Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De paralelle gangen

Ga naar beneden 
+17
Ynary
Layla
Courtney
Jules
Catherine
Gabriël
Nick
Jake
Ian
Chelsea
Sahirah
Evy
August
Alex
Tim
Flavio
Reed
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 12:47 am

Nick grijnsde en pakte gretig haar hand weer vast. "wat zei hij?" vroeg hij, toch wel een beetje bang dat hij het uur na school weer in zou moeten halen. Niet dat hij dat zo erg zou vinden, hij zou wel iets verzinnen. Alleen dan zou hij na school weer minder tijd hebben om met Maud te zijn. Ja, zijn vrije tijd bestond tegenwoordig meer uit Maud dan uit wat anders, maar wat moest hij, hij hield van Maud. Meer dan zij doorhad. Hij volgde haar. "maar ga je me nu nog iets laten horen of niet?" er stond een glimlach op zijn gezicht die niemand ervanaf zou kunnen vegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 12:49 am

Maud grijnsde,' Ja ja ik ga wat voor je spelen rustig nou. Maar dit geld voor jou als een gewoon school uur. Ik geef inplaats van Daniels jou les op de, even denken het is vandaag dinsdag, dus iedere dinsdag geef ik jou les op dit uur inplaats van Daniels. De overige wiskunde lessen heb je dan wel van Daniels maar dat betekent niet dat je meer lessen gaat volgen of dat je het na shcool moet inhalen. De bijles die ik je in deze "les" geef telt gewoon als een lesuur.' Ze grijnsde breed en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 1:19 am

Nick glimlachte, dat was fijn. Nu kon hij bij Maud zijn, en iets nuttigs doen én bij de leraar uit de les zijn! "je bent geweldig!" zei hij enthousiast. Hij meende het helemaal. Toen liep hij voor haar uit naar de muziekkamer. "waar is je viool?" vroeg hij. Hij wild ehaar echt graag horen spelen en was veel te ongeduldig voor dit soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 1:29 am

Maud grinnikte,' Ik de kamer, ik moest ook even naar de wc maar liep perongeluk de verkeerde gang in terug. Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar halen. Het irriteert me echt mateloos.' Snel liep ze lachend de kamer in en twijfelde tussen de elektrische of de klassieke,' Euhmm wat wil je eerst horen, klassiek of hip hop?' Ze kon het alle twee. Niet dat ze zichzelf zo heel goed vond met hip hop maar het was wel grappig om te doen. Soms oefende ze er stiekem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 2:38 am

"hmm als ik de keus heb, doe maar hip-hop" zei Nick lachend. "En er staan daar bordjes, zie je?" hij wees omhoog, "zo weet je in welke gang je bent en in welke gang welke lokalen zijn" Zijn glimlach was echt en hij lachte zijn spierwitte tanden bloot. "Hee, Maud?" vroeg hij toen. "hoe is het eigenlijk, ik heb je al zo lang niet meer gezien, hebben ze je nog veel lastig gevallen?" hij keek nu wel een beetje bezorgd. Hij zou het niet leuk vinden te horen dat ze hen elke dag tegen gekomen was, stomme football spelers, die dachten dat ze alles mochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 2:43 am

Maud haalde haar schouders op,' Het gaat goed hoor? Ik ben een kilo aangekomen!' Ze lachtte maar ze ging maar niet vertellen dat ze ook twee kilo was afgevallen. Ze wilde dat hij trots op haar was en dat ging zo niet. Ze woog nu nog minder dan eerst, het pesten was een beetje afgezwakt maar nog sterk aanwezig. Ze had Nick enorm gemist en dacht ieder moment van de dag aan hem en aan Micheal. Ze pakte de elektrische en sloot hem aan op een box daarna zette ze de stok op de viool en begon heel even te spelen. Ze merkte dat hij wat vals was en stemde hem even. Daarna keek ze nog even naar Nick. Ze hield er niet van om tegen hem te liegen.

vanaf 15 en dan zonder dat vage dansen xD
https://www.youtube.com/watch?v=rxEl_izRxUo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 2:50 am

"Dat klink goed" knikte Nick. Hij wist hoe moeilijk eht was voor haar om aan te komen. Toen ze klaar was met spelen klapte Nick enthousiast in zijn handen "wow, ik wist dat je goed was, maar zo goed?" zei hij. Even kwam hij dichterbij hij wilde haar even knuffelen. Had haar zo gemist. Hij pakte de viool uit haar handen en trok haar tegen zich aan. "Maudje ik heb je zo gemist" mompelde hij. HIj sloot zijn ogen en voelde haar warmte. Waarom voelde dit zo goed? Hij voelde zijn hart een paar extra sprongetjes maken terwijl hij een kusje op haar neus plantte. Hij wilde dat hij het haar gewoon kon zeggen. "Beloof me dat hoe oud we ook zijn ik je nooit langer dan drie dagen moet missen!" zei hij als een soort bevel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:01 am

Maud sloeg haar armen om hem heen en was allang blij dat hij niet over haar eetprobleem doorging. Ze lichtte helemaal op toen ze dat compliment hoorde en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. De kus op haar neus voelde goed maar voor haar gevoel was het op de verkeerde plek. Ze wilde hem zoenen, hem tegen zich aan voelen en weten dat het haar vriendje was en niet gewoon haar beste vriend. Maar ze was weer eens te bang om dit moment kapot te maken. Daarom keek ze met lieve en verlegen ogen naar Nick en zei zachtjes met een fluwelen stem,' Dat beloof ik.' Ze hield haar hoofd een beetje schuin en nam die mooie ogen van Nick in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:08 am

Nick was nog even niet in staat haar los te laten, daarvoor had hij haar te lang moeten missen, als in een soort trance keek hij terug in die geweldige donkere ogen. Hij kwam dichterbij met zijn hoofd. En voor hij het wist had hij zijn lippen op die van Maud gedrukt. Shit, hij wild ehet niet verpesten, maar hij was ook niet in staat zijn lippen van die van haar af te halen, zijn ogen waren als automatisch gesloten en hij genoot van het moment, hoopte alleen dat ze hem niet weg zou duwen. De vlinders in zijn buik botsten nu met veel geweld tegen al zijn ingewanden aan, maar het voelde fijn. Zijn hart klopte snel en hij wist dat hij van haar hield.

~~~
sorry dit MOEST even gebeuren... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:15 am

ik had het ook wel een beetje verwacht
~~

Maud voelde zijn lippen weer en zonder aarzelen beantwoorde zij het. Ze zoende hem terug, langzaam opende ze haar mond en liet haar tong toch wat onzeker over zijn lippen gaan. Haar handen hadden een weg gevonden naar zijn haren en in zijn hals. Ook haar ogen waren gesloten en ze kon echt niet geloven dat ze nu met Nick stond te zoenen. Ze wist het zeker, dit was de jongen voor haar. Dit was diegene van wie ze dus echt hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:20 am

Nick had haar zo mogelijk nog dichterbij getrokken en kuste haar passievol, ook hij opende zijn mond een beetje. Dit voelde zo goed, maar was het voor haar wel hetzelfde? Was het voor haar goed genoeg? Het voelde nieuw aan om met Maud te zoenen, iets wat hij nog nooit gedaan had, ookal had hij al met zo veel verschillende meisjes gezoend. Met Maud voelde het beter, maar wel gevaarlijker. Hij glimlachte voor zo ver dat ging tijdens een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:23 am

Maud schrok eigenlijk waar ze mee bezig was en gelijk duwde ze Nick iets van haar af. Ze keek met angstige ogen naar hem,' Maar jij vond mij niet leuk? Ik was gewoon een vriendin?' Shoot, ja ze vond Nick echt geweldig maar ze was eigenlijk ook wel een beetje op Micheal en ze vond dat ze hem bedroog. Maud wilde niet iemand zijn die je niet kon vertrouwen. Ze beet op haar lip en keek uiteindelijk naar haar vingers die alweer een weg vonden naar haar hempje. Ze frunnikte wat aan een los draadje maar het voelde niet goed. Zoals het normaal wel altijd voelde als ze weer haar vingers iets voelde doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:32 am

Nick keek geschrokken. "ik jou niet, hoe kom je daar nou bij?" zei hij zachtjes. "jij vond mij helemaal niet leuk, toch? ik was altijd alleen je beste vriend..." zijn ogen stonden angstig, wat nou als hij het verpest had, ze nu zelfs niet meer een gewone vriendn wilde zijn. Hij vond haar helemaal geweldig en zou het nog net aan kunnen als ze hem nu afwees, zolang ze maar wel vrienden konden blijven en hij zich er elke dag mee kon kwellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:36 am

Maud haar ogen werden groot en gelijk drukte ze nog een keer haar lippen op die van hem. Ze haalde ze ook weer snel vanaf en kreeg tranen in haar ogen,' Ik dacht dat jij me niks vond, je reageerde zo raar nadat ik je had gekust. Je begon gelijk over iets anders en ik was bang dat ik het verknald had. Dat was de enige rede waarom ik zei, dat je die kus moest vergeten. Ik wilde hem niet vergeten, ik zou hem niet eens kunnen vergeten.' Ze legde haar hand op zijn wang maar beet toch nog wel op haar lip,' Alleen, ik ben dom, ik euhmm vind dat ik je niet mag kussen. Niet tot ik het tegen Micheal heb verteld. Het is een lieve jongen. Ik was niet helemaal eerlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:45 am

Nick werd helemaal warm van binnen. "Ik reageerde zo raar omdat ik eigenlijk dacht dat je er al spijt van had" zei Nick zachtjes. "en die kus had ik ook nooit kunnen vergeten." voegde hij eraantoe. Toen ze begon over MIchael dacht hij opeens aan Jacky, shit, hij zou het haar ook moeten zeggen. Ook hij legde zij hand op haar wang, voelde hem tintelen en voelde het ook tintelen op de plek waar zij haar hand had. "Ik denk dat dat een goed plan is en Maud?" hij sloeg zijn ogen neer. "ik moet je nog iets heel stoms vertellen" hij keek naar zijn voeten. Hij moest haar vertellen wat er met Jacky gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:50 am

Maud keek hem met een schuin hoofd aan en slikte even moeilijk,' Wat is er? Je kan het me vertellen, dat kon je al vanaf het begin en nu wil ik echt helemaal voor je open staan.' Ze haalde haar hand van zijn wang en pakte de hand beet die op haar wang lag. Ze drukte even een kusje op de rug van mijn hand. Daarna keek ze hem lief aan en kneep nog eens kort in zijn hand. Het voelde zo fijn om het idee dat ze eindelijk samen konden zijn. Ze wilde hem helemaal voor haar alleen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:53 am

"Nou, ik was bij een cursus en daar was zo'n meisje, Jacky..." mompelde hij. Hij vond haar reactie zo lief dat het nu alleen maar moeilijker was. "En we, nouja, we hebben gezoend" mompelde hij erachteraan. "het spijt me zo Maud, ik had het niet moeten doen" hij had afleiding nodig gehad. En Jacky was perfect als het over afleiding ging. Hij keek op, om haar reactie te pijlen en had de lieve blik in haar ogen gezien die voor nog meer vlinders zorgde. Hij hoopte met heel zijn hart dat ze hem zou vergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 3:56 am

Maud haar gezicht vertrok toch wel een beetje en beet op haar lip,' Hmm ik heb jou ook zoiets aangedaan maar dan erger dus ik vind het niet erg. Zolang je dat niet meer doet als wij iets hebben!' Ze kneep even kort in zijn hand en drukte een kus op zijn wang, maar toch echt heel dicht bij zijn lippen. Daarna fluisterde ze in zijn oor,' Ik wilde je al zoenen vanaf haast de eerste keer dat ik je zag. Maar was bang dat je me gek zou vinden.' Daarna ging ze weer normaal staan en lachtte lief. Het voelde nog steeds niet fijn dat hij met iemand anders had gezoend maar zij was ook niet heel aardig geweest tegenover Nick op dat vlak dus eigenlijk verdiende ze het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:01 am

"Hmm jij was de eerste die ik echt wilde zoenen" zei Nick lief terwijl hij door haar haren streek. Hij had al met heel veel meisjes gezoend, maar met niemand had hij dat echt gewild, ja hij had het gewild om maar gewoon te zoneen, maar bij Maud ging het om het gevoel. Hij was blij dat ze hem vergeven had. "Natuurlijk doe ik zoiets niet nu we iets hebben" zei hij een paar woorden veranderend in haar zin. Ze hadden wat, daar was hij van overtuigd. Hij was nog steeds niet helemaal over dat gebeuren met Michael heen. "over dat" zei hij. "ik denk dat ik iets gedaan heb wat niet zo slim was" hij liet zijn blik weer omlaag glijden, naar de grond. "ik was alleen heel boos daarover, en je zag er zo klein uit toen je erover vertelde..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:12 am

Maud was echt heel blij dat Nick zei dat zij de eerste was die hij echt wilde zoenen. En haar glimlach werd alleen maar breder toen hij haar zin wat veranderde,' Dus we hebben nu echt iest hé?' Het voelde goed om dat te zeggen. Maar gelijk gleed haar glimlach weg toen hij naar de grond keek.' Wat heb je gedaan Nick? Ik was namelijk ook niet helemaal eerlijk over wat ik je vertelde over Micheal. Maar daar kwam ik pas later achter, ohh alsjeblieft je hebt hem toch niets verteld ofzo?' Ze beet op haar lip en tilde zijn kin wat omhoog zodat hij haar wel aan moest kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:17 am

"Ja, we hebben echt iets nu" zei NIck met een glimlach. Hij keek op toen ze zijn kin omhoog drukte. "ik heb met hem gepraat" dat was zacht uitgedrukt. "waarover hem iets verteld?" wilde hij toen weten, voor hij iets anders kon zeggen. Hij was bang dat ze hem dadelijk alsong niet meer wilde. "Ik eh..." Hij keek haar vragend aan. "heb hem alleen gezegd dat hij je geen pijn mocht doen, zo ongeveer" hij sloeg zijn ogen weer neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:21 am

Maud keek hem met grote ogen aan,' Wacht hoe heb je met hem gepraat? Ik bedoel ik ken hem van een café maar waar ben jij hem dan tegen gekomen? En wat bedoel je met zo ongeveer? Alsjeblieft Nick wees even wat duidelijker.' Ze beet op haar lip en probeerde zijn blik weer te vangen maar dat lukte niet helemaal meer. Dus deed ze een stapje van hem vandaan en sloeg haar armen over elkaar,' Wat is er tussen jullie twee gebeurd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:26 am

"Hij was bij de boom toen ik wiskunde deed" zei Nick zachtjes. "en nouja, we stelden ons voor en toen vroeg ik of hij jou kende, en hij kende jou en jij was het, dus ik heb hem verteld dat je mijn beste vriendin was en hij je geen pijn mocht doen, dat hij voorzichtig met je moest zijn." Hij durfde haar nu niet meer aan te kijken. Dat ze bij hem weg ging staan nam hij als een soort afwijzing en het deed hem pijn. "sorry ik had het niet moeten doen" het was toen ze weg gegaan was, zomaar, zonder verder nog iets te zeggen en hij had gedacht dat het ook door Michael was gekomen dat ze vertrokken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:31 am

Maud keek hem verward aan,' Wat bedoel je met hij was bij de boom? Bedoel je dat hij hier ook naar school gaat?' Dat wist ze niet eens.' En Ik vind het lief dat jij zo zorgelijk bent maar ik kan dat ook voor mezelf zeggen en voor mezelf zorgen schat.' Ze ging wat dichter bij staan en pakte zijn hand vast.' Maar ik wil echt eerst even met Micheal praten. Ik vind jou echt geweldig maar ik heb met Micheal toch wel een goeie band. Ohh en ik moet jou ook eigenlijk wel wat opbiechten. Ik euhmm...' Ze beet op haar lip, haalde diep adem en praatte verder,' Ik heb niet met hem geslapen, we zijn ver geweest maar niet zo ver. Ik durfde het niet. Ik wilde het niet en Micheal was lief voor me en heeft dat geaccepteerd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 4:41 am

"Ik denk het" zei Nick voorzichtig. NIck was blij dat ze het goed oppakte en glimlachte bij haar woorden. "Je bedoelt dat je niet..." Zijn ogen werden groot en zijn glimlach breder. Ze had niet met hem geslapen! Ze was nog maagd! Rare gedachte. "Dat vind ik nou enorm aardig van hem, ik denk dat ik maar mijn excuses aan moet gaan bieden" zei Nick waarna hij op zijn lip beet. "en ik snap het dat je het eerst met hem moet bespreken, Jacky weet van jou, dus dat zal niet zo'n groot probleem worden." hij had Jacky alles verteld en ze had goed geluisterd, het was een lief meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De paralelle gangen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De paralelle gangen   De paralelle gangen - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De paralelle gangen
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: