misschien iets flirterig maar dat deed ze zelfs ook nog bij meiden.' Hmm en met wie heb ik het genoegen?' Ze klakte even met haar tong en keek de jongen vriendelijk en toch ook een beetje verleidelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 1:56 am

Ty wendde zijn ogen af van haar toen ze haar blik op hem richtte om niet te laten zien dat hij haar wel 'interessant' vond. Hij reageerde niet echt op haar woorden, behalve een kort knikje te geven.
Pas toen ze zijn naam vroeg, kwam er iets uit zijn mond, al was het gemompel nou niet echt praten te noemen. 'Ty' Zei hij nog steeds op de chagrijnige toon die zijn uiterlijk ook wel uitrstraalde. Hij deed niet de moeite om haar naam te vragen en zijn gedachten waren alweer aardig afwezig. Hij begon nu al spijt te krijgen dat hij uitgevallen was tegen Chelsea en werd in plaats van boos op haar, boos op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 2:05 am

Jacky stond op en ging op zijn leuning zitten,' Wat is er? Ik hou er niet van als mensen chagrijnig zijn. Ligt het aan mij? Dan ga ik wel weg hoor?' Haar stem was lief en bezorgd. Ze had haar benen over elkaar geslagen zodat hij niet te veel van haar blote benen te zien kreeg. Ze had aan korte zwarte jurk aan en daarover heen een baseball jack die ze van een vriend had gestolen. Maar goed hij hat haar slipje gestolen dus ze stonden gelijk als je het aan Jacky vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 6:25 am

Ty steunde met zijn hoofd op zijn hand op de andere leuning van de stoel. 'Nee het ligt niet aan jou.' Zei hij vlug. Zijn blik schoot even naar haar en dan vooral haar blote benen en hij slikte even voor hij zijn blik weer afscheurde. 'Ik heb ruzie gehad.' Zei hij met zijn kiezen op elkaar geklemd, waarbij hij meteen weer teruggehaald werd naar de werkelijkheid. Hij keek even op naar het gezicht van het meisje en kon het niet laten even te glimlachen. 'Wie ben jij eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 8:27 am

Jacky lachtte en zei vrolijk,' Ik dacht dat je het nooit zo vragen, ik ben Jacky. En agh je moet die ruzie maar gewoon een beetje laten rusten en op een helder moment er nog een keer over nadenken. Dat helpt bij mij altijd. Ik heb altijd eerst afleiding nodig.' Ze grijnsde breed en haar perfect witte tanden kwamen te voorschijn. Die witte tanden werden door haar rode lippen alleen maar geaccentueerd en Jacky legde haar handen in haar schoot.' dus hoe kan ik je afleiden?' Ging ze vrolijk verder terwijl ze kort even haar hand door haar haren liet gaan wat ervoor zorgde dat haar parfum wat meer de kamer overnam. Het was geen sterke of irritante geur, het was een vanille geur en ze kreeg vaak van jongens te horen dat ze lekker rook. Dat was als het aan Jacky lag erg grappig want zelf vond ze zich naar eten ruiken.
~~

Vertel maar niet over de vriendin want dan wilt Jacky niet meer. XD Jacky is niet iemand die van de vriendin moet afweten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 3:42 pm

was ik ook niet van plan ^^
~~
Ty knikte en ging wat rechter zitten zodat hij Jacky beter aan kon kijken. Misschien had ze gelijk, hij was nu te overstuur om hier goed over na te denken. Hij zou het wel even laten rusten. Hij snoof Jacky's prettige geur op en probeerde wat meer te ontspannen. 'Om eerlijk te zijn... jijzelf bent al afleiding genoeg.' Zei hij met een ondeugende grijns. Even schoot het door zijn hoofd dat hij dit niet kon doen, maar het was niet dat hij echt flirtte met het doel om haar te krijgen, dus dan maakte het toch niet echt uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyza dec 31, 2011 10:37 pm

Jacky haar glimlach werd nog breder en ze draaide zich naar hem toe. Met een sierlijke beweging plaatste ze haar voeten tegen de andere leuning aan zodat Ty wel echt naar haar benen moest kijken.' Hmm dat klinkt leuk. Dus ik hoef niks te doen? Gewoon hier zitten mezelf zijn en een beetje lief lachen?' Ze trok een wenkbrauw op en legde haar handen naast zich neer zodat ze wat beter steunde en haar borsten beter uitkwamen. Jacky was zich altijd erg bewust geweest van haar lichaam en wist hoe het het beste uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 1:32 am

Ty grinnikte een beetje en haalde zijn schouders op. 'Dat is het zo wel een beetje, maar het is ook heel gezellig om wat te praten.' Zei hij met een grijns. Jakcy wist in ieder geval hoe ze zijn humeur moest verbeteren dus dat was al een groot pluspunt aan haar gezelschap. Er waren ook nog genoeg andere pluspunten. Hij kon zijn blik maar met moeite op haar gezicht gericht houden en alsnog schoten ze soms even naar haar lichaam. Het was niet eerlijk, hij was al eigenlijk te gevoelig voor vrouwelijk schoon en dan kwam dit meisje ook nog eens zo voor hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 1:47 am

Jacky boog zich wat voorover en keek hem diep in zijn ogen aan,' En waar zou ik dan over moeten praten? Het enige waar ik nu aan kan denken is hoe knap jij bent en hoe graag ik je wil zoenen.' Ze beet op haar lip en kon het niet laten om even verlekkerd naar zijn lichaam te kijken. Daarna boog ze zich weer terug en keek even om zich heen. Er was hier niemand en ze had ook niemand buiten gezien. Ahg dan zou een kleine kus toch niet heel erg uitmaken? Ze had zelfs voor een hele klas met Nick lopen zoenen dus het ging haar niet om haar verlegenheid. Maar de jongen moest het ook willen. Normaal weigerde de jongens haar niet maar ze moest er toch wel iedere keer rekening mee houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 3:35 am

Ty was lichtelijk geschokt door haar directe aanpak. Normaal was hij het die het meisje verleidde en hij was dan ook niet gewend dat de rollen omgedraaid waren. Zijn wangen werden een tintje roder en hij zat verstijfd in zijn stoel. 'Ik eehh...' Zijn gedachten waren druk bezig met uit te vinden wat hij moest doen. Hij voelde zich aangetrokken tot Jacky, dat zeker, maar was het niet fout om met haar te zoenen? Hij had ruzie met Chelsea en hij had toch zelf gezegd dat afleiding welkom was. Niemand hoefde er iets van te weten. ' Als jij dat zo graag wilt... dan hou ik je niet tegen.' Zei hij terwijl de verleidelijke grijns alweer op zijn gezicht zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 3:44 am

Jacky vond het enorm schattig om de blosjes op zijn wangen te zien. Dus bracht ze haar gezicht weer dichter bij en liet haar vingers over zijn wang glijden.' Hmm die woorden vind ik wel erg leuk om te horen.' Daarna drukte ze haar lippen op die van hem en sloot haar ogen. Zoenen was voor Jacky niet eens meer raar. Ze zoende de laatste tijd met haast iedereen had ze het idee. Ze opende haar mond even wat en likte langs zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 7:17 am

Ty schrok toch wel toen hij haar lippen voelde, maar ontspande al snel weer om mee te doen in de zoen. Hij opende zijn mond en zocht haar tong op met de zijne om daar mee te spelen. Zijn hand kroop ondertussen op haar onderbeen en streelde langzaam over de blote huid omhoog. Het mocht dan misschien slecht zijn, het gaf hem wel een kick, wetend dat hij dit niet hoorde te doen. Hij trok met zijn andere arm Jacky naar zich toe, totdat ze op zijn schoot belandde en hij haar feller begon te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Emptyzo jan 01, 2012 7:25 am

Jacky voelde zijn handen en plofte op zijn schoot om vrolijk mee te gaan in zijn zoen. Ze liet haar hand over zijn haren geen en de andere vond zelfs al een weg aan de ander kant van zijn shirt waar ze mee speelde. Ze beet soms kort op zijn onderlip en liet haar vingers soms over de huid onder zijn shirt gaan. Ze mocht deze jongen wel. Hij kon in ieder geval goed zoenen en hij was nou niet bepaald lelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: