Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
+15
Dash
Ian
Jules
Flavio
Gabriël
Fay
Lauren
Gavin
Dawn
Sahirah
Allison
George
Harry
Irina
Sky
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 7:23 am

Allison haalde haar schouders op met nog steeds de uitdagende glimlach rond haar lippen. 'Ik had geen zin in de drukte van school en ik kende dit deel van het buitenterrein nog niet.' Zei ze tegen hem en eigenlijk was ze hier ook voor iets van inspiratie, even een nieuwe omgeving om een gedichtje te schrijven. Dit was dan niet haar echte talent, maar ze vond het wel leuk om te doen. Ze keek naar de knappe jongen die nu dichterbij stond en ook nog maar een klein stukje kleiner dan haar was, omdat ze op het trappetje stond. 'En wat doet een jongen als jou in de middle of nowhere?' Vroeg ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 7:43 am

Matthew lachtte eventjes, "Oh dan heb ik je nu gestoord." merkte hij op, hij zou haar met rust laten als ze geen zin ad n gezelschap, maar daar ging hij maar even niet van uit. "Ik was opzoek naar gereedschap en hoopte dat er in het tuinhuisje wat zou liggen, maar ik geloof niet dat dit het goede soort tuinhuisje ervoor is." hij glimlachte zijn charmante glimlach naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 7:47 am

Allison glimlachte ondeugend waardoor haar ogen begonnen te twinkelen. 'Dat maakt niet uit, ik word graag door knappe jongens gestoord.' Zei ze tegen hem en opende de deur van het tuinhuisje. Ze keek even naar binnen. 'Nee, dat denk ik eigenlijk ook niet.' Zei ze tegen hem en haalde een hand door haar haren, een zeer vervelende tik en keek hem weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:06 am

Matthew grijnste even charmant en volgde haar de trappen op zodat hij naast haar in de deuropening van het tuinhuisje stond. "Nouja, ik had een kans om zo'n mooi meisje te ontmoeten ook niet aan mij voorbij willen gaan, dus ik heb het er graag voor over dat ze het hier niet hebben." hij raakte haar even met zijn vingers op haar elleboog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:13 am

Nu was de jongen wel een stukje langer dan haar en ze keek glimlachend naar hem omhoog. Allison was toch wel blij dat ze niet het aller kleinste meisje was. 'Mmmh, en hoe heet deze knappe jongen als ik vragen mag?' En ze stapte achteruit het tuinhuisje binnen waarna ze rondkeek. Het zag er echt schattig uit, echt zo'n huisje waar je in verhalen van hoort. Ze keek hem even uitdagend aan om haar achterna te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:20 am

"Matthew" noemde hij zijn naam, waarna hij haar het huisje binnen volgde. Het hd een soort inrichting wat hij vroeger altijd bij sprookjeshuisjes had voorgesteld. In verhalen als sneeuwitje. Erg schattig. Natuurlijk reageerde hij op haar utdagende blik om haar naar binnen te volgen. Hij stak zijn hand naar haar uit. "En wie mag dit prinsesje dan wel niet zijn?" vroeg hij charmant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:27 am

Allison glimlachte stralend en pakte zijn hand aan. 'Aangenaam, ik ben Allison.' Stelde ze zich met een lichte buiging voor. 'En als ik een prinses ben, ben jij dan de prins.' Vroeg ze aan hem en liet zijn hand weer langzaam los. Ze had kleine blosjes op haar bleke, bijna ivoren huid gekregen, gewoon omdat ze hem een leuke jongen vond. Ze keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:37 am

"Met genoegen." zij hij met een lachje om zijn lippen, zijn donkerbruine ogen twinkelde vrolijk. Hij zag de lichte blosjes op haar bleeke huid, het stond haar enorm lief. Hij boog lichtjes voor Allison "En wat wil het prinsesje doen?" hij glimlachte nogmaals naar haar. Hij wist wel wat hij wilde doen, maar zou het net doen zonder instemming van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:45 am

Allison ging iets meer op haar tenen staan en ging even met haar hand door zijn haar. 'Hmm, ik kan wel een aantal dingen bedenken.' Zei ze met een verleidelijke stem tegen hem en ging wat dichterbij staan. 'Of jij moet iets heel anders in gedachten hebben?' Vroeg ze aan hem en glimlachte stralend maar verleidelijk naar hem. Ze vond het heerlijk om zo even met een knappe jongen te flirten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 9:12 am

Matthew sloeg een arm om haar bovenlichaam heen. Hij kende haar nog geen tien minuten, maar dat maakte niet uit. Voor een keertje kon het totaal geen kwaad, niet waar? Een blik in haar verleidelijke ogen deden hem, nog opvallend teder, een uitdagend kusje op haar neus te drukken. Hij wilde niet teveel in een keer. Dat respect kon hij ook nog wel opbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 9:38 am

'Hmm, ja, zoiets had ik in gedachten.' Zei Allison tegen hem terwijl ze haar andere arm ook om zijn hals heen sloeg. Ze tekende met haar wijsvinger figuurtjes in zijn hals. 'Waarvoor had je dat gereedschap nodig?' Vroeg ze met een verleidelijke stem, hoewel het iets heel anders was. Ze keek in zijn mooie ogen waardoor ze glimlachte en bracht haar gezicht dichter bij dat van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 9:46 am

Matthew was blij dat ze het over hetzelfde had, dat scheelde toch een hoop gedoe. "Waar ik gereedschap voor nodig heb?" herhalde hij haar vraag, terwijl hij met zijn vingers door haar blonde haren streek. "Om mijn motor weer aan de praat te krijgen?" hij glimlachtje charmant terwijl hij haar nog ietstje dichter tegen hem aandrukte zodat hij haar nogmaals een kusje kon geven, maar ditmaal op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:02 am

Allison gaf hem een speels kusje terug op zijn lippen. 'Oeh, als hij het weer doet, dan wil ik een keertje achterop.' Zei ze tegen hem terwijl ze langs zijn kaaklijn streelde en hem daar daarna zachtjes kuste. Het was toch leuk bij sommige jongens, dat je al iets met hun stond te doen terwijl je nog niet eens een uur met elkaar aan de praat was. Ze kende hem niet eens, waarschijnlijk deed hij dit ook met bijna elk leuk meisje dat hij tegen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 8:33 pm

"Afgesproken." zei hij met een glimlachje trewijl hij een krulletje in haar haren draaide en haar nogmaals zachtjes zoende. Het waren geen overdreven tongzoenen. Maar gewoon lieve kusjes die eigenlijk niet eens zoveel voorstelde. Maar je wist niet wat er nog komen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:00 am

Allison kuste hem zacht en bijna teder terug terwijl er nog steeds een hand door zijn haar speelde. Ze was blij dat hij geen jongen was die te snel ging, daar had ze nooit zo'n zin in. Glimlachend streelde haar lippen zijn lippen, die voor haar perfect zacht aanvoelde. Ja, soms kon ze nogal letten op dat soort kleine details.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:10 am

Matthew kuste haar nog een paar keer, zijn handen streelde zachtjes over haar rug, waarna hij iets naar achter leunde om Allison te kunnen bekijken, ze was prachtig. "Zo, en wat vind het prinsesje ervan?" v roeg hij met een charmante grijns, loslaten deed hij haar niet. Nee zijn arm lag nog steeds om haar middel heen geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:24 am

Allison streelde even zacht over zijn wang. 'Waarvan? Van jou? Nou, ik ken je nog geen uur en je mag al aan me zitten, dus dat zegt veel.' Zei ze knikkend en glimlachte stralend. 'En over wat we aan het doen zijn, vind ik ook wel prima.' Zei ze tegen hem en drukte speels een kusje op zijn lippen. Ze grinnikte even zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 5:05 am

Matthew lachte eventjes, "Gelukkig maar." zei hij voor de lippen van Allison de zijne nogmaals raakte. Hij vond het wel leuk zo'n avontuurtje ertussen door. Hij kuste haar wat utdagender, was benieuwd hoe ver zij zou willen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 10:40 pm

Allison moest het toegeven, van alle jongens die ze ooit gekust had, was hij wel een van de betere. Een van haar handen streelde nu zachtjes over zijn kaaklijn en wang. Ze ging mee in zijn kussen, die uitdagender werden, die overweegde hoe ver ze zou gaan, die haar handen lieten tintelen. Ze ging wat dichter tegen hem aan staan zodat ze zijn lichaam tegen die van haar aanvoelde. Zijn warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 12:26 am

Matthew legde een van haar armen om haar heen toen hij dichterbij kwam staan. Hij kon haar nu echt voelen, de warmte van haar lichaam. En als hij op zou letten misschien zelf het rijzen en dalen van haar ademhaling. Met zijn andere hand bleef hij door haar haren strijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 2:28 am

Maar wat hij kon, kon zij ook. Allison maakte haar kussen uitdagender, verleidelijker en de hand die niet over zijn gezicht streelde lag in zijn nek, bij het lipje van zijn shirt. Dit was de eerste keer dit jaar dat ze zo bezig was met een jongen en eigenlijk had ze er ook wel weer behoefte aan. Het voelde goed om te weten dat iemand haar aantrekkelijk vond en dat ze haar aandacht kwijt kon aan een leuk, knap iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 8:25 am

Matthew kon een klein glimlachje tijdens het zenen niet onderdrukken. oor hem mocht het dan niet de eerste keer zijn dit schooljaar, zeker niet, hij had hiet totaal geen problemen mee. Nog steeds streelden zijn handen haar, het waren haast tedere bewegingen te noemen.
-
hoe zo verder xD?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 9:46 am

-new-

Yinther liep naar het tuinhuisje, ze had even behoefte om te ontsnappen aan de drukte van NY en de school. Ze klom het trapje op en probeerde de deur te openen. Het lukte niet, ze trok nog eens maar kreeg de deurvecht niet open. Was ze hier nou voor niks naar toe gelopen? Hij zat op slot.. Of hij klemde gewoon, dat zal het zijn want er zat geen slot in de deur. Zuchtend zakte ze neer op de grond en sloot haar ogen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 9:46 am

-new-

Yinther liep naar het tuinhuisje, ze had even behoefte om te ontsnappen aan de drukte van NY en de school. Ze klom het trapje op en probeerde de deur te openen. Het lukte niet, ze trok nog eens maar kreeg de deurvecht niet open. Was ze hier nou voor niks naar toe gelopen? Hij zat op slot.. Of hij klemde gewoon, dat zal het zijn want er zat geen slot in de deur. Zuchtend zakte ze neer op de grond en sloot haar ogen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza okt 29, 2011 10:00 am

Owen liep met zijn gitaar koffer in zijn hand naar het tuinhuisje toe. Hij kon daar lekker rustig spelen, en de akoestiek was opvallend goed. Hij zag dat er een meisje voor de deur stond. 'Gaat ie niet open?' vroeg hij en zelf probeerde hij ook tegen de deur te duwen, die met een luide kraak openging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: