Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De fontein

Ga naar beneden 
+22
Jake
Arth
Jonathan
Gregory
Flavio
Jules
Stefan
Courtney
Ian
Almasis
Sahirah
Jacky
Nick
Alex
Tim
Ynary
Adam
Lauren
Dwight
Emmalynn
Reed
Liam
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 2:47 am

Stefan streek zachtjes over haar schouder heen. 'Dat lijkt me heel erg gezellig.' fluisterde hij tegen haar. Hij drukte een kus op haar kruin en hield haar nog steeds stevig vast. Het was echt heel erg lang geleden dat hij zich zo had gevoeld, ergens voelde hij zich nu ook schuldig. Schuldig tegenover Daisy, en tegenover Jake. Maar dat schuldgevoel was ver in de achtergrond gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 2:53 am

Jacky kwam overeind en en drukte weer kort haar lippen op die van Stefan daarna keek ze hem dromerig aan.' Ik doe dit normaal echt nooit. In ieder geval niet zo snel.' Ze bloosde lichtelijk en streek een lok uit haar gezicht. Ze legde haar handen om zijn middel heen en glimlachtte klein maar gelukkig.' En wat nu? Hoe gaat dit verder?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:12 am

stefan kuste haar terug en keek haar daarna gelukkig aan. 'ik vind je echt heel leuk...' zei hij toen. Twijfel was hem na haar woorden om het hart geslagen. Wa dit het beste voor Jake? Was het niet slecht voor hem? Was het niet oneerlijk tegenover Daisy? Al deze twijfels had hij wel eens eerder gehad, maar niet op deze manier. Hij vond Jacky echt heel leuk, en ja hij had vlinders in zijn buik door haar. Maar ging het niet te snel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:20 am

Jacky begon helemaal te stralen.' Ik vind jou ook heel erg leuk. En ik wil die kleine dreumes van je wel een keer ontmoeten. Ik hoop dat ik het goed met hem kan vinden.' Ze beet wat twijfelend op haar lip.' Wat is er? Waar denk je aan?' Haar ogen stonden toch wel wat bezorgd en ze legde kort haar hand even op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:27 am

Ook Stefan beet op zijn lip. Hij draaide zijn hoofd iets weg, sloot zijn ogen. Hij kon haar nu niet aankijken. 'Ik weet niet of een ons zo goed zou zijn.' fluisterde hij toen. Hij staarde inmiddels naar de grond. Natuurlijk hij vond haar echt heel leuk. Dat was ook zeker zo. Maar dat was niet het enige waar hij nu over na moest denken. Hij had Jake om rekening mee te houden, en dat moest hij nooit maar dan ook nooit vergeten. Daarbij kwam ook nog eens dat hij niet wist of Jacky het aankon om ineens bij zoiets te worden betrokken. Over een jaar was hij hier klaar, dan zou hij regelen dat hij een huis kreeg en een goede baan. Jake zou dan weer bij hem komen wonen, dat was altijd de afspraak geweest maar hij wist niet of Jacky zoiets aan zou kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:38 am

Jacky keek hem met grote ogen aan en stond toen op.' Wat doe ik hier dan nog? Als je het niet eens een kans wilt geven?' Ze keek hem gekwetst aan. Misschien waren zijn woorden niet gemeen bedoeld maar zo kwamen ze in haar ogen wel over.' Het spijt me dat ik ook maar dacht dat je het een kans zou geven.' Ja Jacky was lichtelijk aangebrand maar haar stem klonk normaal alsof ze het weer eens over het weer had. Haar gezichts uitdrukking was daarin tegen toch erg verdrietig en vooral gekwetst.' Had me dan ook geen valse hoop gegeven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:46 am

Stefan stond gelijk met haar op. Zijn handen lagen op haar schouders en hij keek haar recht aan. Het deed hem pijn om haar zo te zien, en hij wist dat het zijn fout was. 'Ik...' stamelde hij. 'Ik wil het wel een kans geven, alleen...' fluisterde hij toen snel. Natuurlijk wilde hij iets met haar, maar het was ingewikkeld. Hij kon het haar niet zo een twee drie uitleggen. 'Wil je me de kans geven het uit te leggen?' vroeg hij toen. HIj had zijn handen nu weer naast zijn lichaam hangen en keek haar hoopvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 3:49 am

Jacky beet moeizaam op haar lip. Waarom had zij altijd de jongens die gewoon niet konden zeggen wat ze willen of het te duidelijk zeiden zoals Matthew. Die had gewoon duidelijk aangegeven dat het hem om de seks ging. Schoft.' Natuurlijk maar wat is er zo moeilijk dan?' Ze pakte zijn hand vast en keek naar hem. Dat ze zich ooit zo zou kunnen voelen en vooral na zo'n korte tijd. Had je het tegen haar gezegd een paar weken geleden en ze had je in je gezicht uitgelachen. Maar voor haar was dit niet om te lachen. Ze vond iemand leuk. Hopeloos leuk en alweer had ze het probleem dat diegene misschien iets anders voelde dan zij. Eerst Matthew. Of eigenlijk eerst al de jongens van Engeland. Die haar gewoon gebruikte voor de feesten, de populariteit en de seks. En dan hier ook weer. Waarom was elke school het zelfde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:07 am

Stefan ging zitten en trok haar zo'n beetje naast hem op het bankje. 'Het is gewoon zo dat ik niet hetzelfde leven leid als iedereen hier. Ik heb andere zorgen en verplichtingen. Ondanks dat Jake bij adoptieouders woont is het nog steeds zo dat ik ontzettend veel tijd doorbreng met hem en ook zorgen over hem moet dragen.' zei hij rustig. Hij vond de zorgen en plichten zeker niet erg. Maar het belemmerde hem soms wel. 'Ik weet gewoon niet of veranderingen voor hem goed zouden zijn op dit moment. En daarbij komt dat ik niet weet of ik jou wel daarin mee wil slepen.' zei hij toen. Het zou natuurlijk niet zo zijn dat Jacky verantwoordelijkheden zou moeten dragen, maar Stefan zou er wel heel veel mee bezig zijn, en hij zou zeker niet altijd het perfecte vriendje kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:14 am

Jacky ging weer terug naast hem zitten en luisterde rustig. Niet dat ze zich rustig voelde. In haar ging een hele discussie. Ze wilde reageren op wat hij zei vanaf het moment dat hij zijn mond had op gedaan toch hield ze zich in. Ze wilde dat hij uit praatte. Hem de kans geven zijn mening te zeggen. Even keek ze weg van hem en keek weer naar de fontein toen hij zijn zegje had gedaan. Daarna begon ze te praten. Nog steeds kijkend naar de fontein.' Op zich begrijp ik het wel. Maar ik hoef er ook niet bij te zijn als je naar Jake gaat. Hij hoeft niks van deze verandering te weten. En maak je maar over mij geen zorgen. Ik heb niet echt een goeie toekomst dus ik vind alles best. Als jij om me geeft dan vind ik het niet erg om erin mee te worden gesleept. Ik wil zelfs gewoon proberen me eraan toe te passen. Alleen zoals je zelf al zei, jij moet het willen. De keuze ligt in jou handen. Ik hoor vanzelf wel je antwoord.' Ze stond op en pakte haar spullen ze drukte nog een kus op Stefan zijn lippen en fluisterde in zijn oor,' Ik vind je wel erg leuk hoor.' Er kwam een glimlach op haar gezicht en ze begon weg te lopen. Rustig een sigaret aanstekend naar de school toe. Hij moest maar laten blijken wat zijn keuze was. Ze was bereid hem tijd te geven om erover na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:20 am

Stefan had geluisterd naar wat ze zei. Hij twijfelde nog steeds, ze wist totaal niet waarin hij haar meesleepte. Hij keek haar heel eventjes na toen ze wegliep. Hij kon haar niet laten gaan. Hij sprong op en rende snel achter haar aan. 'Jacky wacht!' riep hij toen. Toen hij voor haar stond kuste hij haar op haar lippen. Ze moest weten dat hij haar ook heel erg leuk vond. Hij was bereid het te proberen, maar hij wist niet of dit goed was of slecht. Hij hield het maar op goed, want het maakte hem gelukkig.
Hopelijk kon hij Jacky ook iets bieden wat haar gelukkig maakte. 'Ik wil niet dat je gaat.' fluisterde hij tegen haar lippen aan terwijl hij haar aankeek. 'Ik wil niet dat je gaat, nooit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:26 am

JAcky had niet verwacht dat hij al zo snel een keuze had gemaakt en werd dus ook een beetje overrompeld door de lippen. Maar toen ze het doorkreeg drukte ze haar lippen ook op die van hem en liet haar tas vallen zodat ze haar armen om hem heen kon slaan.' Ik was niet van plan om ergens heen te gaan hoor.' Mompelde zij ook tegen zijn lippen aan en keek hem verliefd aan. Daarna haalde ze toch haar lippen van die van hem af en keek hem wat serieuzer aan.' Ik wil dat je achter je keuze staat en niet dat je een overhaastte beslissing maakt.' Ze streek met haar hand over zijn wang en keek toen even naar haar voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:32 am

Stefan keek haar glimlachend aan. Zijn armen lagen nu om haar middel heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. 'Ik maak misschien een overhaaste beslissing, maar daar sta ik zeker achter.' zei hij. Daarna kuste hij haar weer. Lang en duidelijk dat hij haar echt heel erg leuk vond. Zijn hand streek zachtjes over haar rug terwijl hij haar nog steeds kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:36 am

Jacky voelde haar lichaam helemaal reageren op de aanrakingen van Stefan. Er kwam een rilling over haar rug heen. Een goeie rilling, iets dat ze wel vaker wilde voelen. Ze kuste hem volledig terug en deed haar mond een stukje open om met haar tong even kort langs zijn lippen te gaan. In haar achterhoofd wist ze dat ze nog steeds een sigaret vast hield maar ze besloot er maar niet al te veel op te letten. De woorden van Stefan voelde heerlijk, alles aan Stefan voelde heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 5:41 am

Ook Stefan opende zijn mond en gleed met zijn tong langs die van haar. Na een tijdje verbrak hij de kus tussen hen. Hij keek haar recht aan. Inmiddels was de avond al gevallen, de schemering had nu plaats gemaakt voor volledige duisternis, op de lantarenpalen na natuurlijk. 'Heb je zin om zaterdag mee te gaan naar Jake?' vroeg hij haar toen rustig. natuurlijk kon hij Jake erbuiten houden, maar Stefan dacht dat het beter was als Jake snel wende aan het gezelschap van Jacky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 10:04 am

Jacky begon te stralen en knikte hefitg.' en of ik dat wil! Ik zorg wel dat ik dan geen sigaretten mee heb. Ik wil geen slechte invloed zijn.' snel gooide ze de sigaret weg die zo langzamerhand helemaal op gebrand was. Ze haalde haa armen van hem af maar streek nog wel even kort over zijn wang,' Ik moet alleen denk ik nu wel gaan. Geef me anders je nummer dan kan jij me de details van zaterdag even smsen.' Kort rommelde ze even in haar tas op zoek naar haar mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyvr okt 07, 2011 10:01 pm

Stefan grinnikte eventjes om haar enthousiasme. Hij was blij dat ze het niet moeilijk vond dat hij een kind had. Hij was blij dat ze er nu al zo mee om kon gaan. Stefan had zelf zijn mobiel nu ook uit zijn zak gevist en voegde een nieuwe contactpersoon aan zijn lijst toe. Hij keek naar Jacky terwijl die in haar tas aan het rommelen was.
__________
Oke weet verder niets sorry...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 08, 2011 1:56 am

maakt niet uit ik weet ook neit heel erg veel hiervoor
~~

Jacky had met veel moeite haar mobiel uit haar tas gevist en voegde een nieuw contact persoon toe, daarna gaf ze haar mobiel aan Stefan zodat hij zijn nummer kon invoegen. Rustig deed ze dat ook bij zijn mobiel. In zichzelf neuriede ze vrolijk een deuntje die ze in het begin van de middag ook al in haar hoofd zat. Af en toe keek ze stiekem door haar wimpers heen naar Stefan. En iedere keer wanneer ze dat deed kreeg ze de vlinders in haar buik wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 08, 2011 7:11 pm

Stefan zette snel zijn nummer in haar mobiel en gaf die daarna weer terug. Terwijl hij dat deed had hij net als Jacky af en toe steelse blikken op haar geworpen. Zijn mobiel had hij weer terug in zijn zak geschoven. Hij trok haar heel eventjes naar zich toen en kuste haar zachtjes. (kort sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 08, 2011 9:22 pm

Jacky kuste hem terug en liet haar vingers kort door zijn haar gaan. Daaena verbrak ze de kus en haalde de witte roos uit haar haren.' hier zo vergeet je me niet.' ze haakte de roos in zijn shirt vast en drukte heel kort nog even haar lippen op die van hem en daarna liep ze weer weg. Maar dit keer met een goed gevoel en het idee dat stefan en zij elkaar vaker zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 15, 2011 3:41 am

Het was rusitg bij de fontein, perfect voor Sahirah die met haar handen tegen de fontein aangeleund stond. Haar ogen stonden als gehypnotiseerd naar het water in de opvangbak te kijken. Onder de kringeltjes die het vallende water veroorzaakte lagen vele muntjes, bij elkaar waarschijnlijk een fortuin waard. Ze bedacht zich hoeveel wit poeder ze van het geld zou kunnen kopen, of hoeveel flessen drank, waarschijnlijk een flink aantal. Hard beet ze op haar lip, daar moest ze niet aan denken, ze moest die gedachtegangen uit haar systeem bannen. Het achter zich laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 15, 2011 3:46 am

Emma keek naar het meisje aan de rand van de fontein. Ze zag er slecht uit. Ze zag erui alsof... Nee, dat mocht ze niet zomaar denken. Ze had geen roddels gehoord en niets gezien. Maar haar ogen stonden hetzelfde als die van Haar. Er kwam een soort minachting om Emmalyndes gezicht ookal probeerde ze die te verbannen, het was bijna onmogelijk voor haar te negeren. Die ingevallen ogen die heel ergens anders leken te zijn. Hoe vaak had ze die niet al gezien? Hoe vaak was ze daar niet bang voor geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 15, 2011 4:26 am

Sahirah had niet door dat de ogen van een meisje op haar gericht waren, nee ze ging teveel op in haar gedachtes dat er veel voor nodig was om haar uit haar eigen wereld te trekken. Ze hield pas op met het bijten op haar lip toen ze een duidelijke bloedsmaak ik haar mond proefde. Het smaakte koperachtig, zacht zoog ze haar lippen naar binnen die twee dunne streepjes waren om het bloeden te laten stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 15, 2011 8:20 pm

Zachtjes naderde Emma het meisje. Haar nieuwsgierigheid had het weer eens gewonnen van haar verlegenheid. Ze ging op de rand zitten van de fontein, een klein stukje van het starende meisje af. Vanuit haar ooghoeken bekeek ze haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Emptyza okt 15, 2011 10:39 pm

Sahirah voelde pas dat er iemand naar haar keek toen het meisje al lang plaatst genomen had op de rand van de fontein. Ze ging wat rechterop staan en draaide haar hoofd naar het meisje. Haar ogen waren zoals gewoonlijk uitdrukkingsloos, alleen aan haar houding was af te lezen wat ze vond. Waarom het meisje er zat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De fontein - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De fontein
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: