Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De grote boom

Ga naar beneden 
+19
Tim
Ty
Micheal
Maud
Gabriël
Jules
Phoebe
Catherine
Fay
Lauren
Stefan
Dawn
Nick
Sahirah
Jonathan
Chelsea
Juliëtte
Ynary
Thomas
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:33 am

'Ja en ik speel allerlei soorten snaarinstrumenten, gitaar bas etc.' vertelde ze waarna ze weer een melodietje begon te spelen. 'Maar hoe weet jij mijn naam en zo?' vroeg ze terwijl ze met haar grote blauwe ogen opkeek naar Angel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:35 am

Angel trok haar schouders op."Die kennen wel meer menen toch?" het was vrij logisch dat ze dat niet zomar ging vertellen. Ja ze werkte bij de administratie, nee het was haaar eigenlijk niet toegestaan om in de acten de snuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:38 am

Irina haalde gevleid haar schouders op. 'Ja, maar zo populair ben ik nou toch ook weer niet' zei ze met een glimlachje, maar het was wel een grappig idee dat mensen die zij niet kende, haar wel kenden. Ze vroeg zich af of dit heel veel met haar populariteit te maken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:42 am

"Dat zal je versteld doen staan" zei Angel met een grijns. Irina was een van de weinigen met niet zo'n lastige geschiedenis of heel veel verhalen en dat was wel grpapig, omdat ze haar tussen allemaal probleem gevallen gevonden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:45 am

Irina keek Angel verrast aan. 'Oké, ik weet dat ik in het populaire groepje zit, maar ik probeer uit de spotlights te blijven, dus ken ik je echt niet ergens van, zit je niet bij me in de klas f zo?' vroeg ze voorzichtig en ze liet zich naar achter vallen zodat ze naar de blauwe lucht kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptyzo jan 01, 2012 10:46 am

Angel schudde haar hoofd. "Nee hoor, ik heb alleen wat namen opgevangen in de pauze's" zei ze, om Irina gerust te stellen ofzo, ze wist niet zo goed waarom eigenlijk. Angel volgde haar ogen naar de blauwe lucht, de lucht had dezelfde kleur als haar jurkje, dat in losse zachte stof om haar lichaam hing. Zacht hemelsblauw, maar neit dat knallende blauw als in de zomer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptywo jan 04, 2012 11:28 pm

New
-
Courtney zag er voor het eerst in lange tijd weer goed uit, ze had haar haren opnieuw laten verven en bijgeknipt. Haar dnkere wallen onder haar ogen waren grotendeels verdwenen en de rest maskeerde ze met een dikke laag make-up. Haar lippen waren felrood opgemaakt zoals ze vroeger ook altijd gedaan had. De reden was dat ze wist dat ze moest verder gaan, Laurens worden hadden haar overtuigd. Drank roken en haren zwart verven was geen prettig vooruitzicht geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 12:00 am

Angel keek naar beneden en zag Courtney zitten. Courtney da Silva. Ze kende haar hele verhaal. Waar haar ouders woonden en dat ze in de afgelopen weken haar kindje verloren was. Het kindje van Adam en haar, ze was samen geweest met ene Fylemon Wirth. Die was opeens verdwenen uit het archief en zijn map was vreemd leeg geweest. Ze liet zich uit de boom vallen en keek haar speels aan. "hoi Courtney, ik ben Angel" ze stak haar hand uit. En friemeld emet haar andere hand aan de onderkant van haar jurkje. Ze droeg een klokvormig wit jurkje dat net tot haar knieën liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 12:07 am

Courtney keek op toen er een meisje ui de boom sprong en haar bij naam kende. Ze pakte haar hand niet aan maar keek haar even bevreemd aan, "Hoe ken jij mij?" vroeg ze niet geheel vriendelijk. Ja ze wist wel dat haar naam redelijk bekend was, maar het gebeurde niet vaak dat mensen haar daar dan ook mee aanspraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 12:09 am

"Hmm, je bent nogal beroemd op deze school weetje" zei Angel met een glimlach. Ze glimlachte bijna altijd iets wat vervaarlijk was aangezien er soms een hard randje aanzat. "en ik zit bij je in de les bij Engels" ze wipte nog steeds van het ene been op het andere en ze wist heel goed dat ze er enorm jong uitzag, maar daar kon zij ook niets aan doen. Ze leek een kind van hooguit negen. Door haar grootte, en ze zou ook niet zo snel groeien, en haar doen en laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 12:57 am

Courtney's ogen gingen naar het meisje dat er uitzag als een kind. "Jij bij mij met Engels?" haar stem klonk haast spottend, dat was gewoon niet mogelijk. Ze had haar geloofde ze nog nooit gezien, en het was een kind. Dat ze beroemd was op de school wist ze wel, maar dit was wel een beetje overdreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 1:01 am

"Ja, precies, bij engels" ze hoorde Courtneys spottende stem heel goed, maar het zorgde er alleen voor dat haar glimlach breder werd. Ze kende Courtneys verhaal. Het héle verhaal. Ze hield van geheime informatie en interessante bronnen. Dingen die in de gangen gefluisterd werden werden meestal het eerst aan haar verteld. Niet expres natuurlijk, daar was ze te vriendloos voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 1:17 am

öh je ent me nooit opgevallen." zei Courtney ongeïntresseerd terwijl ze met haar hand naar haar mobiel reikte. Ze moest een groot deel van haar contacten weer opbouwen in de weken dat ze weg was geweest, zwanger geweest was, maar dat zou wel goedkomen, dat wist ze zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 1:21 am

"Ik weet het Courtney" zei Angel, met een stem die sommigen als eng zouden bestempelen. "en die contacten van je kunnen wel even wachten" voegde ze eraan toe terwijl ze naar de telefoon knikte. Ze bleef glimlachen, met haar engelen glimlach. Courtney was veranderd, dat had ze wel al gehoord, ze was veranderd toen ze met Flynn ging, maar toen was ze weer veranderd, nadat Flynn weg was, iets met zijn ouders. Wie ze nu was leek weer heel erg op wie ze eerst was, lang geleden voor Flynn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 1:34 am

Courtney keek haar eventjes kort aan, maar zei niks terwijl ze haar blik weer op de telefoon richtte. "En waarom zouden die kunnen wachten? Om jou zeker?" de sarcasme in haar stem was nog onwennig, omdat ze het al tijden niet gebruikt had, ze niet meer zo was als vroegr. Het alleen probeerde te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 1:54 am

"Precies, ik wil je iets laten zien" zei Angel terwijl ze Courtney aankeek alsof deze geen keuze had. Angel wist dat Courtney een probleem had met geluk op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 2:03 am

Courtney lachte even kort, sarcastisch, "En wat zou 'jij' mij moeten laten zien?" ze keek weer op van haar mobieltje om Angel aan te kijken. Kon ze niet gewoon ophoepelen, ze had geen zin in haar gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grote boom - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boom   De grote boom - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grote boom
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De grote keuken
» Het grote raam
» kermis op het grote plein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: