Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 bijles lokaal

Ga naar beneden 
+10
Layla
Katya
Sebastian
Jules
Lauren
Evy
Juliëtte
Jacky
Lizz
Dana
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyvr okt 28, 2011 11:17 pm

Collin deed braaf wat hem gezegd werd. Hij was blij dat ze haar eigen mening creerde. "Alleen als jij eerst iets over jezelf vertelt" zei hij met een ondeugende glinstering in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyvr okt 28, 2011 11:21 pm

Jacky kreeg een ondeugende grijns op haar gezicht.' dat gaat niet moeilijk worden. Euhmm ik hou van uitdagingen, ik sta erom bekend dat ik totaal geen schaamte heb. Ben gek op tatoo's en heb er zelf ook een paar. Ik ben niet alleen knap ik weet dat ik knap ben en dat kan bij sommige mensen verkeerd overkomen net alsof ik met hun flirt. Maar schat rustig maar ik flirt ook echt met je als één van de weinige.' Ze draaide haar lichaam naar hem toe en zette haar handen achter zich als extra steun.' Nou nu jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyvr okt 28, 2011 11:37 pm

"Hmmm" collin keek haar uitdagend aan. Hij vond haar inderdaad knap, "oké ik heb de gewoonte om één keer per dag te roken, sta erom bekend met heel veel meisjes naar bed te gaan en met weinig meisjes echt een binding aan te gaan. Ik kom ook bij veel mensen over alsof ik flirt, dat is meestal ook zo." zei hij. Er verscheen een speelse blik in zijn ogen. "En op dit moment bedenk ik of je goed zou kunnen zoenen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyvr okt 28, 2011 11:44 pm

Jacky schoot toch wel lichtelijk in de lach en boog zich naar voren. Maar inplaats van hem te zoenen week ze uit naar zijn oor en fluisterde,' Hmm lijkt me leuk met jou zoenen maar je moet dan eerst iets voor me doen. Want voor wat hoort wat. Ik ga maar eens bedenken wat jij allemaal voor mij kan betekenen...' Daarna drukte ze een zacht kusje op zijn jukbeen en boog zich weer terug met een brede glimlach.' En als jij rookt dan ga je me niet verlinken dat komt mooi uit.' Ze stond op deed het raam open en stak een sigaret op die ze net uit haar tas had gehaald. Ze leunde tegen het raamkozijn aan en keek hem ondeugend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyvr okt 28, 2011 11:55 pm

Collin keek terug en grinnikte. "Ik niet, maar ik denk dat de lerares daar anders over denkt" zei hij. En de lerares liep na een hele tijd binnen. "Mevrouw (ik kan Jacky's 8ernaam zo snel niet vinden) heb ik een wijziging van het schoolregelement gemist?" vroeg ze en toen werd ze afgeleid door Collin. "Mevrouw, ik moet u wel even zeggen dat u er helemaal niet oud genoeg uitziet voor een lerares, hooguit drieëntwintig" dat was helemaal niet waar, de vrouw was al dik in de veertig, maar de afleiding werkte. Ze giegelde als een jong meisje en keek hem schattig aan. "Oh dankje" zei ze met een overdreven hoog stemmetje dat Collin zijn best moest doen om niet met zijn ogen te rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:03 am

Jacky drukte snel haar sigaret uit en liet hem toen uit het raam vallen.' Euhmm welk vak gingen we ook alweer doen want ik heb echt geen idee meer. Ik heb alweer veel te veel bij les gehad.' Ze ging naast Collin zitten en streek even zachtjes over zijn rug heen en fluisterde in zijn oor,' Oké voor wat hoort wat je krijgt zo die zoen van me.' Ze richtte zich op de lerares die nog steeds een beetje rood was en wiskunde uit haar tas pakte.' Ik denk dat het slim is als je de volgende keer weet waar we het over gaan hebben want dan kun je jezelf erop voorbereiden Jacky. Nu laat Collin met rust en pak je boeken.' Met een norse toon zei ze dat tegen Jacky en ze richtte zich daarna weer op Collin.' Moest jij ook begeleiding? Wat leuk, ik zal het je allemaal straks rustig uitleggen.' Met een vrolijke glimlach en een lieve haast honing zoete stem. Jacky moest moeite doen niet over haar nek te gaan. Waarom was ze ook alweer naar bijles gegaan? Ze ging niet eens naar de normale lessen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:14 am

"Mevrouw, ik heb liever niet dat u zo met mijn vriendin praat" zei Collin met een vriendelijke stem. Jacky was zijn vriendin niet, en dat wist hij ook heel goed, dat wilde hij ook helemaal niet. Maar hij vond het wel grappig om het gezicht van de vrouw te zien toen ze die opmerking hoorde. Haar ogen puilden haast uit. "Oh.." was alles wat ze uit kon brengen. Haar zoete stem was vervaagd en ze keek hem alleen nog maar verward aan. Collin voelde zich machtig, dat vond hij helemaal niet zo leuk, maar tegenover een lerares die zo gemeen was tegen zo'n mooi meisje vond hij het niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:18 am

Jacky moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Opeens schalde er een beltoon door het lokaal. Gelijk keek JAcky op haar mobiel maar zij was het niet. De lerares liep rood aan en vluchtte met haar telefoon het lokaal uit. Hierdoor kon Jacky het echt niet laten en moest lachen.' Ik jou vriendin. Dat mocht je willen schat.' Ze draaide zich weer naar hem toe en liet haar vingers langs zijn wang glijden. Ze boog zich voorover en mompelde op nog niet eens een centimeter van zijn lippen vandaan.' Nou je kreeg nog wat van me.' Daarna drukte ze haar lippen op die van hem en sloot haar ogen. Het voelde oké om te zoenen. Niet speciaal. Haar maag keerde niet om en zelfs de spanning van het zoenen met iemand die ze eigenlijk niet kende was ervanaf. Het enige wat in haar hoofd zat was dat Stefan gelijk had. Ze was gewoon een enorme slet. Toch bleef ze doorzoenen en liet haar handen in zijn nek glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:22 am

Collin zoende terug, maar merkte heel goed dat ze op dit moment het liefst op duizenden andere plekken met een andere jongen zou zitten. Maar omdat hij zijn dekmantel niet af wilde leggen sloeg hij ook zijn gespierde armen om haar heen. Toen hij de zoen beeïndigde lachte hij kort naar haar, maar nep, zoals altijd, hij verwachtte niet dat ze het zou merken, en dat was ook heel normaal, hij was niet voor niets acteur. "Ik zou dat ook niet willen honey, maar die blik is onverbeterlijk" zei hij doelend op het gezicht van de lerares.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:29 am

Jacky moest dat inderdaad toegeven,' Sorry ik ben er vandaag niet helemaal bij volgens mij was die zoen verschrikkelijk. Ik wil hem nog best wel een keer opnieuw doen.' Dit keer zou ze haar hoofd uitzetten. Gewoon niet meer denken en zoenen. Iets waar ze de laatste tijd erg goed in was. Ze glimlachtte verleidelijk en tuitte haar lippen heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:36 am

Collin kwam weer dichterbij, van hem hoefde ze er echt niet zo haar best op te doen hoor. Hij voelde toch absoluut niets. "je hoeft dit niet te doen" zei collin. Als ze niet wilde kon ze dat gewoon zeggen. Zijn lippen raakten de haren even uitdagend. Er was iets waardoor ze gebroken was, maar Collin ging er niet naar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:40 am

Jacky schudde haar hoofd met een vrolijke lach,' Ik wil dit doen.' Daarna drukte ze haar lippen op die van hem. Met passie. Veel passie. Het was in geen enkel opzicht te evenaren met de kus van de vorige. Hier deed ze haar best voor. Hier genoot ze toch even kort van. Dit was even haar moment om niet aan de problemen te denken maar weg te kruipen in een fijn gevoel. Een gevoel dat iemand toch nog interesse toont in haar. Ook al was dat waarschijnlijk omdat ze er leuk uitzag en het niet erg vond om te zoenen zonder gelijk je vriendin te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:43 am

Collin zoende terug, met passie en merkte het verschil. Toch voelde het nep, als een soort filmkus, maar dan met meer vuur. Zijn handen lagen op haar kont en hij trok haar tegen zich aan, gewoon omdat dat even fijn voelde, er waren geen vlinders, geen gedwongen ademnood, alleen maar even lekker zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:45 am

Jacky wist dat het voor hem ook niet verliefd aanvoelde. Dit was gewoon even los van het normale leven. GEwoon even een zoen om haar beter te laten voelen en waarschijnlijk hem ook. De handen op haar kont boeide haar niet. De warmte voelde wel fijn maar ze wist dat die niet voor eeuwig zou blijven en dat zou haar later pijn doen. Nu was het gewoon fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:49 am

Collin liet haar los en haalde adem. Hij keek 'lachend' naar Jacky, ze had een rode neus van het zoenen. (waarom krijg je daar eigenlijk een rode neus van?) Het voelde goed om even los van alles te staan, helemaal nergens mee te maken te hebben en te weten dat je erna gewoon weer verder kon zoals je erin gelopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:52 am

geen idee xD
~~

Jacky leunde wat naar achtere en schudde haar hoofd,' Ik ben zelf vaak genoeg bij acteer lessen geweest. Schat je bnet goed maar die lach ken ik. Ik heb ze vaak genoeg naar mijn hoofd gekregen. Ik weet ook wel dat dit eenmalig is en dat het voor jou ook gewoon niks betekent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 12:58 am

Dat was niet waarom hij niet echt lachte. Hij lachte nooit echt, maar dat hoefde zij niet te weten. Hij knikte en sloeg zijn boeken open. De lerares liep weer binnen en keek naar hen. Collin lachte even verleidelijk naar haar en keek toen weer in zijn boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 1:04 am

JAcky had geen zin mere om hier te zijn. Het had haar niet genoeg voldoening gegeven als dat ze wilde. Dus stond ze op pakte haar boeken en stopte ze in haar tas. De lerares keek haar boos aan,' en waar dacht jij heen te gaan Jacky?' Jacky keek even geïrriteerd op,' Ik ga weg, ik loop vrolijk de les uit. DAt is ook de rede waarom ik bijles nodig had. Ik ben er nooit in de les. En waarom zou ik dan wel eigenlijk bij de bijles zijn?' Ze merkte dat ze sneller geïrriteerd werd na dat gedoe met STefan. Ze had veel vaker ruzie met leraren, maar ook met virenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 1:06 am

Collin keek van de een naar de ander en besloot zich er niet mee te bemoeien, hij zou het alleen maar erger maken. Er was duidelijk iets waar Jacky heel erg mee zat. Hij was niet de persoon die met haar zou gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptyza okt 29, 2011 1:09 am

Jacky kreeg een hele preek waarom ze het niet meost doen maar ze luisterde al niet meer. ZE richtte zich op Collin,' Het was leuk je te leren kennen.' Ze boog zich voorover en drukte een kus op zijn lippen om vervolgens om te draaien en weg te lopen uit het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 8:34 am

NEW
~~

Dana zat op één van de vele tafels en zuchtte nog eens diep. Ze haatte deze gesprekken omdat zij ze helaas maar al te vaak moest voeren. Normaal kon ze wel wat verstand in de hersenen van de mensen stoppen die ze eruit had gestuurd maar ze zag vooral op tegen het feit dat ze waarschijnlijk niks in die hersenen van lizz kon stoppen. Die zaten al vol genoeg met zaagsel en dat zaagsel leek het naar zijn zin te hebben en wilde er nog niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 8:58 am

Verveeld opende Lizz de deur en stapte naar binnen. Ergens vroeg ze zich af waarom ze niet gewoon voor een keer geen grote mond tegen de leraren kon hebben. Ach het ging altijd vanzelf, daar kon ze toch niks aan doen. Ze keek even het lokaal rond en zag Mevrouw Woodings zitten op een van de tafels ( ik noem haar maar ff zo, wat handiger :p) Afwachtend bleef ze bij de deur stan. zo in staat er weer uit te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 9:01 am

Dana glimlachtte vriendelijk en wees op een plaats voor haar.' Ga zitten.' Haar stem was vriendelijk maar toch erg beheerst en voorzichtig. Bang dat als ze iets verkeerd zou zeggen gelijk de hel weer los zou breken. Ze klom van de tafel af op een toch nog verassend elegante manier en ging op de stoel zitten van het tafeltje waar ze eerst op zat.' Het is duidelijk dat we een paar dingen moeten uitpraten. Ik heb gehoord dat je wel vaker de les uit bent gestuurd dus je weet hoe deze gesprekken gaan. Net zoals dat ik weet wat ik moet zeggen omdat ik zo vaak mensen eruit stuur omdat ze niet bereid zijn dingen te leren op mijn manier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 9:28 am

Lizz liep verder het lokaal in en plofte op de aangewezen stoel. Ze nam niet de moeite om naar de vrouw te kijken, maar in plaats daarvan keek even naar haar nagels. Pas toen ze begon te praten keek ze op en haalde haar schouders op toen ze klaar was. 'Ik hoef er niet perse over te praten hoor, maar u wilde zo graag dat ik hier kwam.' Zei ze nog steeds verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 9:33 am

Dana schudde haar hoofd maar ging er niet tegenin. Het was niet haar bedoeling geweest dat ze zouden praten, ze had alleen tegen de directrice gezegd dat iemand met Lizz moest gaan praten. En dan bedoelde ze dus niet zichzelf want Dana had een haat voor dit meisje gecreerd de laatste keer dat ze elkaar zagen. Nou mocht je dat als leraar absoluut niet toegeven dus hield ze de glimlach op haar gezicht en streek een pluk haar uit haar gezicht.' Het gaat erom dat ik wil dat jij je even in mijn plaats verplaatst. Ik, een student, leverd een tekening in waarvan je denkt dat het eigenlijk nog wel beter kan worden als ik er maar even wat langer aan werk maar ik vertik het gewoon om er uberhaupt over na te denken. Dan zou jij ook boos worden toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bijles lokaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bijles lokaal   bijles lokaal - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bijles lokaal
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lokaal 107 - Geschiedenis lokaal.
» Het lokaal van Julia.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: