Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
+15
Dash
Ian
Jules
Flavio
Gabriël
Fay
Lauren
Gavin
Dawn
Sahirah
Allison
George
Harry
Irina
Sky
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 4:34 am

Owen grinnikte. 'Ja hoor, kom maar' zei hij, en hij ging op de bank zitten, waarna hij zijn gitaar pakte. Hij klopte even op de plek naast hem en bedacht even welk liedje hij haar kon leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 4:40 am

Blij ging ze naast hem zitten. "Leuk" zei ze enthousiast. Ze keek opzij naar Owen, naar zijn lieve bruine ogen en zijn schattige iet wat warrige haar. Hoe hij geconcentreerd nadacht over wat hij haar zou kunnen leren. Ze had iemand gevonden die ze aardig vond, ze had iemand gevonden waarbij ze zich op haar gemak voelde, iemand waar ze graag nog eens wat zou mee willen afspreken or something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:05 am

Owen glimlachte naar haar. 'Oké, je legt je rechter hand hier' zei hij en hij pakte haar hand, waarna hij die op de goede plek legde. Je moet gewoon om de beurt snaren aanslaan. En met deze hand druk je er dan op, zodat je de goede noot krijgt. Terwijl hij zei welke snaar ze aan moest slaan, bewoog hij met haar rechterhand mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:14 am

Yinther bewoog haar hand zoals Owen zei dat het moest, daarbij hield hij haar hand vast dus was het niet zo heel moeilijk. Samen met Owen speelde ze iets van een liedje, ze had geen idee welke. "Haha, zo is het niet zo moeilijk" zei ze lachend. Ze keek hem lief aan. "En wat spelen we nu eigenlijk?" vroeg ze hem. "Maar vertel nog eens wat over jezelf? Hoe oud ben je?" vroeg ze hem nieuwschierig, en keek hem met grote ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:25 am

'Ik ben benieuwd of je het zonder me kan' zei Owen een beetje lacherig, en hij leunde naar achteren. 'Oké, ik ben dus Owen, ik ben zeventien. Ik kom uit Long Beach callifornia, en ik hou van gitaar spelen, zingen, surfen en films kijken.' zei hij in een adem. 'En jij?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:43 am

Ze had Owen's gitaar goed vast en leunde ook naar achter. "Ik ben Yinther Thomson, 15 jaar, kom uit Canada. En ik hou van Ballet, zingen en piano spelen, en jongens.." zei ze lachend. "Nouja, jongens zijn leuk om naar te kijken" ze kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan doordat ze dat gezegd had. Hij zou nu wel denken dat ze met iedere de eerste de beste jongen begon te zoenen, dat was niet zo maar ze vond het wel leuk om te flirten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:48 am

Owen lachte zachtjes. 'Whaha, ik hou ook wel van meisjes, maar ik ben meestal iets te verlegen om op ze af te stappen' zei hij naar waarheid. Hij ging even met zijn hand door zijn haar, waarna het door elkaar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 8:54 am

"Ik heb er niet veel van gemerkt anders" zei ze verrast. Ze voelde zich zo op haar gemak dat ze dat echt niet gemerkt had.. Zijn haar zat zo wel heel erg schattig.. Om zichzelf een houding te geven veegde ze ook maar even een lok uit haar gezicht. Ze boog zich over de gitaar en probeerde terug te halen wat hij net met haar had gedaan, zonder enig resultaat. Fronsend keek ze naar de gitaar, alsof hij uit zichzelf zou gaan spelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyma okt 31, 2011 9:02 am

Owen keek haar even met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ja, nou. Nu je het zegt, ik heb er niet zo'n last van met jou' zei hij met een glimlachje. Toen pakte hij haar hand weer vast om te helpen met de gitaar. 'Het lied heet undiscovered, van James morrison. Er zit tekst bij:
You think that I want to run and hide
That I keep it all locked up inside but I just want you to find me
I'm not lost; not lost, just undiscovered
And when we're alone we are all the same as each other'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 8:43 am

"Is dat iest goeds of iets slechts dan?" vroeg ze hem met een glimlach. Toen hij zong hield ze haar adem in, perongeluk, het was adembenemend mooi... Vond zij dan, zoveel verstand had ze er niet van. Maar zijn stem was mooi en had een zachte aangename klank. Het liedje kende ze niet, maar het was zeker de moeite waard om eens te luisteren. "Mooi" zei ze oprecht. Ze keek naar zijn sprankelende ogen, het leek wel of het als hij zong nog meer was dan als hij dat niet deed..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 8:56 am

Owen keek haar glimlachend aan. "Iets goeds, denk ik' zei ze een beetje twijfelend, en hij glimlachte een beetje onzeker naar haar. 'Ja, het is een mooi liedje' merkte hij op, maar hij had niet door dat ze het over zijn stem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 9:04 am

"Gelukkig, " zei ze blij. Ze glimlachtte terug, keek in zijn stralende ogen en wendde haar gezicht weer af. "Ik had het over je stem.." zei ze grinnekend. "Hoe is het trouwens om uit Calafornië te komen? Hoe is het daar?" vroeg ze hem, nieuwschierig naar hem. Zelf kwam ze uit Canada, en dat was wel iets anders dan Calafornië.

~~
daar woonde hij toch?xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 9:14 am

Jep
~~

Owen glimlachte even naar haar. 'Het is leuk in callirfornia, leuker dan hier in ieder geval. Het weer is veel beter, het is bijna altijd zonnig. Je kunt veel surfen, en al mijn familie en de meeste vrienden wonen daar' zei hij een beetje dromerig. 'Ik mis het gevoel van warm zand onder je voeten en hoe we in de weekends altijd 's avonds met zijn allen aan een kampvuur zaten. Zo ben ik ook begonnen met gitaar spelen' legde hij uit en hij staarde naar het plafond, alsof het heel interessant was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 9:35 am

"Ik kan het me echt niet voorstellen, ik ken het alleen uit een film." zei ze grinnekend. "Maar het klinkt geweldig." zei ze enthousiast. "Maar hier is het toch ook leuk? Ik bedoel, ben ik niet leuk genoeg dan?" vroeg ze hem plagend. Ze keek hem toch ietwat serieus aan, benieuwd naar het antwoord. Ze trok haar benen op de bank en keek geïntresseerd naar Owen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydi nov 01, 2011 9:50 am

'Het is hier wel leuk hoor, zeker nu. Nu mis ik huis niet. Maar op school soms wel. Mensen hier zijn allemaal zo gestrest, waar ik vandaan kom is iedereen relaxed, en zien we wel gewoon wat we doen' zei hij en hij ging wat meer onderuitgezakt zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptydo nov 03, 2011 5:59 am

"Haha, ja ik snap wat je bedoelt, vooral de leraren zijn nogal gestrest" zei ze lachend. Ze stond op en trok haar rokje goed, waarna ze iets dichter bij Owen ging zitten. Ja het rokjje goed trekken was bedoeld om dichter bij Owen te komen. Wat lukte, natuurlijk (xd). "Weetje, ik denk dat ik begrijp wat je hier mist, nu ik met jou praat is het allemaal veel relaxter" zei ze glimlachend. "Zullen we vaker iets afsrpeken?" vroeg ze ietwat onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 3:11 am

NEW
~~
Summer zat op een stoel in het tuinhuisje en knutselde aan haar nieuwe ontwerp. Ze had haar kleine naaimachine meegebracht. Dit was een fijne plek om te werken. Haar haren waren vandaag iets richting groen en staken alle kanten uit. Haar ontwerp was uitgevallen, vandaag voelde ze zich ook zo. Haar outfit bestond uit kant, maar dan op een rare manier bij elkaar gegooid, hij was voor het grootste gedeelte zwart en ze droeg, natuurlijk, hakken. Haar rokje had een wijd uitstekende bovenkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 3:43 am

Ian kwam hierheen voor wat rustg. Een meisje met een naaimachine was nar zijn mening rustig genoeg. Hij was al de keuken uitgezet, een paar meisjes wilden voor de verjaardag van een ander een taart bakken en vonden dat hij inde weg liep, zijn kamergenoten waren guitar hero aan het spelen met het volume op maximaal en vandaag was de winkel dicht. Daarom wandelde hij hier nu binnen. Hij besteedde geen aandachta aan summer en liet zich gewoon op de bank vallen, deed zijn zwarte koptelefoon op, trok de zwarte capuchon van zijn zwarte vest over zijn hoofd en besloot de wereld even te negeren en naar wasq friggin goede muziek te luisteren. Naast dat zwarte vest droeg hij een donkerpaarse baggy spijkerbroek met loshangende neon gele bretels, daarboven droeg hij een oranje shirt dat leek op een pompoen met gele glow-in de dark ogen en mond die het op een nogal duivelse jack-o-lantern deden lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 3:52 am

Summer keek vaag op toen de jongen de kamer binnen kwam, maar niet lang genoeg om hem echt in zich op te nemen. Ze ging weer verder met haar naaiwerkje en geschikt gingen haar handen langs de rand van de stof. Toch duurde het niet heel lang voor haar ogen naar de jongen getrokken werden. Zijn kleren... Alles vloekte bij elkaar, zag Summer, maar goed dat het nog 2011 was, het jaar van de colour blocking. Haar ontwerp, wat nu nog onder haar handen lag, was ook lekker gekleurd. Oranje strepen, gecombineerd met blauw en groen. Ze bekeek de jongen nog even en ging toen maar weer verder met wat ze aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:03 am

Xd, ian houd van vloekende kleuren lols.
....
Ian besteede nog steeds geen aandacht aan het meisje. Hij was aleen lichtjes met zijn hoofd aan het knikken op de maar van zijn muziek. (thousand deaths-Globus) Af en toe zong hij een paar zinnetjes mee. Ij hield van zijn muziek. Het was zo jammer dat veel mensen dit geen kans zouden wilen geven omdat het nooit in de top 40 zal komen. Stomme mensen die niet verder keken dan hun neus lang is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:15 am

mijn broertje ook --.--
~~
Nog een laatste stuk liet ze haar naaimachine de stof aan elkaar hechten en toen keek ze tevreden naar het jurkje. Felle kleuren, geen heel lastig model, dus simpel, en toch appart. Dat was waar ze van hield. Ze steek de stof glad en hing het jurkje aan een hanger die ze aan de stoel hing terwijl ze opstond om de stukken gevallen stof op te rapen en weg te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:37 am

Ian keek nieuwschierig over de rand van de bank naar het meisje toen hij hoorde dat er geen geluid meer klonk van de naaimachine. Hij hig zijn koptelefoon om zijn nek en keek naar haar. "Laat me raden, je zit hier als kleding ontwerpster?" Hij glimalchtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:42 am

Ze schrok een beetje toen de jongen opeens sprak. Toen kwam er een uitdagende grijns om haar lippen. "Goed geraden". Ze streek even, voor zover dat kon door haar groene krullen. Haar schoenen tikten op de houten vloer toen ze naar hem toeliep. "laat me raden, een onbegrepen zanger? of iets anders met muziek?" haar ogen glinsterden zoals ze altijd deden als ze met een jongen sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:46 am

Ian glimlachte. "Zanger, ja, onbegrepen, niet helemaal." Hij gaf haar een knipoog. "But close enough." Hij ging met een hand door zijn bijzonder gekleurde haar. "Coele haarkleur. Groen is vet. Een vriendin van me, Clover, heeft groene highlights Stephanie heeft wel al haar haar geverfd, maar dan blauw." Hij glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 4:56 am

"Thanks, ik had vandaag zin in groen" glimlachte ze, "blauw was gisteren nog mijn lievelingskleur" Ja, gisteren waren haar haren blauw geweest. Ze kleurde haar haren nu elke dag in een andere kleur. Maar ze had nog nooit highlights geprobeerd. Hij bracht haar op ideeën. "Jij trouwens ook niet slecht" glimlachte ze "is weer eens iets anders, tegenover al die saaie bruin/blond/zwart hoofdjes, ook niets mis mee hoor, maar toch zie ik iets met iets meer fantasie." zij zelf droeg ook wel eens een normale haarkleur, maar toch wonnen de raardere, minder voorkomende haarkleuren het meestal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: