Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
+15
Dash
Ian
Jules
Flavio
Gabriël
Fay
Lauren
Gavin
Dawn
Sahirah
Allison
George
Harry
Irina
Sky
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Emptydi jan 03, 2012 12:32 am

Fay stampte woest door het bos, ze had Chelsea gesproken en gehoord dat ze ruzie had gehad met Ty, en ze wist hoe Ty kon zijn op dat soort momenten, en dat wilde ze kostte wat kost voorkomen. Ze was al op bepaalde plekken geweest, en nu was ze dus hier gaan zoeken. Ty werd chagrijnig als hij ruzie had met Chelsea, en uiteindelijk werd hij boos op zichzelf, en als er dan meisjes waren, dan liet hij zich nog weleens overrompelen hoewel dat de laatste paar keer dat hij ruzie had met Chelsea niet was. Ze rukte de deur van het tuinhuisje open en stond perplex, hij zat hier godverdomme gewoon te zoenen met een meisje, en dat meisje was zeker neit Chelsea. "TY, WAT DOE JIJ IN HEMELSNAAM" Riep ze kwaad uit met een blik op onweer keek ze naar Ty en toen naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Emptydi jan 03, 2012 12:47 am

Ty trok Jacky dichter tegen zich aan toen de deur openging, wat hij niet hoorde. Hij schrok zich dood toen opeens de donderende stem klonk en hij maakte zich los van Jacky. Hij keek om haar heen en zag daar zijn zusje staan. Hij kromp ineen, maar probeerde toch sterk te blijven. Het was zijn kleine zusje, kom op zeg. 'Dat gaat je niks aan Fay... en je gaat ook niks tegen Chelsea zeggen.' Zei hij op een ijzige en dwingende toon. Normaal zou hij nooit zo doen tegen zijn zusje, maar om eerlijk te zijn, wist hij zich geen houding te geven tegenover haar nu ze hem had betrapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Emptydi jan 03, 2012 1:36 am

"NIKS TEGEN CHELSEA ZEGGEN? Ik ben niet diegene die zijn vriendin belazert" riep ze razend, ze haatte het als hij zo deed, ze haatte het dat hij Chelsea zo belazerde. "Reken er maar niet op dat Ik doe wat JIJ zegt." riep ze briezend. "En jij, jij vieze vuile slet. Blijf van mijn broer af" riep ze kwaad naar het meisje dat er nogal verward uitzag. Ze herkende haar, zag haar nogal vaak met andere jongens.. "Hoe kon je Ty.. Hoe kon je" machteloos maar nog steeds boos keek ze vragen naar haar broer, ze wilde Chelsea niet kwijt, ze voelde als familie en dat wilde ze graag zo houden Ty moest het niet gaan verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Emptydi jan 03, 2012 7:53 am

Jacky keek van Ty naar het meisje dat net binnen was komen stormen.' Wacht eens even, heb je een vriendin? En jij gaat op mijn geflirt in? Ben je helemaal gek. Als ik dat had geweten dan had ik niet eens geprobeerd je in te palmen.' Ze stond op en keek met versmalde ogen naar het meisje,' En jij, praat niet zo over mij als je me niet kent. Ik ben geen slet en wees blij dat ik niet gelijk nu je in je gezicht sla. Ik hoef zulke taal niet te pikken.' Ze keek boos van Ty naar het meisje.' Ik wil niet diegene zijn die tussen een relatie staat.' Ze sloeg haar armen over elkaar en pakte uiteindelijk haar spullen bij elkaar en liep met een woedende pas het huisje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Emptywo jan 04, 2012 1:43 pm

Ty keek verward Jacky naar Fay. 'Jacky... ik..' Begon hij, mmaar hij kwam niet veel verder en Jacky liep de deur al uit. Hij sprong op en keek boos naar Fay. 'Je snapt er helemaal niks van jij, ik... ogh laat ook maar, je bent veel te klein om dat te begrijpen.' Zei hij geirriteerd waarna hij zich terug liet vallen in de stoel. Hij klauwde met zijn handen in zijn krullen. Wat had hij nou weer gedaan? Hij had met iemand anders dan Chelsea staan zoenen. Fay had ergens wel gelijk, hoe kon hij dat nou doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje   Het tuinhuisje - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: