Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pacha- New York

Ga naar beneden 
+14
Adam
Jules
Juliëtte
Irina
Gabriël
Lauren
Arth
Faith
Stefan
Tim
Ynary
Lizz
Alex
August
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:21 am

"Jammer dat we er niks van kunnen herinneren." mompelde ze terwijl ze overreind kwam om richting de tuin te lopen, het zou best wel kunnen dat daar het verloren kledingstuk lag. Ze opende de schuifdeur richting de jacuzzi en vond inderdaad haar jurkje half hangend in het water. Fijn. Toch droeg ze liever een nat jurkje dat helemaal niks zoals nu. Met moeite wurmde ze zich in het kledingstuk. "Moeten we niet eens gaan?" vroeg ze aan Irina toen ze weer binnen was. Op een of andere anier wilde ze zo snel mogelijk weg hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:23 am

Irina keek Chelsea aan, 'Ja dat is wel slim, alleen we hebben geen schoenen en volgens mij heb ik een mega zuigzoen in mijn nek. En we hebben gen geld. Hoe wil je thuis komen?' vroeg ze terwijl ze om zich heen keek op zoek naar haar pumps, die ze na een tijdje vond, maar haar hak was gebroken dus hier kon ze echt niet op lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:27 am

Bij het woordje zuigzoen betaste Chelsea direct haar eigen nek, paniekerig. Ze had toch niet Ty bedrogen? Nee dat kon ze niet gedaan hebben. Het irritante aan zuigzoenen was dat je er niks van voelde, dus keek ze vragend naar Irina, in de hoop dat zij iets zag. Of beter dat ze niets zag zitten. "Lopen?" het was niet het beste idee, maar hoe zouden ze anders richting school kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:30 am

Irina keek naar haar nek. 'Nee je hebt niks hoor' zei ze met een glimlach. 'Wacht even, be right back' zei ze, en zo snel als mogelijk met een kater stoof ze door het huis, op zoek naar James. Toen ze hem gevonden had keek ze hem flirterig aan. 'Hé, ik vroeg me af of je mij en mijn vriendin een lift naar huis kon geven?' vroeg ze met een lief stemmetje, en hij zei dat het wel kon, maar ze moesten een half uurtje wachten. Irina rende meteen weer weg om dit goede nieuws aan Chelsea te melden. 'We hebben een lift, maar we moeten wel even wachten' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:33 am

Chelsea lachte opgelucht. "Gelukkig maar." zei ze terwijl ze zich opgelucht naar achteren liet vallen. Het was misschien niet het beste idee om met iemand die waarschijnlijk nog genoeg alcohol in zijn bloed had om een olifant plat te krijgen mee te rijden, maar zij wist zelf ook niks beters. "Laten we dan gaan kijken of er iets van koffie in huis is." zei ze terwijl ze alweer opstond, ze moest iets hebben om wakker te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:43 am

Irina knikte. 'ja koffie zou moeten helpen' zei ze en ze liep naar de keuken. Ze had echt een hekel aan koffie, maar ja, in sommige situaties was het wel handig zoals wanneer je een kater hebt. Ze begon door de keukenkastjes te rommelen, maar kon geen koffie vinden, wel een koffiezet apparaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:47 am

Chelsea wist een grote pot suiker te vinden, dat was sowieso goed tgen een kater. Tot haar opluchting stond ernaast een pot met koffiepads. Alleen de geur van de koffie was al lekker. "Laten we hopen dat dit helpt." mompelde ze terwijl ze water in het reservoir stopte en op de koffiezet knop drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:52 am

Irina klom op het aanrecht en knikte. De geur van koffie vond ze misselijk makend, maar dat kon ook komen omdat ze al misselijk was geweest. 'Ik hou eigenlijk niet zo van koffie, maar ja, ik hoop dat het een beetje helpt, mijn hoofd bonkt als een gek' zei ze en ze bracht haar handen naar haar slapen, waarna ze die even masseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptyma jan 02, 2012 10:56 am

"Je moet het leren drinken, maar volgens mij helpt een boterham met jam ook wel, zolang er maar suiker inzit..." probeerde ze Irina te helpen terwijl ze twee mokken wist te vinden en in beide een paar flinke scheppen suiker deed. Kort sloot ze haar ogen en ging ze met haar hand dor haar haren. N usnapte ze hoe mensen zich met geheugenverlies moesten voelen. Het was vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 12:03 am

Irina liep naar de koelkast op zoek naar jam, of iets anders zoets maar dat was nergens te bekennen. 'Nou, ik denk dat het toch koffie wordt' mompelde ze en ze pakte een mok waarna ze een slok nam. Met suiker er in viel het wel mee, haar oma dronk het altijd zwart en haar broer ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 2:13 am

Ook Chelsea nam een slok van het bittere spul wat iets gezoet werd door de suiker. Met een zucht keek ze de kamer door, "O ik hoop zo dat ik niks verkeerds gedaan heb." sprak ze haar gedachten uit. Misschien zou het nog terug komen, maar die kans achtte ze klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 2:38 am

Irina probeerde voor het eerst echt in haar gedachten te graven. 'Ik heb echt geen idee, ik weet nog dat ik gisteren naar Pacha gegaan ben, maar vanaf daarna heb ik geen idee' zei ze. Toen opeens kwam er een beeld terug. 'Whaha je hebt je hakken op straat uitgedaan omdat je voeten pijn deden, dat weet ik nog'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 2:40 am

"Dat kan verklaren waar ik m'n pumps niet meer kan vinden." grinnikte ze terwijl ze de rest van haar koffie weg dronk. "Hopen dat het daarbi is gebleven." ze ging met haar hand door haar klitterige blonde haren, "Maar wie is die James eigenlijk?" vroeg ze toen ze ineens de naam van de gastheer van het huis weer kon herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 2:46 am

Irina zuchtte en nam een slok van de koffie. 'Mijn ex-vriend, ik weet niet hoe we hier zijn gekomen maar ik zal in mijn dronken bui wel vergeten zijn dat we al een jaar ruzie hebben, of ik in ieder geval een hekel aan hem heb' zei ze en ze voelde zich een beetje stom nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 2:50 am

Chelsea trok even een gezicht, "Aii" dat was behoorlijk lastg. "Als ik je moet helpen met die gast moet je het maar zeggen." ze schonk haar even een glimlach terwijl ze nog wat koffie voor zichzelf in schonk. Die koppijn leek minder te worden, maar was nog steeds vreselijk aanwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 4:27 am

Irina knikte. 'Ja, hij is ook wel een stuk ouder dan mij, tweeëntwintig en ik ben zeventien, ik had nooit wat met die gozer moeten beginnen' zuchtte ze en ze nam nog een paar slokken van haar koffie, die ze steeds lekkerder begon te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 4:34 am

"Als je het vervelend vind kunnen we anders alsnog een andere manier zoeken om thuis te komen?" als het goed is moest ze nog ergens een tasje hebben waar haar mobiel in zat, ze zou altijd Ty nog kunnen bellen, hoewel ze dan heel wat uit te leggen zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 5:13 am

'Nee, het is wel goed' zei ze en ze sprong van het aanrecht af toen James haar naam riep. 'Nou daar gaan we' zei ze met een glimlachje en ze liep richting de gang waar James de deur voor hen openhield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 5:44 am

Chelsea liep achter Irina de gang op richting de auto van James. Het was haar nachtje wel geweest, nu stapte ze b ij een wildvreemde de auto in om richting school te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 5:56 am

Ik weet niet echt meer ietsd,m aar jij was nog bij grasveldje,, misschien nieuwe meet op school?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 6:01 am

oja :3

haha je bent niet de enige xD

Ze kunnen wel een paar dagen later meeten als ze een beetje katervrij zijn? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 6:01 am

Oksok is goed,, waar???
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 6:04 am

hmm...

De hal ofzo?
start jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Emptydi jan 03, 2012 6:48 am

JHaa is goed (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pacha- New York - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pacha- New York
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Starbucks in New York
» Fotostudio ~ New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Hennes & Mauritz New York
» Bejaardenhuis New York Center

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: