Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De wenteltrap

Ga naar beneden 
+18
Jake
Jennifer
Juliëtte
Dana
Ynary
Sebastian
Gregory
Evy
Chelsea
Nick
Courtney
Adam
Dwight
Nyeri.
Jonathan
Liam
Sahirah
Jacky
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 4:56 am

Flavio liep naar adam toe en ging voor hem staan. "Ik jou ook." Fluisterde hij zacht. Hij wilde de langere jonge kussen, al heel lang. Hij ging op zijn tenen staan en boog naar voren. Hij twijfelde heel even toen hun lippen nog NET verwijderd waren, maar gaf toch toe aan zijn gevoelens en drukte zijn lippen zachtjes op die van Adam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 5:56 am

Adams hart sloeg een paar slagen over, was dit een van zijn vele (dag)dromen waarin hij en Flavio weer samen waren, of de realiteit? Wat het ook was, een ding wist hij zeker, hij moest Flavio terugkussen voor het te laat was. Toen hij reageerde op de kus stortte hij zich we dan ook helemaal in, nu merkte hij nog beter hoe erg hij het verpest had. In de kus klampte hij zich vast aan Flavio alsof hij een reddingsboei was.


---

Flaviogast heeft z'n haar geknipt en hij lijkt niet meer op flaaaf Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 8:36 am

Toen Adam hem terug kuste gaf Flaaf zijn lichaam sein groen. Toen durfde hij zich pas laten gaan. Hij kuste Adam even wanhopig terug als dat die hem kuste. Hij wilde zich zo lang en stevig mogelijk aan dit mijnent vastklampen
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 10:50 am

Adam verbrak de kus even, 'Ik beloof je nooit meer in de steek te laten, nooit meer...' zei hij snel voor hij zich weer in de kus stortte, god wat hield hij van Flavio, en merken dat deze ook nog van hem hield maakte hem tot de gelukigste persoon op aarde.


-
Omg depressie:Ipod kwijt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 11:29 am

Oh noes
Flavio glimlachte en kuste Adam zonder woorden terug. Zijn handen zochten hun weg naar Afams nek en trokken de andere jongen wat meer naar hem toe zodat hij zich niet zo hoefde uit te rekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptywo dec 14, 2011 7:15 pm

Adam liet de kus zo lang mogrlijk duren, hij wist al 100% zeker dat als dit zou geberuen hij Flavio nooit meer kwijt eilde, maar nu het werkelijk gebeurde kam daar nog zo'n 300% bovenop. Toen hij toch echt terug moest trekken deed hij dat langzaam, Flavio aanstarend met tranen in zijn ogen voor hij in dirns armen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 9:26 am

Flavio knuffelde Adam sprakeloos terug. Hij had maar half geweten hoe erg hij dit gemist had. Nu hij Adam weer gekust had werd hij eraan herinnerd hoe goed alles altijd was geweest en hoe goed het zou kunnen zijn. Hij begroef zijn gezicht in Adams nek en hield hem gewoon zo vast. Geen woorden om alle ingewikkelder te maken, geen vragen, geen andere manieren van communicatie. Aleen die knuffel om wat vriendschap, liefde en zekerheid te putten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 10:36 am

Zachtjes begon Adam te huilen op Flavio's schouder, hoe had hij alles wat ze hadden zomaar zonder na te denken weg kunnen gooien? Één ding was zeker, hij had nog nooit ergens meer spijt van gehad. Hij omhelsde flavio steeds steviger, nog steeds huilend en zonder verder.iets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptydo dec 15, 2011 10:45 am

harry is bj marije
----

Flavio hield Adam stevig vast terwijl die huilde, zelf ook met tranen in zijn ogen. Weer bij Adam kunnen zijn maakte een verschil van dag en nacht bij hem. En echt bij Adam zijn, niet als vrienden niet als Beste Vrienden maar als geliefden. Dat was wat hij terug wilde. Pronto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyvr dec 16, 2011 11:16 am

Adam haalde diep en haperig adem, 'Ik schaam me zo, Flavio... Kan je me ooit vergevn? Vast neit, hoe heb ik niet kunnen nadenken. Niet kunnen nadenkn over hoe mooi alles was voor ik het weggooide?' vroeg hij net zo haperig, half stotterend en met luide snikken tussendoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 4:23 am

Flavio glimlachte en kuste adam tede. "Mio amore, wat gebeurd is is gebeurd. En ik wil niet dat je huilt, jouw tranen kunnen hey ook niet goed maken." Zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 1:00 pm

Adam knikte en droogde zijn tranen af, 'Wat kan het dan wél goedmaken?' vroeg hij voorzichtig, al wist hij het wel, niets kon zijn daden goedmaken. Al konden ze wel vergeven worden, ergens... 'Oke, mijn daden zullen nooit goed worden... Maar kun je me vergeven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 1:47 pm

Flavio knikte. "Ik vergeef je, onder een voorwaarde." Hij glimalchtte lief naar Adam. "Dat je beloofd nooit meer voor een ander te zwichten zolang wij samen zijn, en het uitmaakt als de liefde er niet meer is. Is dat goed?" Hij keek Adam vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 2:02 pm

Adam knikte hevig, 'Alles voor jou. En ik hb nu wel geleerd wat ik niet moet doen...' zei hij zwakjes glimlachend. 'Wacht, betekent dat... Dat we samen zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 2:04 pm

Flavio keek hem onzeker aan. "Als jij dat wilt, tenmiste." zei hij zacht. Hij keek naar hun voeten. Hij vermoedde al dat Adam zou zeggen dat ze weer samen waren, maar zeker wist je het nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 2:21 pm

Adam keek hem verbaasd aan. 'Als ik dat wil!? Natuurlijk eil ik dat! Het is meer als jíj me toestemming geeft.' zei hij grijnzend, blij dit te horen. Hij en Flavio waren weer samen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyza dec 17, 2011 3:05 pm

Flavio glimalchtte en kuste Adam. Het was een kus die een erg erg duidelijk antwoord gaf op de vraag of hij wel of niet Adams vriendje weer wilde zijn. HEt antwoord was JA!!!. Overduidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 1:15 am

Jake zat helemaal bovenin op de trap. Het zonlicht viel over hem heen en ondanks dat het buiten koud was was het hier heerlijk warm. Op zijn schoot lag een boek, hij moest het lezen voor Engels. Hij had er echt een hekel aan, zeker omdat het verhaal ging om een onmogelijke liefde wat hem alleen maar aan Ally deed denken, en de gevoelens die hij voor haar koesterde. Hij had het uit gemaakt met Carmen, twee dagen geleden. Of eigenlijk was zij vreemdgegaan, en was het daarna over gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 2:26 am

Ally besteeg de trap langzaam, ze wilde alleen zijn, had geen behoefte aan haar neppe vriendinnen. Ze was een beetje bleekjes omdat ze, behalve dat ze het druk had, de laatste dagen ook amper geslapen had, haar gedachten werden telkens naar Jake getrokken en daar werd ze dan eerst boos om en vervolgens barste ze in tranen uit, ze vond het grote onzin dat ze over zoiets huilde, dus vervolgens werd ze weer boos opzichzelf. Ze had hem nu al dagen niet meer gezien en ergens verlangde ze ernaar hem te zien, van de andere kant wilde ze hem dolgraag ontlopen, want anders zou hij toch nog meer in haar hoofd rondspoken. De wallen onder haar ogen waren niet zo goed zichtbaar meer gelukkig, omdat ze er een laag foundation overheen gesmeerd had, maar je zag wel dat haar ogen niet zo helder stonden als ze hoorden te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 2:49 am

Jake was verdiept in zijn boek, zijn arm klopte nog pijnlijk door de wond die er een dag geleden in was gekomen. Door dat stomme gevecht, hij had voor de verandering is een keer een shirt aangetrokken met korte mouwen in plaats van een mouwloos shirt. Hij lette niet echt op zijn omgeving, zijn hoede was minder geworden nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 2:51 am

ik doe gewoon even dat ze de wond kan zien oké?
~~
Ally bereikte het topje van de trap en haar ogen werden groot toen ze Jake zag zitten met een enorme wond op zijn bovenarm. Als die wond er niet geweest was was ze meteen weer omgedraaid, maar nu snelde ze, voor zover dat kon op een trap, naar hem toe. "Jake, wat is er in godsnaam met je arm gebeurd?" vroeg ze geschrokken terwijl ze naast hem ging zitten, maar het randje van het shirt niet omhoog durfde te duwen omdat ze bang was hem pijn te doen. De wond zag er niet heel gezond uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 2:55 am

Jake zuchtte, zijn shirt was niet lang genoeg om de hele wond te bedekken. De dokter had er wel nietjes in gezet om de wond te dichten maar het wilde niet echt helen. Daarbij was er gisteravond ook nog een nietje losgesprongen wat niet zo geweldig was geweest. 'Niets,' zei hij kort tegen haar. Hij ging haar niet vertellen dat er gisteravond een groot gevecht was geweest en hij gewond was geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 3:00 am

"Ben je ermee naar de dokter geweest?" ze vond dat die dokter dan wel heel erg slordig geweest was, als er niets opgesmeerd zou worden ging die wond gegarandeerd ontsteken. Heel voorzichtig raakte ze de mouw van het shirt aan, en zo mogelijk nog voorzichtiger rolde ze hem op. Zijn huid voelde heet onder haar veel koudere handen. "laat even kijken" zei ze, zonder op een verdere reactie te wachten. Ze had EHBO gehad toen ze bij de soepkeuken ging werken. Deze wond was niet goed verbonden, nee, nietjes alleen werkten echt niet bij zo'n grote wond, dan moest je op z'n minst nog een zwaluwstaartje eroverheen plakken. Als het al niet helemaal verbonden moest worden. De plek waar haar vingers zijn huid zachtjes raakten om het shirt omhoog te houden tintelde op een prettige manier en Allyshia keek Jake aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 3:05 am

Jake duwde Ally haar handen weg. 'Ja, ik ben ermee naar een dokter geweest,' zei hij tegen haar. 'En ik ge je er niet naar laten kijken,' ging hij toen verder. De dokter was geweest was een dokter die gratis was, niet de beste en dat zou hij ook nooit worden. Maar alle onden die Jake had gehad waren door hem behandeld. Hij trok zijn shirt omhoog en liet de littekens zien op zijn buik. 'Dezelfde dokter die deze wonden heeft behandeld en ik leef nog steeds,' zei hij tegen haar. Daarna stond hij op en begon naar beneden te lopen. Hij widle Ally in zijn armen nemen, maar hij wilde haar niet meetrekken in zijn leven. Dat was te gevaarlijk voor haar. Helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Emptyzo dec 18, 2011 3:12 am

"Jake, toe nou" en hij liep weer weg, dacht Allyshia, blijkbaar had ze iets aan zich waardoor hij weg wilde lopen. Ze pakte haar tas op en liep meteen achter haar aan. "Waarom laat je je niet helpen?" wilde ze weten toen ze hem ingehaald had. "Kom, ik heb de spullen hier en ik zal ook niemand zeggen dat je je hebt laten helpen" bij sommige jongens was dat het probleem, hun trots was te groot om zich te laten helpen. Voor haar was het heel logisch dat ze hem hielp, ookal haatte ze hem op dit moment. "Jake, alsjeblieft" ze zei het langzaam en keek hem met haar blauwe ogen smeekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De wenteltrap - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wenteltrap   De wenteltrap - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De wenteltrap
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: